abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2014 @ 16:56:18 #251
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137275839
Oh ja, dat dingen tillen mocht ik hier de 1e keer ook niet. Zelfs een tasje boodschapjes werd al uit mijn handen ontnomen. Bij de 2e zwangerschap had ik nog een kind wat niet kom lopen en droeg ik gewoon de hele dag 10 kg kind de trap op en af ;)
  zaterdag 1 maart 2014 @ 16:57:25 #252
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_137275880
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 15:04 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

_O-

Ik heb vlak voor de terugplaatsing nog rauwmelkse kaas gegeten, daar heeft de baby tot 24 maanden zeker last van. Schimmeltenen, zweetvoeten, slechte adem.. :')
_O- :D

TAP hihi lekker bezig! :D
Ja mijn man zegt het om de haverklap, maar tegen beter weten in. Ik doe het soms toch. En ja, ik weet dat ik op de blaren moet zitten later (pijn etc). Maja. Mijn hormonen moeten ook wat! :'(

Ohja, vandaag zouden we de lamellen voor de nieuwe kamer van dochter ophalen. Blijkt er iemand te zijn die die dag ook een bestelling op kwam halen waarvan de achternaam enorm op die van mij lijkt :') Je raadt het al... Wij hadden hun op maat gemaakte lamellen :P
Nu waren ze vandaag wel klaar, maar hadden wij geen tijd meer om ze voor 16.00 op te halen (ze belden 15.15). Nu komen ze ze morgen afleveren! O+ Bij ons thuis want hij moet toch in de buurt zijn :o Zo fijn!
Nu kunnen we dochter dus alsnog morgen verhuizen naar dr nieuwe kamer. Lekker daar inrichten en de babyspullen weer naar de babykamer O+ Omg mijn hormonen zijn blijjjj! :D *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 17:06:52 #253
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_137276217
Oh heerlijk is dat he Enf!!
O+ babykamer O+

Hahaha Kyara, en dat kon natuurlijk wel gewoon :')

Ik laat manlief maar lekker, hij kookt voor me, draait wasjes, boodschappen, stofzuigen.. Ik moet vaker zwanger zijn geloof ik O-)
doei
  zaterdag 1 maart 2014 @ 17:12:19 #254
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_137276371
SQ O+

En pffff, ik ben jaloers op sommigen van jullie. Vriend vind weliswaar dat ik rustig aan moet doen en wil graag de klusjes doen die nodig zijn, maar onze opvattingen over wat nodig is verschillen nogal :') Besef me dat het voor vriend ook best pittig is momenteel, maar af en toe tegemoet komen aan mijn hormonale wensen en iets minder zelfmedelijden zou geen kwaad kunnen :@
Oude (on)bekende.
pi_137276495
Ik mag hier posten. Legaal. :D.

Bedankt voor de felicitaties die al gepost zijn. O+.

[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 01-03-2014 17:35:44 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_137276598
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mag hier posten. Legaal. :D.

Bedankt voor de felicitaties zijn al gepost zijn. O+.
*O* O+
pi_137276713
DAD welkom! :D *O*
pi_137276763
Ik zou het heerlijk vinden als ik niet de enige ben die het huishouden onderhoud. Ik heb er een hekel aan en het zou juist heerlijk zijn als er eens wordt gezegd, 'laat maar schat, ik doe het wel!' :P
Maar het geeft niet, ik doe het gewoon op m'n dooie gemakkie. Alleen niet altijd zoals ik t zou willen, ik zou alles ook graag gestofd zien zijn maar dat haat ik echt enorm, ben allergisch voor stof en heb er last van als ik t weghaal. Uiteindelijk heb ik mezelf ermee want kan t alsnog zelf doen :')
/einde zelfmedelijden
Tralalalaaa
  zaterdag 1 maart 2014 @ 17:34:34 #259
344469 Amsel
zonder t
pi_137277144
Zo, de zolder is (bijna) leeg! :o En nu doet m'n rug pijn. Maar dat hoeft m'n vriend niet te weten 8-)
  zaterdag 1 maart 2014 @ 17:40:21 #260
73386 Fazz
onderweg
pi_137277336
:o Goed bezig Amsel. Doet me bedenken dat ik de zolder ook echt eens opmoet...

Er wordt me hier eigenlijk niets uit handen genomen }:| maar daarentegen vraag ik daar ook niet om, alles gaat eigenlijk prima. Ik ben vooral blij dat er altijd voor me gekookt wordt *; , als het eens niet uitkomt voor hem dan haal ik tegenwoordig gewoon wat bij de toko :9
pi_137277462
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:12 schreef Mevr_Mus het volgende:
SQ O+

En pffff, ik ben jaloers op sommigen van jullie. Vriend vind weliswaar dat ik rustig aan moet doen en wil graag de klusjes doen die nodig zijn, maar onze opvattingen over wat nodig is verschillen nogal :') Besef me dat het voor vriend ook best pittig is momenteel, maar af en toe tegemoet komen aan mijn hormonale wensen en iets minder zelfmedelijden zou geen kwaad kunnen :@
Je mag ons aan het werk zetten he over 2 weken ;) :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137277547
Al iets van Burdie?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_137277588
Wij hebben het redelijk eerlijk verdeeld, maar m'n man neemt nu wel wat taken van mij over die ik te zwaar vind. Ik vind dat zelf wel vervelend eigenlijk dat hij dat dan van mij over moet nemen. Hopelijk over een aantal maanden weer tot wat meer in staat.

Wat ik wel heel moeilijk vind is dat er heel veel tijd in verbouwen van de babykamer gaat zitten en ik kan niet helpen (vind klussen leuk ;)). Nu ben ik dus al flink wat weken ieder weekend met dochter in 'actie', maar niet hoe ik het zou willen. Lekker buiten fietsen met d'r lukt me bijvoorbeeld niet. Iedere keer weer is het zien hoe ik de dag door kom. Zie daardoor best op tegen de komende meivakantie (...ze is dan net twee weken naar school).
pi_137278260
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Al iets van Burdie?
:N
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137278349
Wat een goed nieuws allemaal.

SQ en DAD, heel erg gefeliciteerd. Het is jullie allebei zo erg gegund! Ik wens jullie een fijne en ongecompliceerde zwangerschap toe.

Kim, wat een mooi meisje. Goed gedaan. En die relatief lange persfase had ik ook, dus herkenbaar. Dat het hoofdje vrij lang 'staat'. Maar dat het langzaam ging, heeft zeker een groot voordeel gehad. Geniet ervan!

Als burdie nu ook nog komt met nieuws is het feestje compleet. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_137279441
Hier doe ik nu ik verlof heb het meeste in het huishouden, ik kook zelfs :o, maar normaal werk ik 36 en man 32 uur, dus we hebben de taken zo'n beetje eerlijk verdeeld. Hij doet wat hij leuk vind en ik doe wat ik leuk vind. Ik hoef dan bijvoorbeeld nooit te koken, dweilen en stoffen want dat vindt hij leuk. Hij hoeft geen was en strijk te doen. En zo vullen we elkaar mooi aan. *;
Man vindt het nu overigens stom dat hij niet hoeft te koken, verveelt zich daardoor een beetje als ie uit zijn werk komt. :')
pi_137283284
SQ en DAD *O* wat een tof nieuws!
pi_137284627
DAD *O* ! Gefeiciteerd!
♥ J & S
pi_137284814
Lieve dames!

Ik kom afscheid nemen en verhuis nu toch echt naar het babytopic! J. is inmiddels 6 dagen oud het gaat nu al veeeeel te snel !
We beginnen alle 3 hier in huis onze draai te vinden. J. is een hele lieve rustige en tevreden baby waar we onwijs van genieten O+ !

Bedankt voor al jullie lieve woorden vooral de laatste paar weken :* !!
Geniet nog lekker van jullie (beginnende) bolle buikjes, plopjes en dans moves in jullie buiken, voordat jullie het weten hebben jullie één klein of misschien wel 2 kleine frummels op jullie borst liggen en staat de wereld echt even stil! *;
Geniet, geniet, geniet!!

Tot snel in het babytopic :* :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
pi_137285011
och mooi kind O+
:)
  zaterdag 1 maart 2014 @ 21:20:11 #271
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_137285605
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 21:04 schreef klaprooss het volgende:
Lieve dames!

Ik kom afscheid nemen en verhuis nu toch echt naar het babytopic! J. is inmiddels 6 dagen oud het gaat nu al veeeeel te snel !
We beginnen alle 3 hier in huis onze draai te vinden. J. is een hele lieve rustige en tevreden baby waar we onwijs van genieten O+ !

Geniet nog lekker van jullie (beginnende) bolle buikjes, plopjes en dans moves in jullie buiken, voordat jullie het weten hebben jullie één klein of misschien wel 2 kleine frummels op jullie borst liggen en staat de wereld echt even stil! *;
Geniet, geniet, geniet!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ !!!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 21:21:07 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_137285638
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:

SPOILER
Drie keer is echt scheepsrecht. <3
Ik had al zo'n gevoel, maar wat heerlijk dat dat gevoel echt waar is ook *O*

Gefeliciteerd beiden :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_137285734
SQ!! *O* Nog even een juich voor jullie!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 21:39:01 #274
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_137286513
SQ *O* van harte! Wat heerlijk, zo'n goede echo!

DaD *O* gefeliciteerd!

Klaprooss, prachtig mannetje!

Ben heel benieuwd naar Burdie.., hoop dat ze al een tijdje ligt te knuffelen.
pi_137286800
Yess, SQ! *O*

DaD, gefeliciteerd en welkom! *O*

Kimp, van harte gefeliciteerd, wat een mooi meisje heb je gebakken! O+

Klaproos, heel veel geluk met de kleine man. O+

Ik hoop dat we gauw iets van Burdie horen...
pi_137287079
Och klaproos kiek m nou tevreden liggen O+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 1 maart 2014 @ 21:53:58 #277
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_137287168
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 21:04 schreef klaprooss het volgende:
Lieve dames!

Geniet, geniet, geniet!!

SPOILER
O+ Tot snel!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:23:25 #278
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_137288114
Ik kwam even spieken of er al Burdienieuws was, nog niks.. Spannend! :s)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_137289217
Burdie zal nu toch wel aan t kuikenknuffelen zijn...?!
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:51:02 #280
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137289232
Klap O+

Nog geen Burdie nieuws zie ik? Ik hoop zo dat ze d'r kleintje al heeft!

Wij mochten aan het einde van de middag naar huis, hb was 6,2! Ondanks n liter bloed! Specs van onze dame zijn prachtig voor de termijn: 3195 gram en 49 cm lang! O+

Ze heeft wel al aardig krampjes en groooote hap aan borst is lastig voor n moe, maar onrustig dametje. Borsten doen flink zeer ook, maar gelukkig hebben we een heel fijne kraam. Moet goedkomen! Papa is wat onzeker, dat vind ik moeilijk, want wanneer houd je je klep en wanneer help je? Maar verder zijn we dolverliefd op uiteraard de mooooiste baby van de wereld! Ze ligt nu heerlijk bij me te tukken. Daar houdt ze wel van, voor nu dan toch, slapen!

SPOILER
*O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:54:33 #281
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137289383
Wat een moppie! O+ Je klinkt verliefd en gelukkig KP! Wb je man..veel laten leren door de kraam en lekker laten oefenen ;) Komt goed!

Verder F5 ik hier voor Burdie..ben zo benieuwd!
pi_137289593
Nu wil ik een nieuwe kp!
pi_137290336
Och Kim je meisje O+
pi_137291009
Zucht en de rammel kp O+
S. 2014
J. 2016
pi_137292053
Ohhh klap en KP. O+ O+ O+ wát een dotjes!

en nu wil ik óók (na Burdie dan)
pi_137293084
Oh wat een prachtige baby'tjes! Moeilijk voor te stellen dat die van mij er ook zo uit ziet al!

Ik heb het idee dat ik niet lang meer zal hoeven wachten, er lijkt vanalles te gebeuren in mijn lichaam. Ik ben sinds eergisteren ineens bloedchagrijnig, terwijl ik de hele zwangerschap super zen ben geweest. Ik heb ineens allemaal vage klachten alsof ik een beginnend griepje heb ofzo ( terwijl ik zo'n 15 jaar geleden voor t laatst verkouden was). Beetje zeurende ongesteldheidskwaaltjes. En ondertussen lijkt het of mijn baby zich eigen handig een weg naar buiten probeert te boksen.

Niet echt verschijnselen van een aanstaande bevalling, maar herkent iemand dit? Ik zit nu in de 38e week...mijn man vindt dat hij het nu al zwaar te stellen heeft met mijn humeur.... Dat wordt nog wat straks...
pi_137296456
Oooh Kim! O+ .

Ik ben bang dat ik de nachtploeg ben. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_137296909
Ahh, wat een mooi meisje, Kim O+ ik durf nog niet zo ver vooruit te kijken, maar mag ik dit over 9 maanden ook? :)

Ga morgen direct een afspraak bij de huisarts maken, maar is er iets dat ik zelf ook al kan doen? Heb vast een pot foliumzuur in huis gehaald, maar ik heb verder geen flauw idee!
pi_137296971
Dodoria ik herken je humeur wel. Bij mij komt het door gebrek aan slaap, want slapen gaat echt met de dag slechter. Overdag heb ik bijna nergens last van, maar 's nachts lig ik uren en uren wakker. Afgelopen nacht heb ik elk uur op de klok gezien. Ik ben alleen nog maar moe, moe, moe. Het huilen staat me echt nader dan het lachen op dit moment. :{

Mijn verstand en gevoel staan ineens lijnrecht tegenover elkaar. Ik wil de jongens zo lang mogelijk bij me dragen, tot ze 'zelf' aangeven er klaar voor te zijn, maar voor mijn gevoel ben ik er klaar mee, is het genoeg geweest zo. Ik weet echt niet of ik nog een week of misschien wel twee weken zo goed als niet slapen ga trekken. Maar instemmen met een inleiding gaat zo in tegen mijn verstand, het voelt als opgeven, als falen. Ik kan het voor mezelf op dit moment niet goedpraten, ik ben bang dat ik er spijt van zou krijgen. Ik heb nergens last van, alleen dat ik slecht slaap, er zijn zwangeren die zich de hele zwangerschap beroerd voelen en ik begin al te klagen na een paar weken slecht slapen. Ik baal echt enorm van het feit dat ik ineens inleiden als escape zie, dat wil ik helemaal niet.

/einde klaagpost

Burd, hoe is het met je?
pi_137297073
O, Nikki, wat balen dat je zo in tweestrijd zit! Slecht slapen is funest voor je humeur en conditie hč. Wat je ook kiest, ik vind sowieso niet dat je faalt. Je zorgt al 37 weken fantastisch voor 2 jongetjes in je buik én voor je gezin buiten je buik, echt een topprestatie! Misschien is het gewoon wel beter om in te leiden, al kon je je dat een paar weken geleden nog niet voorstellen. Dan ga je niet uitgeput de bevalling in en heb je een grotere kans om een voorspoedige bevalling te hebben?
Succes met beslissen, je mag morgen al weer naar de gyn toch? Je bent "either way" een supermama!

Kim, wat is je meis prachtig! Laat je vent lekker klungelen als hij niet om tips vraagt zou ik zeggen (zolang je meisje niet in levensgevaar is ;) ). We zijn allemaal ooit onhandig geweest met baby's...

Burd, ik hoop dat het goed met jullie gaat!
pi_137297127
Morning! Ik ben alweer 2.5 uur aan de arbeid :O

KP gefeliciteerd met die mooierd! Geniet lekker van je kraamtijd!

DaD, SQ en Krijgertje van harte welkom!
SQ *O* *O* beetje humor in de tent...

Ben ook wel benieuwd naar Burdie, hopelijk heeft ze haar kindje al vast. Ze heeft er lang genoeg op moeten wachten!

NIKKI; snap je interne conflict heel goed! Heel lastig idd, maar ja helemaal uitgeput aan de bevalling beginnen lijkt me ook niet ideaal! En voor een tweeling heb jij/je lichaam het toch uitzonderlijk lang volgehouden? Makkelijk gezegd maar ik zou me er niet schuldig over voelen als het uiteindelijk tot een inleiding komt. :*

Ik vandaag 16 weken w/ het gaat best wel rap vanaf de 12 wkn, dinsdag voor de NIPT heen en weer naar Antwerpen en hopelijk over 2 weken een goede uitslag zodat ik écht gerust ben.
Over kerels en huishouden gesproken; die van mij doet alles wel míts ik het vraag. Laat 'm daar nu mijn frustratie in zitten. Kan ie zelf niet bedenken dat die kattenbak gedaan moet worden of een zware printer verplaatst moet worden? o|O Voor de rest is ie veel te weinig (naar mijn zin) bezig met namen verzinnen e.d. en alles wat ik bedenk "daar heeft ie niks mee". })
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zondag 2 maart 2014 @ 08:45:35 #292
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137297366
Nikki , ik herken je gevoel echt van mijn laatste zwangerschap dat was er dan ' maar' 1 maar ik was echt 9 maanden moe geweest. Maar inleiden wilde ik niet al was de gyn wel echt voor. Als compromis heeft hij toen gestript. Ik ben dezelfde nacht nog bevallen. Dat kon ik emotioneel wel verkopen aan mijzelf. Het had hoe dan ook niet lang meer geduurd wellicht kan jij ook z'n compromis vinden . Sterkte hoor. Ik vind je zo flink . :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_137297386
KP, van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* Wat een mooi meisje!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137297448
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 08:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Nikki , ik herken je gevoel echt van mijn laatste zwangerschap dat was er dan ' maar' 1 maar ik was echt 9 maanden moe geweest. Maar inleiden wilde ik niet al was de gyn wel echt voor. Als compromis heeft hij toen gestript. Ik ben dezelfde nacht nog bevallen. Dat kon ik emotioneel wel verkopen aan mijzelf. Het had hoe dan ook niet lang meer geduurd wellicht kan jij ook z'n compromis vinden . Sterkte hoor. Ik vind je zo flink . :*
Met strippen zou ik ook minder moeite hebben. Morgen maar eens vragen of ze willen voelen of er al iets mogelijk is en of ze daar evt. voor open zouden staan. Morgen wil ik denk ik sowieso nog niet, maar als het goed is mag ik donderdag of vrijdag weer voor controle. Dan is het 38,5 week en zou ik het misschien willen overwegen om te strippen.
pi_137297834
Gefeliciteerd kim! Wat een mooi meisje :)

Gefeciteerd ook aan de nieuwe zwangere *O*
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 2 maart 2014 @ 09:21:17 #296
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_137297838
Hoi!

Jullie mogen Burdie en mij van het lijsje halen hoor..nadere updates volgen snel! :7
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_137297852
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 09:21 schreef webspider het volgende:
Hoi!

Jullie mogen Burdie en mij van het lijsje halen hoor..nadere updates volgen snel! :7
*O* *O* *O*

Gefeliciteerd!
  zondag 2 maart 2014 @ 09:23:25 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_137297866
Burd!!!! O+
disclaimer
  zondag 2 maart 2014 @ 09:23:45 #299
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137297872
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de details.

En dat betekent ook Nikki bovenaan! Wow wat goed! :*
  zondag 2 maart 2014 @ 09:24:42 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137297885
We hebben een zoon O+.
Hij heeft netjes gewacht tot carnaval ;).
Details volgen nog.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')