SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Eleiko op 27-02-2014 16:28:40 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Kom maar door Sap/Dreamerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef Libertarisch het volgende:
Ik ben namelijk laatst spontaan in mijn anus gevingerd door een wilde meid tijdens seks en ik vond het verrassend genoeg wel lekker terwijl ik er nooit aan moest denken.
Wat jullie?
gatverdamme, carbs. eewwwquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef JustAsEasy het volgende:
Een sleutel naar keus [ afbeelding ]
Ik was net mijn dropsleutels aan het weggeven bij mijn collega's.quote:
Thanks man, zo maar even langs de supermarkt om dat te halen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef JustAsEasy het volgende:
Een sleutel naar keus [ afbeelding ]
Niet naar de Jumbo, ik had alleen maar dropsleutelsquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks man, zo maar even langs de supermarkt om dat te halen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Cor is van de eckte GYMchicks, ja tog?
Echt hatelijk is dat. Geen gemengd meer halenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:25 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik was net mijn dropsleutels aan het weggeven bij mijn collega's.
Ik denk koop een zakje gemengd snoep, krijg ik bijna alleen maar drop
Dat spreekt voor zich. Ik ga in het vervolg voor de oude vertrouwde Gomballen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Echt hatelijk is dat. Geen gemengd meer halen
ga weg manquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:31 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Ik ga in het vervolg voor de oude vertrouwde Gomballen!
Nee ik werk op de begane grondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:37 schreef Snakey het volgende:
RIP squat prothese.
Knap kut. Voor de gemiddelde zorgverzekering is dit geen severity-1 ws?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
wat lul jequote:Op donderdag 27 februari 2014 16:35 schreef Champy het volgende:
Sorry seto, maar deze ronde verlies je
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:37 schreef Snakey het volgende:
RIP squat prothese.
Bout weer gebroken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, ik heb een nieuwe bout nodig, thats all. Straks even in de garage vragen of zij er 1 hebben, if not zal ik moeten wachten tot ik terug ben in NL. Ik neem het maar alsdat ik 'geblesseerd' ben.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Knap kut. Voor de gemiddelde zorgverzekering is dit geen severity-1 ws?
Protip: probeer ook de lokale tractorboer of mechanisatiebedrijf, die hebben vaak ook engelse matenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Meh, ik heb een nieuwe bout nodig, thats all. Straks even in de garage vragen of zij er 1 hebben, if not zal ik moeten wachten tot ik terug ben in NL. Ik neem het maar alsdat ik 'geblesseerd' ben.
Yep, maar die spreken hier spaans op een manier die spanjaarden niet eens begrijpen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:43 schreef Champy het volgende:
[..]
Protip: probeer ook de lokale tractorboer of mechanisatiebedrijf, die hebben vaak ook engelse maten
V&A / [GEZ] SPOED: M8 bout titaniumquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, maar die spreken hier spaans op een manier die spanjaarden niet eens begrijpen.![]()
M'n garage man spreekt in ieder geval goed spaans, en engels.
Mwah M8 UNC 60mm moeten ze toch wel snappen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, maar die spreken hier spaans op een manier die spanjaarden niet eens begrijpen.![]()
M'n garage man spreekt in ieder geval goed spaans, en engels.
Haha, ik zie hem weleens trainen in Groningenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:18 schreef Klokov het volgende:
Post van 1 van onze oude bonushulks gevonden:
[..]
Kom maar door Sap/Dreamer
[ afbeelding ]
Haha, neuh, dat gaan we niet doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2080478
Jah, en dan nog uitleggen dat het engelse draad is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:47 schreef Champy het volgende:
[..]
Mwah M8 UNC 60mm moeten ze toch wel snappen?
Poging 2:quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Haha, neuh, dat gaan we niet doen.
Hij gaat er wat opsturen. Ik doe de uitlijning voor squats zelf. Als ik dat iemand anders laat doen is het telkens net niet goed. Ik voel het uiteraard, iemand anders kan alleen maar af gaan op wat ik zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:51 schreef H1N1 het volgende:
Ik kan wel wat boutjes opsturen hoor sneeks. Weet niet hoelang je blijft waar je bent.
Tevens: misschien wijs om nog eens met je instrumentmaker te overleggen wat betreft je dynamische uitlijning. Dus wanneer je squat en vooral als je 'in the hole' zit. Kan me voorstellen dat er bizar veel torsie op die bout komt te staan en al helemaal bij een verkeerde uitlijning. Een uitlijning die afgesteld is op
Je looppatroon is natuurlijk compleet anders dan een squatpositie.
Al neem ik aan dat je dit allemaal hebt overlegd met 'm..
Engelse draad lees ik: Endolite voet?
Zolang je m'n prothese maar niet over het hele forum gooit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Poging 2:
http://www.ebay.es/sch/i.(...)UNC+english&_sacat=0
Begrijpelijk dat je de uitlijning zelf doet, respect! Zulke cliënten kom ik maar zelden tegenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij gaat er wat opsturen. Ik doe de uitlijning voor squats zelf. Als ik dat iemand anders laat doen is het telkens net niet goed. Ik voel het uiteraard, iemand anders kan alleen maar af gaan op wat ik zeg.
Het is niet de squatprothese die gebroken is he. M'n normale prothese brak. waarschijnlijk teveel melk gekocht.
Ik hou al op...quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zolang je m'n prothese maar niet over het hele forum gooit.
Ik heb in het verleden vliegtuigen in elkaar gezet/gelast, dus dit is een makkie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:02 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je de uitlijning zelf doet, respect! Zulke cliënten kom ik maar zelden tegen.
Hoeveel carrièremoves heb jij gemaaktquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden vliegtuigen in elkaar gezet/gelast, dus dit is een makkie.
Nou ja, 1 grote. Toen ik bij Fokker werd ontslagen toen ze failliet gingen ben ik, een beetje per ongeluk, in de accountancy terecht gekomen. Daar was ik beter in dan wie dan ook gedacht had, inclusief ik zelf, dus ben ik dat blijven doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoeveel carrièremoves heb jij gemaakt
Mooi verhaal. Zo blijkt maar weer dat je een hoop ellende kunt omzetten in kansen. Ontslag bij een faillissement is natuurlijk niet niks.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou ja, 1 grote. Toen ik bij Fokker werd ontslagen toen ze failliet gingen ben ik, een beetje per ongeluk, in de accountancy terecht gekomen. Daar was ik beter in dan wie dan ook gedacht had, inclusief ik zelf, dus ben ik dat blijven doen.
Srs? Welke gym?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:48 schreef Caveat het volgende:
[..]
Haha, ik zie hem weleens trainen in Groningen
Overtreding. Gestrekt been!quote:
Met een goede dosis wilskracht en geluk kom je een heel eind.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Mooi verhaal. Zo blijkt maar weer dat je een hoop ellende kunt omzetten in kansen. Ontslag bij een faillissement is natuurlijk niet niks.
Dan moet je daar het beste van maken. Misschien wordt je een goede stand up sit down comedian.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:28 schreef seto het volgende:
wat als je je hele leven alleen maar pech hebt gehad en je enige vorm van vermaak nog mensen trollen in de gym is?
Montelly: de prachtwijkparel van deze topicreeks.quote:
quote:Gary said: We got ready for bed and I felt nervous. I got into bed with my boxers on. She took off her top, but kept her bra and jeans on, and slid in beside me.
We cuddled and talked nothing else happened.
Ja idd... altijd met zijn kekke praatjes, strakke deadlines en fancy pakjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Montelly: de prachtwijkparel van deze topicreeks.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je nog nooit door een vrouw in je kont bent gefist heb je niet geleefd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je nog nooit door een vrouw in je kont bent gefist heb je niet geleefd.
haha ninja [/quote]edit is te laatquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:02 schreef H1N1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef Awesome_ het volgende:
Worden jullie ook kkagressief als je andere mensen hoort kauwen? Zit hier zwaar te ragen.
[/quote
Mensen de binnensmonds smakken. Van die klokkende geluiden, daar word ik kkloco van. Helemaal in de ochtend.
Ja man, ik trek dat niet. In de kantine zat altijd een gast dik erg te smakken en van die vieze geluiden te maken, at daarom altijd pas na de pauze. Trek het niet om te eten met van die geluiden om me heen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef Awesome_ het volgende:
Worden jullie ook kkagressief als je andere mensen hoort kauwen? Zit hier zwaar te ragen.
Ja dat dus. Ben normaal altijd een rustige jongen maar zit nu echt zo van 'EET JE KANKERDROP NU EENS OP MET JE DIKKE KKBEK' of zo. Bloed onder mijn nagels vandaan, dat geluid.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:02 schreef H1N1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef Awesome_ het volgende:
[/quote
Mensen de binnensmonds smakken. Van die klokkende geluiden, daar word ik kkloco van. Helemaal in de ochtend.
Graag gedaan, was nog van mijn vorige topicquote:
Haha neejoh gek, ik draag nooit spijkerbroekenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef Herqules het volgende:
jmf ik las dat je kleine willy hebt, is dat echt zo?
Fixedquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:26 schreef Klokov het volgende:
Moet je even aan VMSDKR zijn zusje vragen
Sorryquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Graag gedaan, was nog van mijn vorige topic
Die Hammond klink echt lekker hèquote:
Zijn zusje was een screamer toch zei je? Dan kan je het dus net zo makkelijk aan VMS zelf vragen.quote:
Heey ado ben je zaterdag weer beveiliger bij Vitesse?quote:
haha Leks is steward?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey ado ben je zaterdag weer beveiliger bij Vitesse?
niet door tranny of strapon in je kont laten neuken... een vinger... dat zet zoden aan de dijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lkrquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
niet door tranny of strapon in je kont laten neuken... een vinger... dat zet zoden aan de dijk
als je niet zo'n anus hebt na het geile spel dan doe je iets verkeerd..
[ afbeelding ]
ik schrok al (no homo)quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha neejoh gek, ik draag nooit spijkerbroeken
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
njah als supporter van Ado is het geen straf om de hele wedstrijd met je rug naar het veld te staan.
gewoon klappe, jonguhquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ben normaal altijd een rustige jongen maar zit nu echt zo van 'EET JE KANKERDROP NU EENS OP MET JE DIKKE KKBEK' of zo. Bloed onder mijn nagels vandaan, dat geluid.
semis krijgen van postzegelformaat foto'squote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
Nog meer mensen die een semi krijgen van het rechter meisje in deze advertentie?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
Net als vroeger, fappen op die halve minuut canal+ op het mozaiekkanaal.
dikke poten, foute schoenen. Would not.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
Nog meer mensen die een semi krijgen van het rechter meisje in deze advertentie?
[ afbeelding ]
Whaha lucky, die had ik niet. Wel van die speelkaarten met sexplaatjes van de kermis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
ik kon playboy tv ontvangen .. 5 min lang met ruis ... was goed voor 4 fapbeurten
Ja daarom.quote:
Oh Floor, zal d'r nummer eens vragen voor je.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
watte?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
Net als vroeger, fappen op die halve minuut canal+ op het mozaiekkanaal.
wss ben je te jong om het mozaiekkanaal te kennenquote:
jepquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wss ben je te jong om het mozaiekkanaal te kennen
Fixert loopt tegen de 40, dus dat zal het niet zijn denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fixert loopt tegen de 40, dus dat zal het niet zijn denk ik.
Fathank is 52, Carbon en Snakey ook zoiets, JMF is 17, Etha is 14, Awesome_ en Seto allebei 29 en ik ben net 16.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ken de leeftijden niet lol
gewoon ephedra kopen , net zo makkiequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:16 schreef THEFXR het volgende:
nog iemand die ouderwetse goede rode stackers in de aanbieding?
is dat hetzelfde?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gewoon ephedra kopen , net zo makkie
zeta is 64 toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fathank is 52, Carbon en Snakey ook zoiets, JMF is 17, Etha is 14, Awesome_ en Seto allebei 29 en ik ben net 16.
ok tyquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh Floor, zal d'r nummer eens vragen voor je.
volgens mij was dat het werkende bestandsdeel in stackers waardoor je zo ging tintelen etc plus een bak caffeinequote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fathank is 52, Carbon en Snakey ook zoiets, JMF is 17, Etha is 14, Awesome_ en Seto allebei 29 en ik ben net 16.
nooit gehad, ging wel lkkr hard, jonguhquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
volgens mij was dat het werkende bestandsdeel in stackers waardoor je zo ging tintelen etc plus een bak caffeine
waarvoor heb je t nodig?
Anders gewoon pep bij je lokale dealertquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:16 schreef THEFXR het volgende:
nog iemand die ouderwetse goede rode stackers in de aanbieding?
ik heb zelf wel eens in een cut ECA stack gebruikt ... ephedra+caffeine+aspirine .. ging ik ook wel hard opquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nooit gehad, ging wel lkkr hard, jonguh
voor mijn luie hondquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
volgens mij was dat het werkende bestandsdeel in stackers waardoor je zo ging tintelen etc plus een bak caffeine
waarvoor heb je t nodig?
Maar srs, die fontein waar ze voorstaat is wel waar ik ook colleges heb. Ik zal het eens in de gaten houden.quote:
Klopt welquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
tering, fik in je neus,manquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Anders gewoon pep bij je lokale dealert
Je gaat t vanzelf waarderenquote:
rtl duitsland jongen. Me tutti frutiquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sodeju, die paal hebben ze flink moeten verankeren of niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
njah als supporter van Ado is het geen straf om de hele wedstrijd met je rug naar het veld te staan.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]Hahah sap, wtf is dat die laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hammondquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:31 schreef Champy het volgende:
[..]
Die Hammond klink echt lekker hè
Niet voor mij, maar dit daarentegen:quote:
nop, afgelopen zondag laatste keer bij Vitesse. Nog wel meelopen met stewards van Feyenoord tegen Heereveen en GHE als het allemaal doorgaat, wordt ook wel leuk denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey ado ben je zaterdag weer beveiliger bij Vitesse?
alleen voor jou schatjequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
haha Leks is steward?
Indien geen troll; wat een randdebiel ben je dan als je 5k in gaat zetten terwijl ze in de thuiswedstrijd al geen kut waard waren. M'n dode oma voetbalt nog beter.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
ONZ / mentale spanning tijdens gokken
Wat een enig sieraad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef stoeltafel het volgende:
Net de FIT BIT Flex besteld, leuke armband die je activiteiten bij houdt.
Sport nu 5/6 keer in de week dus krijg straks een aardige indicatie.
http://www.hartslagmeterc(...)tbit-flex-slate.html
[ afbeelding ]
Ahaha eg grappig dit raad myne es vmsquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
24/25quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahaha eg grappig dit raad myne es vms![]()
Je levensdoelen in foto's?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:03 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wees niet bang, ik kom in vredequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is dit een zieke inside joke? Want dan is hij wel goed.
h-heyquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wees niet bang, ik kom in vrede
wat vind je van het fysiek van deze elite powerlifter?quote:
geen rechte claviclesquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat vind je van het fysiek van deze elite powerlifter?
[ afbeelding ]
vind zijn front delts er echt dope uitkomenquote:
deze man haalt ze per dozijn binnenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef seto het volgende:
ok
wat vind je van deze elite PUA fysiek?
[ afbeelding ]
Dit kan jij wel waarderenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hammond
[..]
Niet voor mij, maar dit daarentegen:
Hier gaan we weer wat PR's op breken
[..]
nop, afgelopen zondag laatste keer bij Vitesse. Nog wel meelopen met stewards van Feyenoord tegen Heereveen en GHE als het allemaal doorgaat, wordt ook wel leuk denk ik.
[..]
alleen voor jou schatje
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:58 schreef seto het volgende:
hey klokov heb je nog lekkere vegetarische geregten gemaakt
Nee ga morgen maken:quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:58 schreef seto het volgende:
hey klokov heb je nog lekkere vegetarische geregten gemaakt
quote:
Als dat ook een tranny is laat ik me fisten door seto.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Er is nogal wat kapot bij jou, innit?
White chocolate van B&F is prima.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
Jongens even serieuze vraag; ik wil nieuwe whey bestellen maar kan geen smaak kiezen.
Iemand tips?
hemp wheyquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
Jongens even serieuze vraag; ik wil nieuwe whey bestellen maar kan geen smaak kiezen.
Iemand tips?
Aardbei kiwiquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
Iemand tips?
Heb al aardbei-banaan, banaan staan, wil een beetje variatie. Binnenkort weer perzik mango van xxl halen. Zat zelf te denken aan creamy coconut/ice coffee. (b&f)quote:
aftrekken om hem wakker te maken nadat hij KO is geslagen(srs)quote:
ja mang kan je echt in dr ziel kijken hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:07 schreef Drinky het volgende:
ik vin dazo mooi he als meisje gewoon ogen heeft
gewoon meer gebruiken, dan is het romigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had laatst weight gainer chocolade besteld. 100kcal meer dan whey maar wat een smerige bende is dat zeg. Zo chemisch en ook niet romig enzo. Ik heb die pot nu al 2 weken en maar 1 shake van gemaakt en over die shake deed ik serieus iets van 40 minuten.Volgende keer gewoon weer whey. Ik had toen creamy coconut, lekker romig, lekkere smaak, en was echt heel snel weg te drinken, halve liter shake zo wegtikken in paar slokken.
echt hequote:[img]http://i.fokzi[img]http://www.viralnovelty.com/wp-content/uploads/2014/01/3390-photo-of-valeria-lukyanova-on-her-tumblr-page.jpg[/img]ne.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 28 februari 2014 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja mang kan je echt in dr ziel kijken he
ze zeggen ook wel ogen is toegang tot de ziel
? alleen je biceps of je hele arm?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:16 schreef Drinky het volgende:
hoeveel meter omtrek zou mijn bicepsen zijn?
0,15mquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:16 schreef Drinky het volgende:
hoeveel meter omtrek zou mijn bicepsen zijn?
ja gewoon de bicepsen toch is wat er normaal gesproken gemeten wordt op powerlifting meets?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
? alleen je biceps of je hele arm?
enne .. meter?
Hahahahquote:
hoe kan je alleen een biceps meten .. snijden ze hem dan van de arm af?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja gewoon de bicepsen toch is wat er normaal gesproken gemeten wordt op powerlifting meets?
[..]
Hahahah
lineaal ofzo want geodriehoek komt tekortquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoe kan je alleen een biceps meten .. snijden ze hem dan van de arm af?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
lineaal ofzo want geodriehoek komt tekort
In slechts 12 wekenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:19 schreef dreamerbulk het volgende:
dit is wat voor de aesthetic shredding boys in deze thread
ondertussen bij shredded shape you clubquote:
Meest lachwekkende zijn de mensen die hem voor natty verklaren. Op zijn 18de al op 85kg@1,84m en 5,5%vp. Dat zit hij verdomme op het maximaal natuurlijk haalbare en dat zal hij op zijn 18de al halen....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ondertussen bij shredded shape you club
[ afbeelding ]
lijkt ook zoveel op zijn "foto" hier
[ afbeelding ]
op die foto is niet alleen pixel enhancing aan de gang..
offseason bro... offseason ... natty
gelulquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
Nee is een vrouw, trannies kunnen nooit zo'n figuur krijgen tbh.
Wat is dat voor hommo bijeenkomst? Foto maken van een halfnaakte man met tong uit zn mond...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ondertussen bij shredded shape you club
[ afbeelding ]
lijkt ook zoveel op zijn "foto" hier
[ afbeelding ]
op die foto is niet alleen pixel enhancing aan de gang..
offseason bro... offseason ... natty
haha dit dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:07 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Meest lachwekkende zijn de mensen die hem voor natty verklaren. Op zijn 18de al op 85kg@1,84m en 5,5%vp. Dat zit hij verdomme op het maximaal natuurlijk haalbare en dat zal hij op zijn 18de al halen....
Die foto slaat ook nergens op *wat belichting hier, sharpen tool daar, extra schaduw erbij, liquify tool kan er ook wel bij*.
jef sied is gewoon natty broertjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:07 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Meest lachwekkende zijn de mensen die hem voor natty verklaren. Op zijn 18de al op 85kg@1,84m en 5,5%vp. Dat zit hij verdomme op het maximaal natuurlijk haalbare en dat zal hij op zijn 18de al halen....
Die foto slaat ook nergens op *wat belichting hier, sharpen tool daar, extra schaduw erbij, liquify tool kan er ook wel bij*.
Gewoon beetje fitnessen hij zit heus niet heel zwaar aan de gewichten beetje op je eten letten hij heeft gewoon goede genenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:07 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Top ramen & tuna steak.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon beetje fitnessen hij zit heus niet heel zwaar aan de gewichten beetje op je eten letten hij heeft gewoon goede genen
Sap z'n expertise op het gebied van trannys in twijfel trekken..quote:
Mwehehehe met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo??quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:36 schreef Montelly het volgende:
Booiss het is vrijdag, break a leg vandaag![]()
Hahahahaha, break a leg
SQUAT IEKSquote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:36 schreef Montelly het volgende:
Booiss het is vrijdag, break a leg vandaag![]()
Hahahahaha, break a leg
70kg dumbbell door z'n raamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:48 schreef Herqules het volgende:
gistr reed iik naar huis en toen stond ik in een hele lange rij achteraan voor linksaf. zo'n auto ging rechtdoor en flikkert die em zo vooraan er tussen voor linksaf. werd kkgek he dus ben em gevolgt en nu weet ik waar die woont. wat moet ik doen?
Ben je niet bang dat je cupmaat hierdoor kleiner wordt?quote:
lel vrouwen die hierdoor geen upper body trainen kunnen net zo goed niet gaan trainen. noflquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je cupmaat hierdoor kleiner wordt?
heeft ze die dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kcals be kcalsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:36 schreef Champy het volgende:
5 dagen zuipen, wat doet dat voor m'n gains?
Sinds ik 40 kg bench zijn mijn borsten nog fermer en ronder gewordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
is dat incl. stang?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sinds ik 40 kg bench zijn mijn borsten nog fermer en ronder geworden
Gew kcal in vs kcal out dus kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:36 schreef Champy het volgende:
5 dagen zuipen, wat doet dat voor m'n gains?
Je kan ook gewoon zeggen dat je benched, die 40kg vermelding hoeft er echt niet bij heurquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:35 schreef Herqules het volgende:
[..]
heeft ze die dan?
ooooooh
geinjte
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voor iedereen die het nog steeds niet snapt:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Meet dat ding ook je (rust)hartslag/zones etc?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef stoeltafel het volgende:
Net de FIT BIT Flex besteld, leuke armband die je activiteiten bij houdt.
Sport nu 5/6 keer in de week dus krijg straks een aardige indicatie.
http://www.hartslagmeterc(...)tbit-flex-slate.html
[ afbeelding ]
vriend wat een geil verhaalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
Voor iedereen die het nog steeds niet snapt:
- een (vrouwen)borst bestaat uit een melkklier en vetweefsel;
- de hoeveelheid vetweefsel in de borst bepaald de borstgrootte;
- borsten kunnen dus kleiner worden als het BF van een vrouw daalt;
- kleine borsten kunnen juist steviger worden van krachttraining: kleine borsten hebben nauwelijks vetweefsel en de groter wordende borstspier drukt de borst (melkklier) meer naar voren).
Geen idee, geen interesse in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
echt he...
Hoe zit dat met piemels dan Cor?
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:31 schreef Weissman het volgende:
Cor, kan je Dima geen handje helpen?
Zal ik je even thuis brengen in mijn Ascona?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
old skool hossel skilzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo dat dan?quote:
Lees je nooit boeken van Theo Kars? In de jaren 80 was versieren zoveel makkelijker. Niks PUA, niks estheticus, gew neuken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was toen een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik merk dat je niet bekend bent met het begrip neuken?quote:
Zo gaat het nu nog, maar dat heet tegenwoordig een religie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was toen een stuk makkelijker.
[ afbeelding ]
Heeft al een paar dagen niet meer gepost. Of is dit dat familieweekend waarop zijn familie er achter gaat komen dat hij 2x zo zwaar is als voorheen?quote:
Ik heb wel het idee dat men vroeger veel minder preuts was. Topless zonnen was vrij normaal ooit. Nu durft men niks meer: er is altijd wel een debiel in de buurt dit e.e.a. vereeuwigd op het internet. Verder waren er geen smartphones of uberhaupt mobiele telefoons, waardoor je meer aandacht voor elkaar had. Nu zit iedereen ook in gezelschap alleen maar met dat ding te klooien.quote:[..]
Lees je nooit boeken van Theo Kars? In de jaren 80 was versieren zoveel makkelijker. Niks PUA, niks estheticus, gew neuken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Vertel dat aan Dima.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Neuken is me vandaag de dag ook niet vreemd hoor, [..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik merk dat je niet bekend bent met het begrip neuken?
Yep.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:46 schreef Eleiko het volgende:
Heeft al een paar dagen niet meer gepost. Of is dit dat familieweekend waarop zijn familie er achter gaat komen dat hij 2x zo zwaar is als voorheen?
Lekker bekken in een hoekje achterin de plattelandsdiscotheek met Milli Vanilli op de achtergrondquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was toen een stuk makkelijker.
[ afbeelding ]
Welnee, gewoon vingeren in het midden van de hardrock keet. Hand in de broek en goan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Lekker bekken in een hoekje achterin de plattelandsdiscotheek met Milli Vanilli op de achtergrond
Hmm: dat durfde ik alleen op de onverlichte, onverharde parkeerplaats, leunend tegen zo'n Ascona, of 626.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, gewoon vingeren in het midden van de hardrock keet. Hand in de broek en goan.
Mmm, dat bleek niet zo´n goede keuze. Dat deed ik een keer toen ze ineens tegen me zei: ow, m´n vader is hier... terwijl ik nog met m´n hand in d´r broek vast zat en m´n gulp open.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hmm: dat durfde ik alleen op de onverlichte, onverharde parkeerplaats, leunend tegen zo'n Ascona, of 626.
Nog wel een keer gezien hoe een kerel op de dansvloer afgetrokken werd tijdens een "concert" van Centerfold (ik vermoed dat afgezien van jij niemand hier weet wie dat waren).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, gewoon vingeren in het midden van de hardrock keet. Hand in de broek en goan.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:52 schreef Weissman het volgende:
Quote deze als je ''Ascona'' moest googlen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:00 schreef Weissman het volgende:
En we hebben een nieuwe kampioen koekhappen
![]()
SPT / Mooie lange spieren voor de Zomer
Ik kwam hier ook pas achter sinds Game of Thrones.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:31 schreef Champy het volgende:
OMG.
Breakfast, break fast, vasten verbreken, damn...
[ afbeelding ]
hey jahoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Beach, alles goed?
Ben je ook asian net als vmsdrk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |