+1quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog geen babies, dan kom ik straks nog eens kijken.
Dit!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog geen babies, dan kom ik straks nog eens kijken.
Haha ja ik ook hoor! Peuter haar nieuwe kamer is nu nog de computerkamer waar alle administratie van het bedrijf van manlief staat. Het is 1 grote bende en ik kan t niet opruimen voor hem!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:49 schreef StefanieV het volgende:
Ik kwam ook al kijken voor de babies
TAP het mag vanaf 29 weken sneller gaan maar ik moet nog tijd hebben om alles in orde te brengen hewe kunnen zo ongeveer samen aftellen, ik was gisteren 29 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bur ik verwacht een datumtweeling!zet hem op!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Voor de stats: volgens t boekje maar wat n helquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:33 schreef mignonne het volgende:
Oooooooh KimP ze is prachtig!!![]()
![]()
Van harte met je dochter. En ik ben héél benieuwd naar hoe het gegaan is allemaal!
Oh TAP herkenbaar en dan ben ik nog niet eens zover in de zwangerschap als jij bent.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ooohh daar is ze KP! Gefeliciteerd![]()
geniet, geniet, geniet!
Mus, wat heerlijk dat jullie al zo ver zijn! Ik verwacht de komende 2 weekenden nog niks. Morgen hebben we verjaardag en volgende week zondag staat ie heel de dag op de HISWA. Grrrrr. Mijn hormonen veranderen me bijna in een hormonster.
Ik ben dol op manlief hoor, heus, maar vind het erg vervelend dat ik steeds degene ben die vraagt wanneer we iets gaan doen. Ik voel me dan weer de zeur.
Hier mist de nesteldrang zijn doel, want ik zit lekker in mijn verlof te relaxen met af en toe een wasje en ondertussen klust mijn vriend zich helemaal te pletter en komen mijn moeder, schoonmoeder, tante en schoonzus vandaag om ons huis te poetsen, de ramen te wassen, babykleertjes te strijken en de gordijnen van de babykamer in te kortenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wil zoooo graag NU iets doen! Misschien dat ik peuter ook boven laat spelen zodat ik toch iets kan doen. Er staan wel een paar spulletjes van mij, dan ga ik die wel opruimen. Zijn m'n hormonen toch wat gestild
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |