Ahja, jij zit in het buitenland, dat wist ik welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:24 schreef Roomsnoes het volgende:
Hier (noorwegen) krijg je via het standaardpakket alleen een 20 weken echo, dus dan wordt er wel het een en ander aangepast. Ik heb op eigen initiatief eerder 2 echo's laten maken, waardoor ik wel vrij zeker was van mijn uitgerekende datum. Maar als ze die willen vervroegen zal ik niet klagen

wat een mooierd
 wat een mooierd  Hopelijk herstel je snel!
 Hopelijk herstel je snel! 
  ben nu zelf maar begonnen met het schuren van de commode. Kan het m'n vriend niet echt aanrekenen aangezien hij nu weg is voor werk, maar toch
 ben nu zelf maar begonnen met het schuren van de commode. Kan het m'n vriend niet echt aanrekenen aangezien hij nu weg is voor werk, maar toch   het-moet-af !
 het-moet-af !

Joepie SQ! Gefeliciteerd!
 Joepie SQ! Gefeliciteerd!   

quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3SQ gefeliciteerd!!!!
 Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p

Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3Je zou toch pas vlgde week echo hebben?Wat fijn dat je wat eerder mocht komen!
Maar mooi wel een knipper! ***

Dit! Prachtig al dat goede nieuws vandaagquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Oi wat een mooie eerste dag in maart! Streepjes, knipperecho, een beebje en misschien nog wel een beebje! Proficiat allemaal!

13 mm jonge. Dat wordt een twaalfponder!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:29 schreef Limone het volgende:
KimP en SQ van harte! Wat een groot kind al op die echo!

. Neem de tijd om lekker aan elkaar te wennen
 . Neem de tijd om lekker aan elkaar te wennen  
  , ik ben heel blij voor je!
 , ik ben heel blij voor je!

Be careful what you wish for!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
13 mm jonge. Dat wordt een twaalfponder!
@GM, morgen 8 weken!
Bedankt iedereen, voor het enthousiasme, ik ben oprecht ontroerd

Geniet!
 Geniet! 

Oh, wat superfijn joh, mooie echo!
 Oh, wat superfijn joh, mooie echo!  

Muurverf is watergedragen, dat kan geen kwaad. Gewoon goed ventileren, dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:52 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik heb van mijn vriend juist een verfverbod gekregen, nu al
Hij vindt het een risico met de gassen, en een mondkapje was geen oplossing

Als het op terpentine basis is ontwijk ik ook. Maar in de babykamer is alles op waterbasis dus ik knutsel al de hele dag aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:52 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik heb van mijn vriend juist een verfverbod gekregen, nu al
Hij vindt het een risico met de gassen, en een mondkapje was geen oplossing

quote:Vrouwen die zwanger zijn of willen worden moeten het uit hun hoofd laten om een kamer te schilderen. De chemische stoffen in verf hebben negatieve invloed op de ongeboren baby. Er komen allerlei chemicaliën in je lichaam via het inademen. Deze blijven daar nog maanden in zitten. Het kan zelfs zijn dat een baby schade ondervindt als je een jaar voor het verwekken van een baby binnenshuis hebt geschilderd.

Als je een jaar voordat je een baby verwekt alcohol hebt gedronken zit dat ook nog steeds in je lichaam, wisten jullie dat niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Sommige bronnen gaan wel heel erg ver
[..]

quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Sommige bronnen gaan wel heel erg ver
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016

Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SQ wat ontzettend fijn voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
Gefeliciteerd

quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:21 schreef Dyre het volgende:
[..]
Als je een jaar voordat je een baby verwekt alcohol hebt gedronken zit dat ook nog steeds in je lichaam, wisten jullie dat niet?

Ik mag niet meer meer zelf autorijden/ op visite gaan, buiten onze woonplaatsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:12 schreef Amsel het volgende:
Mijn vriend is dit weekend weg, dus nu kan ik eindelijk de dingen doe die ik van hem niet meer mag doen omdat ik zwanger ben terwijl het onzin is. Dus de zolder opruimen enzo. Dat mag niet, want daar ligt stof, en stof is slecht voor de baby vindt meneer. Mooi dat die zolder morgen opgeruimd is als hij thuiskomt

Is wel makkelijk je kind terug vinden! Even snuffelen in de lucht en je hebt de geur te pakken van je mini-mensje!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:04 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik heb vlak voor de terugplaatsing nog rauwmelkse kaas gegeten, daar heeft de baby tot 24 maanden zeker last van. Schimmeltenen, zweetvoeten, slechte adem..

Het is wel schattig van de mannenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:05 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik mag niet meer meer zelf autorijden/ op visite gaan, buiten onze woonplaats

Jaa! En ik had 3 maart speciaal in m'n agenda gezet om je nog ff succes te wensenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
13 mm jonge. Dat wordt een twaalfponder!
@GM, morgen 8 weken!
Bedankt iedereen, voor het enthousiasme, ik ben oprecht ontroerd
 . Wat tof, onwijs gefeliciteerd
. Wat tof, onwijs gefeliciteerd  

Het aroma komt je tegemoet...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:10 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Is wel makkelijk je kind terug vinden! Even snuffelen in de lucht en je hebt de geur te pakken van je mini-mensje!

Hahaha liefquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Het is wel schattig van de mannen
Zo mag ik al sinds week 10 van mn schoonvader niet meer op sokken onze houten trap op en af.
Of op de leuning van de bank zitten

zeg dat ik zwanger maar niet mankerend ben... En mn moeder komt t liefst 5x per week helpen... Heel lief allemaal maar ik wil t zelf doen
  zeg dat ik zwanger maar niet mankerend ben... En mn moeder komt t liefst 5x per week helpen... Heel lief allemaal maar ik wil t zelf doen  

quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:04 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik heb vlak voor de terugplaatsing nog rauwmelkse kaas gegeten, daar heeft de baby tot 24 maanden zeker last van. Schimmeltenen, zweetvoeten, slechte adem..

Je raadt het al... Wij hadden hun op maat gemaakte lamellen
 Je raadt het al... Wij hadden hun op maat gemaakte lamellen 
 Bij ons thuis want hij moet toch in de buurt zijn
 Bij ons thuis want hij moet toch in de buurt zijn  Zo fijn!
 Zo fijn! Omg mijn hormonen zijn blijjjj!
 Omg mijn hormonen zijn blijjjj!  

babykamer
 babykamer 

Besef me dat het voor vriend ook best pittig is momenteel, maar af en toe tegemoet komen aan mijn hormonale wensen en iets minder zelfmedelijden zou geen kwaad kunnen
 Besef me dat het voor vriend ook best pittig is momenteel, maar af en toe tegemoet komen aan mijn hormonale wensen en iets minder zelfmedelijden zou geen kwaad kunnen   

.
.  .
. 

quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mag hier posten. Legaal..
Bedankt voor de felicitaties zijn al gepost zijn..

Goed bezig Amsel. Doet me bedenken dat ik de zolder ook echt eens opmoet...
  Goed bezig Amsel. Doet me bedenken dat ik de zolder ook echt eens opmoet...  maar daarentegen vraag ik daar ook niet om, alles gaat eigenlijk prima. Ik ben vooral blij dat er altijd voor me gekookt wordt
 maar daarentegen vraag ik daar ook niet om, alles gaat eigenlijk prima. Ik ben vooral blij dat er altijd voor me gekookt wordt   , als het eens niet uitkomt voor hem dan haal ik tegenwoordig gewoon wat bij de toko
 , als het eens niet uitkomt voor hem dan haal ik tegenwoordig gewoon wat bij de toko   

Je mag ons aan het werk zetten he over 2 wekenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:12 schreef Mevr_Mus het volgende:
SQ
En pffff, ik ben jaloers op sommigen van jullie. Vriend vind weliswaar dat ik rustig aan moet doen en wil graag de klusjes doen die nodig zijn, maar onze opvattingen over wat nodig is verschillen nogalBesef me dat het voor vriend ook best pittig is momenteel, maar af en toe tegemoet komen aan mijn hormonale wensen en iets minder zelfmedelijden zou geen kwaad kunnen

). Nu ben ik dus al flink wat weken ieder weekend met dochter in 'actie', maar niet hoe ik het zou willen. Lekker buiten fietsen met d'r lukt me bijvoorbeeld niet. Iedere keer weer is het zien hoe ik de dag door kom. Zie daardoor best op tegen de komende meivakantie (...ze is dan net twee weken naar school).
). Nu ben ik dus al flink wat weken ieder weekend met dochter in 'actie', maar niet hoe ik het zou willen. Lekker buiten fietsen met d'r lukt me bijvoorbeeld niet. Iedere keer weer is het zien hoe ik de dag door kom. Zie daardoor best op tegen de komende meivakantie (...ze is dan net twee weken naar school).

.
 .

, maar normaal werk ik 36 en man 32 uur, dus we hebben de taken zo'n beetje eerlijk verdeeld. Hij doet wat hij leuk vind en ik doe wat ik leuk vind. Ik hoef dan bijvoorbeeld nooit te koken, dweilen en stoffen want dat vindt hij leuk. Hij hoeft geen was en strijk te doen. En zo vullen we elkaar mooi aan.
, maar normaal werk ik 36 en man 32 uur, dus we hebben de taken zo'n beetje eerlijk verdeeld. Hij doet wat hij leuk vind en ik doe wat ik leuk vind. Ik hoef dan bijvoorbeeld nooit te koken, dweilen en stoffen want dat vindt hij leuk. Hij hoeft geen was en strijk te doen. En zo vullen we elkaar mooi aan.  

!
 ! !!
 !!  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S

quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:04 schreef klaprooss het volgende:
Lieve dames!
Ik kom afscheid nemen en verhuis nu toch echt naar het babytopic! J. is inmiddels 6 dagen oud het gaat nu al veeeeel te snel !
We beginnen alle 3 hier in huis onze draai te vinden. J. is een hele lieve rustige en tevreden baby waar we onwijs van genieten!
Bedankt voor al jullie lieve woorden vooral de laatste paar weken!!
Geniet nog lekker van jullie (beginnende) bolle buikjes, plopjes en dans moves in jullie buiken, voordat jullie het weten hebben jullie één klein of misschien wel 2 kleine frummels op jullie borst liggen en staat de wereld echt even stil!
Geniet, geniet, geniet!!
Tot snel in het babytopic
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!

Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:Ik had al zo'n gevoel, maar wat heerlijk dat dat gevoel echt waar is ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
Gefeliciteerd beiden troel (de ~ (v.), ~en)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut

van harte! Wat heerlijk, zo'n goede echo!
 van harte! Wat heerlijk, zo'n goede echo! gefeliciteerd!
 gefeliciteerd! 

quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:04 schreef klaprooss het volgende:
Lieve dames!
Ik kom afscheid nemen en verhuis nu toch echt naar het babytopic! J. is inmiddels 6 dagen oud het gaat nu al veeeeel te snel !
We beginnen alle 3 hier in huis onze draai te vinden. J. is een hele lieve rustige en tevreden baby waar we onwijs van genieten!
Bedankt voor al jullie lieve woorden vooral de laatste paar weken!!
Geniet nog lekker van jullie (beginnende) bolle buikjes, plopjes en dans moves in jullie buiken, voordat jullie het weten hebben jullie één klein of misschien wel 2 kleine frummels op jullie borst liggen en staat de wereld echt even stil!
Geniet, geniet, geniet!!
Tot snel in het babytopic
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot snel!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!

Je klinkt verliefd en gelukkig KP! Wb je man..veel laten leren door de kraam en lekker laten oefenen
 Je klinkt verliefd en gelukkig KP! Wb je man..veel laten leren door de kraam en lekker laten oefenen  Komt goed!
 Komt goed! 

.
 . .
.

ik durf nog niet zo ver vooruit te kijken, maar mag ik dit over 9 maanden ook?
 ik durf nog niet zo ver vooruit te kijken, maar mag ik dit over 9 maanden ook? 

). We zijn allemaal ooit onhandig geweest met baby's...
 ). We zijn allemaal ooit onhandig geweest met baby's...  

beetje humor in de tent...
 beetje humor in de tent... 
  het gaat best wel rap vanaf de 12 wkn, dinsdag voor de NIPT heen en weer naar Antwerpen en hopelijk over 2 weken een goede uitslag zodat ik écht gerust ben.
  het gaat best wel rap vanaf de 12 wkn, dinsdag voor de NIPT heen en weer naar Antwerpen en hopelijk over 2 weken een goede uitslag zodat ik écht gerust ben. Voor de rest is ie veel te weinig (naar mijn zin) bezig met namen verzinnen e.d. en alles wat ik bedenk "daar heeft ie niks mee".
 Voor de rest is ie veel te weinig (naar mijn zin) bezig met namen verzinnen e.d. en alles wat ik bedenk "daar heeft ie niks mee".   

Met strippen zou ik ook minder moeite hebben. Morgen maar eens vragen of ze willen voelen of er al iets mogelijk is en of ze daar evt. voor open zouden staan. Morgen wil ik denk ik sowieso nog niet, maar als het goed is mag ik donderdag of vrijdag weer voor controle. Dan is het 38,5 week en zou ik het misschien willen overwegen om te strippen.quote:Op zondag 2 maart 2014 08:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Nikki , ik herken je gevoel echt van mijn laatste zwangerschap dat was er dan ' maar' 1 maar ik was echt 9 maanden moe geweest. Maar inleiden wilde ik niet al was de gyn wel echt voor. Als compromis heeft hij toen gestript. Ik ben dezelfde nacht nog bevallen. Dat kon ik emotioneel wel verkopen aan mijzelf. Het had hoe dan ook niet lang meer geduurd wellicht kan jij ook z'n compromis vinden . Sterkte hoor. Ik vind je zo flink .

quote:Op zondag 2 maart 2014 09:21 schreef webspider het volgende:
Hoi!
Jullie mogen Burdie en mij van het lijsje halen hoor..nadere updates volgen snel!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |