+1quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog geen babies, dan kom ik straks nog eens kijken.
Dit!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog geen babies, dan kom ik straks nog eens kijken.
Haha ja ik ook hoor! Peuter haar nieuwe kamer is nu nog de computerkamer waar alle administratie van het bedrijf van manlief staat. Het is 1 grote bende en ik kan t niet opruimen voor hem!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:49 schreef StefanieV het volgende:
Ik kwam ook al kijken voor de babies
TAP het mag vanaf 29 weken sneller gaan maar ik moet nog tijd hebben om alles in orde te brengen hewe kunnen zo ongeveer samen aftellen, ik was gisteren 29 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bur ik verwacht een datumtweeling!zet hem op!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Voor de stats: volgens t boekje maar wat n helquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:33 schreef mignonne het volgende:
Oooooooh KimP ze is prachtig!!![]()
![]()
Van harte met je dochter. En ik ben héél benieuwd naar hoe het gegaan is allemaal!
Oh TAP herkenbaar en dan ben ik nog niet eens zover in de zwangerschap als jij bent.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ooohh daar is ze KP! Gefeliciteerd![]()
geniet, geniet, geniet!
Mus, wat heerlijk dat jullie al zo ver zijn! Ik verwacht de komende 2 weekenden nog niks. Morgen hebben we verjaardag en volgende week zondag staat ie heel de dag op de HISWA. Grrrrr. Mijn hormonen veranderen me bijna in een hormonster.
Ik ben dol op manlief hoor, heus, maar vind het erg vervelend dat ik steeds degene ben die vraagt wanneer we iets gaan doen. Ik voel me dan weer de zeur.
Hier mist de nesteldrang zijn doel, want ik zit lekker in mijn verlof te relaxen met af en toe een wasje en ondertussen klust mijn vriend zich helemaal te pletter en komen mijn moeder, schoonmoeder, tante en schoonzus vandaag om ons huis te poetsen, de ramen te wassen, babykleertjes te strijken en de gordijnen van de babykamer in te kortenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wil zoooo graag NU iets doen! Misschien dat ik peuter ook boven laat spelen zodat ik toch iets kan doen. Er staan wel een paar spulletjes van mij, dan ga ik die wel opruimen. Zijn m'n hormonen toch wat gestild
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangere doosquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:12 schreef Dyre het volgende:
Wat leuk DND!
Ik heb gisteren tijdens de boodschappen een pot augurken gekocht. (koop ik anders nooit) Vriendje moest heel hard lachen
![]()
Maar ik hoefde helemaal niet perse augurken, ik wilde gewoon iets om te snacken 's avonds en dit leek me gezonder dan snoepEn ik heb een grote pot gekocht omdat ik hele augurken wilde en in die kleine potten zitten alleen schijfjes
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3disclaimer
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3![]()
![]()
Wat fijn!Ik heb je lief mijn hele leven
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
(en dan kan ik nu eindelijk toegeven aan je.. de 3e keer dat je me nu aan het sniffen maakt in de afgelopen weken)
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
Dan gaan we elkaar misschien toch nog tegenkomen bij de VK![]()
Dit ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh SQ gefeliciteerd.ik dacht (of hoopte?) het al een beetje je was zo vaak hier te vinden.
ik ben daar echt zo slecht in. Ik denk dat echt heel veel mensen me wel door haddenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Done! Man, wat knap dat je tóch je mond hebt weten te houden zeg!
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:Jaaaaaaaaa uit de kast. Mijn god, ik ben zo blij voor je! En bijna gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
Kwak
dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben daar echt zo slecht in. Ik denk dat echt heel veel mensen me wel door hadden
De mooiste was de vraag naar de Fok tweelingquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben daar echt zo slecht in. Ik denk dat echt heel veel mensen me wel door hadden
Ik duim voor je!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Jaaa Sq, goed nieuws!!!!![]()
Proficiat!!!!
Krijgertje en DaD natuurlijk ook heel erg proficiat![]()
(Bloeden is gestopt na die ene keer eergisteren, vriend heeft zich helemaal ingelezen en heeft me met allerlei onderzoeken en ervaringen gerust proberen te stellen, heeft ook wel een beetje gewerkt gelukkig)
het leek me wel een interessante noviteit. Er hadden zoveel mensen in mijn vriendenkring gedroomd over een tweeling bij mijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:43 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
De mooiste was de vraag naar de Fok tweeling
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:Whooooohoooooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
Gefeliciteerd Skjoe en Blei!I`m not weird. I`m limited edition.
Whoops, topics en namen door elkaar gehaald, ik zag dnd postenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik duim voor je!
(DAD heeft zich hier nig niet gemeld, toch?)
Oh zou ik bijna vergeten kimpossible te feliciteren met haar mooie dochter!
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:Jaaaa! Wat goed! Gefeliciteerd! Toch nog even samen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3Feliciteer BB ook van me!
Ooo, ik vind het geweldig, wat goed, wat leuk, wat fijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Buuf, mag ik in de OP?
Met sterretjes
***12 oktober: Stormqueen & bleiblei***
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3![]()
! Wat super!
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:supergaaf!! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
kim, gefeli met je mooie meisje! Wat een dotje,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
En vooral omdat sommigen je probeerden te outen terwijl je specifiek gezegd had dat je niks meer wilde zeggen tot een evt goeie echoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat goed!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Roomsnoes een dochter
ja, die wiegjes.Morgen 8 weken!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Wij hadden van de week de 20 weken echo. Alles erop en eraan, 5 dagen eerder uitgerekend en het is een klein meiske <3
Hier (noorwegen) krijg je via het standaardpakket alleen een 20 weken echo, dus dan wordt er wel het een en ander aangepast. Ik heb op eigen initiatief eerder 2 echo's laten maken, waardoor ik wel vrij zeker was van mijn uitgerekende datum. Maar als ze die willen vervroegen zal ik niet klagenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:22 schreef Dyre het volgende:
[..]
Wordt de UD na een 20-weken echo nog aangepast dan??
Ik dacht dat juist de termijnecho hiervoor was, omdat ze daarna een beetje iedereen hun eigen groeiplan trekken
![]()
Hè buh ik kreeg er zelfs een traantje van. Maar dat mag in de kraamweek.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
♥ J & S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |