Kim, wat doe je nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:49 schreef Kimpossible het volgende:
Geen knap, grote plons. Vliezen gebroken, na helde nu roze/rood vruchtwater. Op naar zh
Het lijkt me echt vreselijk ja. Daar ga je echt niet meer vanuit na een goede echoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:50 schreef Vlindur het volgende:
Op vrijdag 28 februari 2014 12:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoe is het nu met jou Vlindur?
Slecht.
Gisteren de hele dag gehuild. Nu een heel leeg doof gevoel. Ik ben nog steeds zwanger, maar Jonathan is al heel lang dood..
We zouden volgende week donderdag de echo hebben, maar Johan heeft net gebeld en we mogen nu dinsdag. Ik wil het nu zo snel mogelijk weg hebben. Ik kan het nu niet goed verwerken denk ik..
We hadden gewoon al een hele toekomst. Waren al wat aan het kijken naar een andere auto. Ik had al kleertjes gekocht..
Het is allemaal leeg nu. Zo onwerkelijk..
De jongens zijn naar monkey Town. Ik ga zo maar tv kijken ofzo.
Jullie zijn lief![]()
Was het helder bloed? Ik duim dat het hier bij blijft verder!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:56 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Succes Kim!!!
Echt ontzettend kut Vlindur, zo onverwacht, en zo'n grote impact. Heel veel sterkte![]()
Ik heb vanmorgen even de vk gebeld, en ze heeft me gelukkig een beetje gerustgesteld. Aangezien het alleen bij het afvegen was, en ik vandaag nog niks ben tegengekomen, probeer ik me een beetje rustig te houden.
Blijft eng, en rustig word ik de komende dagen nog niet vermoed ik, maar het is al wat beter dan gister in ieder geval. Toen was het op het randje van huilen en paniek balanceren.
Dank jullie wel
Dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:56 schreef RunForrestRun het volgende:
Vlindur, ik krijg het er gewoon helemaal koud van.
Er wordt aan je gedacht!![]()
En Kimmetje, zet hem op!!![]()
(En oh, wat raar om dit in één bericht te zetten..)
Succes! En leuk he, dat vruchtwaterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef Kimpossible het volgende:
Als je gebroken vliezen hebt mag je wel egoposts doen, toch?
Wel even een dikkevoor vlindur.
Vruchtwater is goedgekeurd, heel lichte krampjes, maar nog weinig spektakel. Lig aan de ctg en verlies telkens n golf vruchtwater. Getver wat een gek gevoel. Bah haha
Ik weet nog dat ik hier vroeg of er een eind aan dat vruchtwater komt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef Kimpossible het volgende:
Vruchtwater is goedgekeurd, heel lichte krampjes, maar nog weinig spektakel. Lig aan de ctg en verlies telkens n golf vruchtwater. Getver wat een gek gevoel. Bah haha
Spannend! Je meisje komt er gewoon aan!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef Kimpossible het volgende:
Ctg hard aandrukken was het enige wat hielp bij mij, anders idd niks te zien. Succes!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:18 schreef Kimpossible het volgende:
weeën om de 3 min, maar duren maar een halve minuut. Zijn wegzuchtwaardig, maar worden niet opgepakt door de ctg?
Als ze maar wat doen!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:18 schreef Kimpossible het volgende:
weeën om de 3 min, maar duren maar een halve minuut. Zijn wegzuchtwaardig, maar worden niet opgepakt door de ctg?
Als ze maar wat doen!
20 weken?? Voor m'n gevoel ging jij drie weken voor mij weg uit WOHTSquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:53 schreef LaLouchi het volgende:
Spannend kim!!![]()
hier vandaag een goede 20 weken echo gehad. Hij doet het prima!!
precies op schema!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
fijn dnd! zat het ook op schema allemaal?
Ik hoop het dat ze haar man ongelijk kan geven en er nog een februarikindje van maken kan!quote:
Dat bedoelde ik ook met aandrukkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat aandrukken hielp bij mij niet moest zelf op dat ding drukken, dat vergat ik steeds.
3 cm
Hoera!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:42 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Succes kim!![]()
hier alles okee, knipperend hartje gezien! Was wel een beetje moe van het gezenuw, dus heb lekker getukt op de bank. Maar mijn man en ik zijn helemaal in de wolken!
21 weken vandaag al, er was eerder nog geen plek voor de 20 weken echoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
20 weken?? Voor m'n gevoel ging jij drie weken voor mij weg uit WOHTS
Maar fijn!
Blaas eens op de bolle kant van je hand. Als je dan weer wat verliest is het vruchtwater zegt men.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Burdie het volgende:
voor Kim.
Hier nog geen echte actie, het wordt een maart-baby.
Ik zit wel mega in mijn coconnetje.
En ik verlies vruchtwater, denk ik? Kan dat ook met 3-4 druppels per keer?
Ik ben thuis en idd gestript. Het is heel waterig en roze-geligquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef marel88 het volgende:
Burd, ik had dat ook de avond voor de bevalling begon, was geen vruchtwater (heb er de VK voor laten komen) maar ze noemde het waterdunne afscheiding. En ze ging weg met de mededeling dag ze dacht ons die nacht nog wel te spreken... Ben jij thuis of in zh? Gestript oid? Succes meis!
misschien is dat wel een hele goede vraag voor je verloskundige...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Burdie het volgende:
voor Kim.
Hier nog geen echte actie, het wordt een maart-baby.
Ik zit wel mega in mijn coconnetje.
En ik verlies vruchtwater, denk ik? Kan dat ook met 3-4 druppels per keer?
+1!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:57 schreef WupWup het volgende:
[..]
misschien is dat wel een hele goede vraag voor je verloskundige...
Herkenbaar! Ik vind t zo heerlijk zittenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Go Kimen Burdie weer gauw in het coconnetje, wie weet komt het nu gauw!
En een meisje voor Amselwat tof.
Ik heb vandaag zwangerschapsjeans gekocht en ondanks dat ik pas 11 weken ben en mijn 'buik' voornamelijk bestaat uit verstopte darm en lucht zitten ze heerlijk en wil ik nooit meer wat anders aanDan denken mensen maar dat het al baby is, I don't care
Ik heb wel eens op het punt gestaan zo'n broek te kopen gewoon voor mijn vette pens.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Go Kimen Burdie weer gauw in het coconnetje, wie weet komt het nu gauw!
En een meisje voor Amselwat tof.
Ik heb vandaag zwangerschapsjeans gekocht en ondanks dat ik pas 11 weken ben en mijn 'buik' voornamelijk bestaat uit verstopte darm en lucht zitten ze heerlijk en wil ik nooit meer wat anders aanDan denken mensen maar dat het al baby is, I don't care
Wat leukquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:38 schreef Amsel het volgende:
Succes Kim!
Vanmiddag geslachtsecho gehad. Onze pinguin is een meisje
Sinds ik die zwangerschapsbroeken heb, vraag ik me echt af waarom ik die dingen niet gewoon altijd al gedragen heb, het zit zooooo lekker!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
+1quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog geen babies, dan kom ik straks nog eens kijken.
Dit!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog geen babies, dan kom ik straks nog eens kijken.
Haha ja ik ook hoor! Peuter haar nieuwe kamer is nu nog de computerkamer waar alle administratie van het bedrijf van manlief staat. Het is 1 grote bende en ik kan t niet opruimen voor hem!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:49 schreef StefanieV het volgende:
Ik kwam ook al kijken voor de babies
TAP het mag vanaf 29 weken sneller gaan maar ik moet nog tijd hebben om alles in orde te brengen hewe kunnen zo ongeveer samen aftellen, ik was gisteren 29 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bur ik verwacht een datumtweeling!zet hem op!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Voor de stats: volgens t boekje maar wat n helquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:33 schreef mignonne het volgende:
Oooooooh KimP ze is prachtig!!![]()
![]()
Van harte met je dochter. En ik ben héél benieuwd naar hoe het gegaan is allemaal!
Oh TAP herkenbaar en dan ben ik nog niet eens zover in de zwangerschap als jij bent.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ooohh daar is ze KP! Gefeliciteerd![]()
geniet, geniet, geniet!
Mus, wat heerlijk dat jullie al zo ver zijn! Ik verwacht de komende 2 weekenden nog niks. Morgen hebben we verjaardag en volgende week zondag staat ie heel de dag op de HISWA. Grrrrr. Mijn hormonen veranderen me bijna in een hormonster.
Ik ben dol op manlief hoor, heus, maar vind het erg vervelend dat ik steeds degene ben die vraagt wanneer we iets gaan doen. Ik voel me dan weer de zeur.
Hier mist de nesteldrang zijn doel, want ik zit lekker in mijn verlof te relaxen met af en toe een wasje en ondertussen klust mijn vriend zich helemaal te pletter en komen mijn moeder, schoonmoeder, tante en schoonzus vandaag om ons huis te poetsen, de ramen te wassen, babykleertjes te strijken en de gordijnen van de babykamer in te kortenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wil zoooo graag NU iets doen! Misschien dat ik peuter ook boven laat spelen zodat ik toch iets kan doen. Er staan wel een paar spulletjes van mij, dan ga ik die wel opruimen. Zijn m'n hormonen toch wat gestild
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangere doosquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:12 schreef Dyre het volgende:
Wat leuk DND!
Ik heb gisteren tijdens de boodschappen een pot augurken gekocht. (koop ik anders nooit) Vriendje moest heel hard lachen
![]()
Maar ik hoefde helemaal niet perse augurken, ik wilde gewoon iets om te snacken 's avonds en dit leek me gezonder dan snoepEn ik heb een grote pot gekocht omdat ik hele augurken wilde en in die kleine potten zitten alleen schijfjes
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3disclaimer
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3![]()
![]()
Wat fijn!Ik heb je lief mijn hele leven
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
(en dan kan ik nu eindelijk toegeven aan je.. de 3e keer dat je me nu aan het sniffen maakt in de afgelopen weken)
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
Dan gaan we elkaar misschien toch nog tegenkomen bij de VK![]()
Dit ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh SQ gefeliciteerd.ik dacht (of hoopte?) het al een beetje je was zo vaak hier te vinden.
ik ben daar echt zo slecht in. Ik denk dat echt heel veel mensen me wel door haddenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Done! Man, wat knap dat je tóch je mond hebt weten te houden zeg!
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:Jaaaaaaaaa uit de kast. Mijn god, ik ben zo blij voor je! En bijna gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
Kwak
dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben daar echt zo slecht in. Ik denk dat echt heel veel mensen me wel door hadden
De mooiste was de vraag naar de Fok tweelingquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben daar echt zo slecht in. Ik denk dat echt heel veel mensen me wel door hadden
Ik duim voor je!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Jaaa Sq, goed nieuws!!!!![]()
Proficiat!!!!
Krijgertje en DaD natuurlijk ook heel erg proficiat![]()
(Bloeden is gestopt na die ene keer eergisteren, vriend heeft zich helemaal ingelezen en heeft me met allerlei onderzoeken en ervaringen gerust proberen te stellen, heeft ook wel een beetje gewerkt gelukkig)
het leek me wel een interessante noviteit. Er hadden zoveel mensen in mijn vriendenkring gedroomd over een tweeling bij mijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:43 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
De mooiste was de vraag naar de Fok tweeling
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:Whooooohoooooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
Gefeliciteerd Skjoe en Blei!I`m not weird. I`m limited edition.
Whoops, topics en namen door elkaar gehaald, ik zag dnd postenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik duim voor je!
(DAD heeft zich hier nig niet gemeld, toch?)
Oh zou ik bijna vergeten kimpossible te feliciteren met haar mooie dochter!
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:Jaaaa! Wat goed! Gefeliciteerd! Toch nog even samen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3Feliciteer BB ook van me!
Ooo, ik vind het geweldig, wat goed, wat leuk, wat fijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Buuf, mag ik in de OP?
Met sterretjes
***12 oktober: Stormqueen & bleiblei***
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3![]()
! Wat super!
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:supergaaf!! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
kim, gefeli met je mooie meisje! Wat een dotje,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
En vooral omdat sommigen je probeerden te outen terwijl je specifiek gezegd had dat je niks meer wilde zeggen tot een evt goeie echoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat goed!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Roomsnoes een dochter
ja, die wiegjes.Morgen 8 weken!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Wij hadden van de week de 20 weken echo. Alles erop en eraan, 5 dagen eerder uitgerekend en het is een klein meiske <3
Hier (noorwegen) krijg je via het standaardpakket alleen een 20 weken echo, dus dan wordt er wel het een en ander aangepast. Ik heb op eigen initiatief eerder 2 echo's laten maken, waardoor ik wel vrij zeker was van mijn uitgerekende datum. Maar als ze die willen vervroegen zal ik niet klagenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:22 schreef Dyre het volgende:
[..]
Wordt de UD na een 20-weken echo nog aangepast dan??
Ik dacht dat juist de termijnecho hiervoor was, omdat ze daarna een beetje iedereen hun eigen groeiplan trekken
![]()
Hè buh ik kreeg er zelfs een traantje van. Maar dat mag in de kraamweek.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
♥ J & S
Ahja, jij zit in het buitenland, dat wist ik welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:24 schreef Roomsnoes het volgende:
Hier (noorwegen) krijg je via het standaardpakket alleen een 20 weken echo, dus dan wordt er wel het een en ander aangepast. Ik heb op eigen initiatief eerder 2 echo's laten maken, waardoor ik wel vrij zeker was van mijn uitgerekende datum. Maar als ze die willen vervroegen zal ik niet klagen
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3SQ gefeliciteerd!!!!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3Je zou toch pas vlgde week echo hebben?Wat fijn dat je wat eerder mocht komen!
Maar mooi wel een knipper!
Dit! Prachtig al dat goede nieuws vandaagquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Oi wat een mooie eerste dag in maart! Streepjes, knipperecho, een beebje en misschien nog wel een beebje! Proficiat allemaal!
13 mm jonge. Dat wordt een twaalfponder!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:29 schreef Limone het volgende:
KimP en SQ van harte! Wat een groot kind al op die echo!
Be careful what you wish for!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
13 mm jonge. Dat wordt een twaalfponder!
@GM, morgen 8 weken!
Bedankt iedereen, voor het enthousiasme, ik ben oprecht ontroerd![]()
Muurverf is watergedragen, dat kan geen kwaad. Gewoon goed ventileren, dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:52 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik heb van mijn vriend juist een verfverbod gekregen, nu al![]()
Hij vindt het een risico met de gassen, en een mondkapje was geen oplossing
Als het op terpentine basis is ontwijk ik ook. Maar in de babykamer is alles op waterbasis dus ik knutsel al de hele dag aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:52 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik heb van mijn vriend juist een verfverbod gekregen, nu al![]()
Hij vindt het een risico met de gassen, en een mondkapje was geen oplossing
quote:Vrouwen die zwanger zijn of willen worden moeten het uit hun hoofd laten om een kamer te schilderen. De chemische stoffen in verf hebben negatieve invloed op de ongeboren baby. Er komen allerlei chemicaliën in je lichaam via het inademen. Deze blijven daar nog maanden in zitten. Het kan zelfs zijn dat een baby schade ondervindt als je een jaar voor het verwekken van een baby binnenshuis hebt geschilderd.
Als je een jaar voordat je een baby verwekt alcohol hebt gedronken zit dat ook nog steeds in je lichaam, wisten jullie dat niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Sommige bronnen gaan wel heel erg ver
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Sommige bronnen gaan wel heel erg ver
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SQ wat ontzettend fijn voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3![]()
Gefeliciteerd![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:21 schreef Dyre het volgende:
[..]
Als je een jaar voordat je een baby verwekt alcohol hebt gedronken zit dat ook nog steeds in je lichaam, wisten jullie dat niet?
Ik mag niet meer meer zelf autorijden/ op visite gaan, buiten onze woonplaatsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:12 schreef Amsel het volgende:
Mijn vriend is dit weekend weg, dus nu kan ik eindelijk de dingen doe die ik van hem niet meer mag doen omdat ik zwanger ben terwijl het onzin is. Dus de zolder opruimen enzo. Dat mag niet, want daar ligt stof, en stof is slecht voor de baby vindt meneer. Mooi dat die zolder morgen opgeruimd is als hij thuiskomt
Is wel makkelijk je kind terug vinden! Even snuffelen in de lucht en je hebt de geur te pakken van je mini-mensje!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:04 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik heb vlak voor de terugplaatsing nog rauwmelkse kaas gegeten, daar heeft de baby tot 24 maanden zeker last van. Schimmeltenen, zweetvoeten, slechte adem..
Het is wel schattig van de mannenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:05 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik mag niet meer meer zelf autorijden/ op visite gaan, buiten onze woonplaats
Jaa! En ik had 3 maart speciaal in m'n agenda gezet om je nog ff succes te wensenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
13 mm jonge. Dat wordt een twaalfponder!
@GM, morgen 8 weken!
Bedankt iedereen, voor het enthousiasme, ik ben oprecht ontroerd![]()
Het aroma komt je tegemoet...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:10 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Is wel makkelijk je kind terug vinden! Even snuffelen in de lucht en je hebt de geur te pakken van je mini-mensje!
Hahaha liefquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Het is wel schattig van de mannen
Zo mag ik al sinds week 10 van mn schoonvader niet meer op sokken onze houten trap op en af.
Of op de leuning van de bank zitten
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:04 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik heb vlak voor de terugplaatsing nog rauwmelkse kaas gegeten, daar heeft de baby tot 24 maanden zeker last van. Schimmeltenen, zweetvoeten, slechte adem..
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mag hier posten. Legaal..
Bedankt voor de felicitaties zijn al gepost zijn..
Je mag ons aan het werk zetten he over 2 wekenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:12 schreef Mevr_Mus het volgende:
SQ![]()
En pffff, ik ben jaloers op sommigen van jullie. Vriend vind weliswaar dat ik rustig aan moet doen en wil graag de klusjes doen die nodig zijn, maar onze opvattingen over wat nodig is verschillen nogalBesef me dat het voor vriend ook best pittig is momenteel, maar af en toe tegemoet komen aan mijn hormonale wensen en iets minder zelfmedelijden zou geen kwaad kunnen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:04 schreef klaprooss het volgende:
Lieve dames!
Ik kom afscheid nemen en verhuis nu toch echt naar het babytopic! J. is inmiddels 6 dagen oud het gaat nu al veeeeel te snel !
We beginnen alle 3 hier in huis onze draai te vinden. J. is een hele lieve rustige en tevreden baby waar we onwijs van genieten!
Bedankt voor al jullie lieve woorden vooral de laatste paar weken!!
Geniet nog lekker van jullie (beginnende) bolle buikjes, plopjes en dans moves in jullie buiken, voordat jullie het weten hebben jullie één klein of misschien wel 2 kleine frummels op jullie borst liggen en staat de wereld echt even stil!![]()
Geniet, geniet, geniet!!
Tot snel in het babytopic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:Ik had al zo'n gevoel, maar wat heerlijk dat dat gevoel echt waar is ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
Gefeliciteerd beiden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:04 schreef klaprooss het volgende:
Lieve dames!
Ik kom afscheid nemen en verhuis nu toch echt naar het babytopic! J. is inmiddels 6 dagen oud het gaat nu al veeeeel te snel !
We beginnen alle 3 hier in huis onze draai te vinden. J. is een hele lieve rustige en tevreden baby waar we onwijs van genieten!
Bedankt voor al jullie lieve woorden vooral de laatste paar weken!!
Geniet nog lekker van jullie (beginnende) bolle buikjes, plopjes en dans moves in jullie buiken, voordat jullie het weten hebben jullie één klein of misschien wel 2 kleine frummels op jullie borst liggen en staat de wereld echt even stil!![]()
Geniet, geniet, geniet!!
Tot snel in het babytopic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot snel!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Met strippen zou ik ook minder moeite hebben. Morgen maar eens vragen of ze willen voelen of er al iets mogelijk is en of ze daar evt. voor open zouden staan. Morgen wil ik denk ik sowieso nog niet, maar als het goed is mag ik donderdag of vrijdag weer voor controle. Dan is het 38,5 week en zou ik het misschien willen overwegen om te strippen.quote:Op zondag 2 maart 2014 08:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Nikki , ik herken je gevoel echt van mijn laatste zwangerschap dat was er dan ' maar' 1 maar ik was echt 9 maanden moe geweest. Maar inleiden wilde ik niet al was de gyn wel echt voor. Als compromis heeft hij toen gestript. Ik ben dezelfde nacht nog bevallen. Dat kon ik emotioneel wel verkopen aan mijzelf. Het had hoe dan ook niet lang meer geduurd wellicht kan jij ook z'n compromis vinden . Sterkte hoor. Ik vind je zo flink .
quote:Op zondag 2 maart 2014 09:21 schreef webspider het volgende:
Hoi!
Jullie mogen Burdie en mij van het lijsje halen hoor..nadere updates volgen snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |