Zwangere doosquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:12 schreef Dyre het volgende:
Wat leuk DND!
Ik heb gisteren tijdens de boodschappen een pot augurken gekocht. (koop ik anders nooit) Vriendje moest heel hard lachen
![]()
Maar ik hoefde helemaal niet perse augurken, ik wilde gewoon iets om te snacken 's avonds en dit leek me gezonder dan snoepEn ik heb een grote pot gekocht omdat ik hele augurken wilde en in die kleine potten zitten alleen schijfjes
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3disclaimer
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3![]()
![]()
Wat fijn!Ik heb je lief mijn hele leven
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
(en dan kan ik nu eindelijk toegeven aan je.. de 3e keer dat je me nu aan het sniffen maakt in de afgelopen weken)
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
Dan gaan we elkaar misschien toch nog tegenkomen bij de VK![]()
Dit ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh SQ gefeliciteerd.ik dacht (of hoopte?) het al een beetje je was zo vaak hier te vinden.
ik ben daar echt zo slecht in. Ik denk dat echt heel veel mensen me wel door haddenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Done! Man, wat knap dat je tóch je mond hebt weten te houden zeg!
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:Jaaaaaaaaa uit de kast. Mijn god, ik ben zo blij voor je! En bijna gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
Kwak
dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben daar echt zo slecht in. Ik denk dat echt heel veel mensen me wel door hadden
De mooiste was de vraag naar de Fok tweelingquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben daar echt zo slecht in. Ik denk dat echt heel veel mensen me wel door hadden
Ik duim voor je!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Jaaa Sq, goed nieuws!!!!![]()
Proficiat!!!!
Krijgertje en DaD natuurlijk ook heel erg proficiat![]()
(Bloeden is gestopt na die ene keer eergisteren, vriend heeft zich helemaal ingelezen en heeft me met allerlei onderzoeken en ervaringen gerust proberen te stellen, heeft ook wel een beetje gewerkt gelukkig)
het leek me wel een interessante noviteit. Er hadden zoveel mensen in mijn vriendenkring gedroomd over een tweeling bij mijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:43 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
De mooiste was de vraag naar de Fok tweeling
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:Whooooohoooooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
Gefeliciteerd Skjoe en Blei!I`m not weird. I`m limited edition.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |