h-heyquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wees niet bang, ik kom in vrede
wat vind je van het fysiek van deze elite powerlifter?quote:
geen rechte claviclesquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat vind je van het fysiek van deze elite powerlifter?
[ afbeelding ]
vind zijn front delts er echt dope uitkomenquote:
deze man haalt ze per dozijn binnenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef seto het volgende:
ok
wat vind je van deze elite PUA fysiek?
[ afbeelding ]
Dit kan jij wel waarderenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hammond
[..]
Niet voor mij, maar dit daarentegen:
Hier gaan we weer wat PR's op breken
[..]
nop, afgelopen zondag laatste keer bij Vitesse. Nog wel meelopen met stewards van Feyenoord tegen Heereveen en GHE als het allemaal doorgaat, wordt ook wel leuk denk ik.
[..]
alleen voor jou schatje
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:58 schreef seto het volgende:
hey klokov heb je nog lekkere vegetarische geregten gemaakt
Nee ga morgen maken:quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:58 schreef seto het volgende:
hey klokov heb je nog lekkere vegetarische geregten gemaakt
quote:
Als dat ook een tranny is laat ik me fisten door seto.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Er is nogal wat kapot bij jou, innit?
White chocolate van B&F is prima.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
Jongens even serieuze vraag; ik wil nieuwe whey bestellen maar kan geen smaak kiezen.
Iemand tips?
hemp wheyquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
Jongens even serieuze vraag; ik wil nieuwe whey bestellen maar kan geen smaak kiezen.
Iemand tips?
Aardbei kiwiquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
Iemand tips?
Heb al aardbei-banaan, banaan staan, wil een beetje variatie. Binnenkort weer perzik mango van xxl halen. Zat zelf te denken aan creamy coconut/ice coffee. (b&f)quote:
aftrekken om hem wakker te maken nadat hij KO is geslagen(srs)quote:
ja mang kan je echt in dr ziel kijken hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:07 schreef Drinky het volgende:
ik vin dazo mooi he als meisje gewoon ogen heeft
gewoon meer gebruiken, dan is het romigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had laatst weight gainer chocolade besteld. 100kcal meer dan whey maar wat een smerige bende is dat zeg. Zo chemisch en ook niet romig enzo. Ik heb die pot nu al 2 weken en maar 1 shake van gemaakt en over die shake deed ik serieus iets van 40 minuten.Volgende keer gewoon weer whey. Ik had toen creamy coconut, lekker romig, lekkere smaak, en was echt heel snel weg te drinken, halve liter shake zo wegtikken in paar slokken.
echt hequote:[img]http://i.fokzi[img]http://www.viralnovelty.com/wp-content/uploads/2014/01/3390-photo-of-valeria-lukyanova-on-her-tumblr-page.jpg[/img]ne.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 28 februari 2014 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja mang kan je echt in dr ziel kijken he
ze zeggen ook wel ogen is toegang tot de ziel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |