Blaas eens op de bolle kant van je hand. Als je dan weer wat verliest is het vruchtwater zegt men.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Burdie het volgende:
voor Kim.
Hier nog geen echte actie, het wordt een maart-baby.
Ik zit wel mega in mijn coconnetje.
En ik verlies vruchtwater, denk ik? Kan dat ook met 3-4 druppels per keer?
Ik ben thuis en idd gestript. Het is heel waterig en roze-geligquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef marel88 het volgende:
Burd, ik had dat ook de avond voor de bevalling begon, was geen vruchtwater (heb er de VK voor laten komen) maar ze noemde het waterdunne afscheiding. En ze ging weg met de mededeling dag ze dacht ons die nacht nog wel te spreken... Ben jij thuis of in zh? Gestript oid? Succes meis!
misschien is dat wel een hele goede vraag voor je verloskundige...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Burdie het volgende:
voor Kim.
Hier nog geen echte actie, het wordt een maart-baby.
Ik zit wel mega in mijn coconnetje.
En ik verlies vruchtwater, denk ik? Kan dat ook met 3-4 druppels per keer?
+1!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:57 schreef WupWup het volgende:
[..]
misschien is dat wel een hele goede vraag voor je verloskundige...
Herkenbaar! Ik vind t zo heerlijk zittenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Go Kimen Burdie weer gauw in het coconnetje, wie weet komt het nu gauw!
En een meisje voor Amselwat tof.
Ik heb vandaag zwangerschapsjeans gekocht en ondanks dat ik pas 11 weken ben en mijn 'buik' voornamelijk bestaat uit verstopte darm en lucht zitten ze heerlijk en wil ik nooit meer wat anders aanDan denken mensen maar dat het al baby is, I don't care
Ik heb wel eens op het punt gestaan zo'n broek te kopen gewoon voor mijn vette pens.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Go Kimen Burdie weer gauw in het coconnetje, wie weet komt het nu gauw!
En een meisje voor Amselwat tof.
Ik heb vandaag zwangerschapsjeans gekocht en ondanks dat ik pas 11 weken ben en mijn 'buik' voornamelijk bestaat uit verstopte darm en lucht zitten ze heerlijk en wil ik nooit meer wat anders aanDan denken mensen maar dat het al baby is, I don't care
Wat leukquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:38 schreef Amsel het volgende:
Succes Kim!
Vanmiddag geslachtsecho gehad. Onze pinguin is een meisje
Sinds ik die zwangerschapsbroeken heb, vraag ik me echt af waarom ik die dingen niet gewoon altijd al gedragen heb, het zit zooooo lekker!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |