Kim, wat doe je nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:49 schreef Kimpossible het volgende:
Geen knap, grote plons. Vliezen gebroken, na helde nu roze/rood vruchtwater. Op naar zh
Het lijkt me echt vreselijk ja. Daar ga je echt niet meer vanuit na een goede echoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:50 schreef Vlindur het volgende:
Op vrijdag 28 februari 2014 12:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoe is het nu met jou Vlindur?
Slecht.
Gisteren de hele dag gehuild. Nu een heel leeg doof gevoel. Ik ben nog steeds zwanger, maar Jonathan is al heel lang dood..
We zouden volgende week donderdag de echo hebben, maar Johan heeft net gebeld en we mogen nu dinsdag. Ik wil het nu zo snel mogelijk weg hebben. Ik kan het nu niet goed verwerken denk ik..
We hadden gewoon al een hele toekomst. Waren al wat aan het kijken naar een andere auto. Ik had al kleertjes gekocht..
Het is allemaal leeg nu. Zo onwerkelijk..
De jongens zijn naar monkey Town. Ik ga zo maar tv kijken ofzo.
Jullie zijn lief![]()
Was het helder bloed? Ik duim dat het hier bij blijft verder!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:56 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Succes Kim!!!
Echt ontzettend kut Vlindur, zo onverwacht, en zo'n grote impact. Heel veel sterkte![]()
Ik heb vanmorgen even de vk gebeld, en ze heeft me gelukkig een beetje gerustgesteld. Aangezien het alleen bij het afvegen was, en ik vandaag nog niks ben tegengekomen, probeer ik me een beetje rustig te houden.
Blijft eng, en rustig word ik de komende dagen nog niet vermoed ik, maar het is al wat beter dan gister in ieder geval. Toen was het op het randje van huilen en paniek balanceren.
Dank jullie wel
Dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:56 schreef RunForrestRun het volgende:
Vlindur, ik krijg het er gewoon helemaal koud van.
Er wordt aan je gedacht!![]()
En Kimmetje, zet hem op!!![]()
(En oh, wat raar om dit in één bericht te zetten..)
Succes! En leuk he, dat vruchtwaterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef Kimpossible het volgende:
Als je gebroken vliezen hebt mag je wel egoposts doen, toch?
Wel even een dikkevoor vlindur.
Vruchtwater is goedgekeurd, heel lichte krampjes, maar nog weinig spektakel. Lig aan de ctg en verlies telkens n golf vruchtwater. Getver wat een gek gevoel. Bah haha
Ik weet nog dat ik hier vroeg of er een eind aan dat vruchtwater komt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef Kimpossible het volgende:
Vruchtwater is goedgekeurd, heel lichte krampjes, maar nog weinig spektakel. Lig aan de ctg en verlies telkens n golf vruchtwater. Getver wat een gek gevoel. Bah haha
Spannend! Je meisje komt er gewoon aan!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef Kimpossible het volgende:
Ctg hard aandrukken was het enige wat hielp bij mij, anders idd niks te zien. Succes!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:18 schreef Kimpossible het volgende:
weeën om de 3 min, maar duren maar een halve minuut. Zijn wegzuchtwaardig, maar worden niet opgepakt door de ctg?
Als ze maar wat doen!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:18 schreef Kimpossible het volgende:
weeën om de 3 min, maar duren maar een halve minuut. Zijn wegzuchtwaardig, maar worden niet opgepakt door de ctg?
Als ze maar wat doen!
20 weken?? Voor m'n gevoel ging jij drie weken voor mij weg uit WOHTSquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:53 schreef LaLouchi het volgende:
Spannend kim!!![]()
hier vandaag een goede 20 weken echo gehad. Hij doet het prima!!
precies op schema!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
fijn dnd! zat het ook op schema allemaal?
Ik hoop het dat ze haar man ongelijk kan geven en er nog een februarikindje van maken kan!quote:
Dat bedoelde ik ook met aandrukkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat aandrukken hielp bij mij niet moest zelf op dat ding drukken, dat vergat ik steeds.
3 cm
Hoera!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:42 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Succes kim!![]()
hier alles okee, knipperend hartje gezien! Was wel een beetje moe van het gezenuw, dus heb lekker getukt op de bank. Maar mijn man en ik zijn helemaal in de wolken!
21 weken vandaag al, er was eerder nog geen plek voor de 20 weken echoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
20 weken?? Voor m'n gevoel ging jij drie weken voor mij weg uit WOHTS
Maar fijn!
Blaas eens op de bolle kant van je hand. Als je dan weer wat verliest is het vruchtwater zegt men.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Burdie het volgende:
voor Kim.
Hier nog geen echte actie, het wordt een maart-baby.
Ik zit wel mega in mijn coconnetje.
En ik verlies vruchtwater, denk ik? Kan dat ook met 3-4 druppels per keer?
Ik ben thuis en idd gestript. Het is heel waterig en roze-geligquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef marel88 het volgende:
Burd, ik had dat ook de avond voor de bevalling begon, was geen vruchtwater (heb er de VK voor laten komen) maar ze noemde het waterdunne afscheiding. En ze ging weg met de mededeling dag ze dacht ons die nacht nog wel te spreken... Ben jij thuis of in zh? Gestript oid? Succes meis!
misschien is dat wel een hele goede vraag voor je verloskundige...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Burdie het volgende:
voor Kim.
Hier nog geen echte actie, het wordt een maart-baby.
Ik zit wel mega in mijn coconnetje.
En ik verlies vruchtwater, denk ik? Kan dat ook met 3-4 druppels per keer?
+1!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:57 schreef WupWup het volgende:
[..]
misschien is dat wel een hele goede vraag voor je verloskundige...
Herkenbaar! Ik vind t zo heerlijk zittenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Go Kimen Burdie weer gauw in het coconnetje, wie weet komt het nu gauw!
En een meisje voor Amselwat tof.
Ik heb vandaag zwangerschapsjeans gekocht en ondanks dat ik pas 11 weken ben en mijn 'buik' voornamelijk bestaat uit verstopte darm en lucht zitten ze heerlijk en wil ik nooit meer wat anders aanDan denken mensen maar dat het al baby is, I don't care
Ik heb wel eens op het punt gestaan zo'n broek te kopen gewoon voor mijn vette pens.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Go Kimen Burdie weer gauw in het coconnetje, wie weet komt het nu gauw!
En een meisje voor Amselwat tof.
Ik heb vandaag zwangerschapsjeans gekocht en ondanks dat ik pas 11 weken ben en mijn 'buik' voornamelijk bestaat uit verstopte darm en lucht zitten ze heerlijk en wil ik nooit meer wat anders aanDan denken mensen maar dat het al baby is, I don't care
Wat leukquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:38 schreef Amsel het volgende:
Succes Kim!
Vanmiddag geslachtsecho gehad. Onze pinguin is een meisje
Sinds ik die zwangerschapsbroeken heb, vraag ik me echt af waarom ik die dingen niet gewoon altijd al gedragen heb, het zit zooooo lekker!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |