Ik ben thuis en idd gestript. Het is heel waterig en roze-geligquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef marel88 het volgende:
Burd, ik had dat ook de avond voor de bevalling begon, was geen vruchtwater (heb er de VK voor laten komen) maar ze noemde het waterdunne afscheiding. En ze ging weg met de mededeling dag ze dacht ons die nacht nog wel te spreken... Ben jij thuis of in zh? Gestript oid? Succes meis!
misschien is dat wel een hele goede vraag voor je verloskundige...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Burdie het volgende:
voor Kim.
Hier nog geen echte actie, het wordt een maart-baby.
Ik zit wel mega in mijn coconnetje.
En ik verlies vruchtwater, denk ik? Kan dat ook met 3-4 druppels per keer?
+1!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:57 schreef WupWup het volgende:
[..]
misschien is dat wel een hele goede vraag voor je verloskundige...
Herkenbaar! Ik vind t zo heerlijk zittenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Go Kimen Burdie weer gauw in het coconnetje, wie weet komt het nu gauw!
En een meisje voor Amselwat tof.
Ik heb vandaag zwangerschapsjeans gekocht en ondanks dat ik pas 11 weken ben en mijn 'buik' voornamelijk bestaat uit verstopte darm en lucht zitten ze heerlijk en wil ik nooit meer wat anders aanDan denken mensen maar dat het al baby is, I don't care
Ik heb wel eens op het punt gestaan zo'n broek te kopen gewoon voor mijn vette pens.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Go Kimen Burdie weer gauw in het coconnetje, wie weet komt het nu gauw!
En een meisje voor Amselwat tof.
Ik heb vandaag zwangerschapsjeans gekocht en ondanks dat ik pas 11 weken ben en mijn 'buik' voornamelijk bestaat uit verstopte darm en lucht zitten ze heerlijk en wil ik nooit meer wat anders aanDan denken mensen maar dat het al baby is, I don't care
Wat leukquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:38 schreef Amsel het volgende:
Succes Kim!
Vanmiddag geslachtsecho gehad. Onze pinguin is een meisje
Sinds ik die zwangerschapsbroeken heb, vraag ik me echt af waarom ik die dingen niet gewoon altijd al gedragen heb, het zit zooooo lekker!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Razztwizzle het volgende:
+1quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog geen babies, dan kom ik straks nog eens kijken.
Dit!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog geen babies, dan kom ik straks nog eens kijken.
Haha ja ik ook hoor! Peuter haar nieuwe kamer is nu nog de computerkamer waar alle administratie van het bedrijf van manlief staat. Het is 1 grote bende en ik kan t niet opruimen voor hem!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:49 schreef StefanieV het volgende:
Ik kwam ook al kijken voor de babies
TAP het mag vanaf 29 weken sneller gaan maar ik moet nog tijd hebben om alles in orde te brengen hewe kunnen zo ongeveer samen aftellen, ik was gisteren 29 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bur ik verwacht een datumtweeling!zet hem op!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Voor de stats: volgens t boekje maar wat n helquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:33 schreef mignonne het volgende:
Oooooooh KimP ze is prachtig!!![]()
![]()
Van harte met je dochter. En ik ben héél benieuwd naar hoe het gegaan is allemaal!
Oh TAP herkenbaar en dan ben ik nog niet eens zover in de zwangerschap als jij bent.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ooohh daar is ze KP! Gefeliciteerd![]()
geniet, geniet, geniet!
Mus, wat heerlijk dat jullie al zo ver zijn! Ik verwacht de komende 2 weekenden nog niks. Morgen hebben we verjaardag en volgende week zondag staat ie heel de dag op de HISWA. Grrrrr. Mijn hormonen veranderen me bijna in een hormonster.
Ik ben dol op manlief hoor, heus, maar vind het erg vervelend dat ik steeds degene ben die vraagt wanneer we iets gaan doen. Ik voel me dan weer de zeur.
Hier mist de nesteldrang zijn doel, want ik zit lekker in mijn verlof te relaxen met af en toe een wasje en ondertussen klust mijn vriend zich helemaal te pletter en komen mijn moeder, schoonmoeder, tante en schoonzus vandaag om ons huis te poetsen, de ramen te wassen, babykleertjes te strijken en de gordijnen van de babykamer in te kortenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wil zoooo graag NU iets doen! Misschien dat ik peuter ook boven laat spelen zodat ik toch iets kan doen. Er staan wel een paar spulletjes van mij, dan ga ik die wel opruimen. Zijn m'n hormonen toch wat gestild
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangere doosquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:12 schreef Dyre het volgende:
Wat leuk DND!
Ik heb gisteren tijdens de boodschappen een pot augurken gekocht. (koop ik anders nooit) Vriendje moest heel hard lachen
![]()
Maar ik hoefde helemaal niet perse augurken, ik wilde gewoon iets om te snacken 's avonds en dit leek me gezonder dan snoepEn ik heb een grote pot gekocht omdat ik hele augurken wilde en in die kleine potten zitten alleen schijfjes
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3disclaimer
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3![]()
![]()
Wat fijn!Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, als we dan toch met leuk nieuws bezig zijn heb ik er ook nog wel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer is echt scheepsrecht. <3
(en dan kan ik nu eindelijk toegeven aan je.. de 3e keer dat je me nu aan het sniffen maakt in de afgelopen weken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |