Dat moet je ook niet bereiken. Maar meteen mee beginnenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar het bij mij mis gaat. Ik ben verre van een freak, maar ik bereik op een datingsite de fase 'slap ouwehoeren' vaak niet.
Mario rijdt niet in auto's maar in kartsquote:Op maandag 3 maart 2014 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
We moeten echt foto's hebben om dit gedegen te beoordelen.
En verder, mgighihgig:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mario rijdt niet in auto's maar in karts
Dan moet je wel eerst in gesprek raken. Dat gebeurt me helaas vaker niet dan wel. Vandaar dat ik denk dat het aan mij (lees mijn uiterlijk) ligt. Dat is immers het eerste waar op geselecteerd word.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet bereiken. Maar meteen mee beginnen
Ouwehoergesprekken leveren zoveel sneller wat op dan die standaard vragen. Die standaardgesprekken kap ik daarom ook maar snel af.
Paiq dan maar eens proberenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst in gesprek raken. Dat gebeurt me helaas vaker niet dan wel. Vandaar dat ik denk dat het aan mij (lees mijn uiterlijk) ligt. Dat is immers het eerste waar op geselecteerd word.
Dat snap ik dus niet. Waarom zou je met een Ewok willen daten?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een keer een 'date' gehad met n man puur om z'n borsthaar te zien
Verder ging het nergens over. Was wel n leuke date btw, maar geen klik ofzo. Heb wel z'n borsthaar gevoeld, net n teddybeertje
Ik had iets tegen borsthaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een keer een 'date' gehad met n man puur om z'n borsthaar te zien
Verder ging het nergens over. Was wel n leuke date btw, maar geen klik ofzo. Heb wel z'n borsthaar gevoeld, net n teddybeertje
ik houd wel van borsthaar. En hij zei dat hij heel veel had.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Waarom zou je met een Ewok willen daten?
Borsthaar is soms echtquote:Op maandag 3 maart 2014 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik had iets tegen borsthaar.had
.
Vroeger griezelde ik van borsthaar, nu vind ik zo'n kale baby bast niks. Ik word oudquote:
Daar zijn bijna alle vrouwen het over eensquote:Op maandag 3 maart 2014 21:23 schreef MissGump het volgende:
[..]
Vroeger griezelde ik van borsthaar, nu vind ik zo'n kale baby bast niks. Ik word oud
Maar het allerbeste blijft dat streepje haar onder de navel
Jaaa.. de "road to pleasure"!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:23 schreef MissGump het volgende:
[..]
Vroeger griezelde ik van borsthaar, nu vind ik zo'n kale baby bast niks. Ik word oud
Ja die past mooi bij "the landing strip"quote:
De scheerindustrie probeert ons op andere gedachten te brengenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar zijn bijna alle vrouwen het over eens
Rastaquote:Op maandag 3 maart 2014 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe scheren jullie je schaamhaar eigenlijk? Altijd al willen weten.
Niet intrappen! Ik herhaal: Niet intrappen!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:28 schreef Rickario het volgende:
[..]
De scheerindustrie probeert ons op andere gedachten te brengen
Alles boven de grenspaal kortgewiekt, en daaronder geschoren. Dan kan ze een beetje aan je ballen sabbelen enzo.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Boven de paal kort bijgehouden, daar omheen en onder gewoon kaalquote:Op maandag 3 maart 2014 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb ik ook. Daten?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:23 schreef MissGump het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |