Succes! En leuk he, dat vruchtwaterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef Kimpossible het volgende:
Als je gebroken vliezen hebt mag je wel egoposts doen, toch?
Wel even een dikkevoor vlindur.
Vruchtwater is goedgekeurd, heel lichte krampjes, maar nog weinig spektakel. Lig aan de ctg en verlies telkens n golf vruchtwater. Getver wat een gek gevoel. Bah haha
Ik weet nog dat ik hier vroeg of er een eind aan dat vruchtwater komt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef Kimpossible het volgende:
Vruchtwater is goedgekeurd, heel lichte krampjes, maar nog weinig spektakel. Lig aan de ctg en verlies telkens n golf vruchtwater. Getver wat een gek gevoel. Bah haha
Spannend! Je meisje komt er gewoon aan!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef Kimpossible het volgende:
Ctg hard aandrukken was het enige wat hielp bij mij, anders idd niks te zien. Succes!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:18 schreef Kimpossible het volgende:
weeën om de 3 min, maar duren maar een halve minuut. Zijn wegzuchtwaardig, maar worden niet opgepakt door de ctg?
Als ze maar wat doen!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:18 schreef Kimpossible het volgende:
weeën om de 3 min, maar duren maar een halve minuut. Zijn wegzuchtwaardig, maar worden niet opgepakt door de ctg?
Als ze maar wat doen!
20 weken?? Voor m'n gevoel ging jij drie weken voor mij weg uit WOHTSquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:53 schreef LaLouchi het volgende:
Spannend kim!!![]()
hier vandaag een goede 20 weken echo gehad. Hij doet het prima!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |