Ahja, jij zit in het buitenland, dat wist ik welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:24 schreef Roomsnoes het volgende:
Hier (noorwegen) krijg je via het standaardpakket alleen een 20 weken echo, dus dan wordt er wel het een en ander aangepast. Ik heb op eigen initiatief eerder 2 echo's laten maken, waardoor ik wel vrij zeker was van mijn uitgerekende datum. Maar als ze die willen vervroegen zal ik niet klagen
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3SQ gefeliciteerd!!!!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3Je zou toch pas vlgde week echo hebben?Wat fijn dat je wat eerder mocht komen!
Maar mooi wel een knipper!
Dit! Prachtig al dat goede nieuws vandaagquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Oi wat een mooie eerste dag in maart! Streepjes, knipperecho, een beebje en misschien nog wel een beebje! Proficiat allemaal!
13 mm jonge. Dat wordt een twaalfponder!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:29 schreef Limone het volgende:
KimP en SQ van harte! Wat een groot kind al op die echo!
Be careful what you wish for!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
13 mm jonge. Dat wordt een twaalfponder!
@GM, morgen 8 weken!
Bedankt iedereen, voor het enthousiasme, ik ben oprecht ontroerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |