Mwehehehe met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo??quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:36 schreef Montelly het volgende:
Booiss het is vrijdag, break a leg vandaag![]()
Hahahahaha, break a leg
SQUAT IEKSquote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:36 schreef Montelly het volgende:
Booiss het is vrijdag, break a leg vandaag![]()
Hahahahaha, break a leg
70kg dumbbell door z'n raamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:48 schreef Herqules het volgende:
gistr reed iik naar huis en toen stond ik in een hele lange rij achteraan voor linksaf. zo'n auto ging rechtdoor en flikkert die em zo vooraan er tussen voor linksaf. werd kkgek he dus ben em gevolgt en nu weet ik waar die woont. wat moet ik doen?
Ben je niet bang dat je cupmaat hierdoor kleiner wordt?quote:
lel vrouwen die hierdoor geen upper body trainen kunnen net zo goed niet gaan trainen. noflquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je cupmaat hierdoor kleiner wordt?
heeft ze die dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kcals be kcalsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:36 schreef Champy het volgende:
5 dagen zuipen, wat doet dat voor m'n gains?
Sinds ik 40 kg bench zijn mijn borsten nog fermer en ronder gewordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
is dat incl. stang?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sinds ik 40 kg bench zijn mijn borsten nog fermer en ronder geworden
Gew kcal in vs kcal out dus kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:36 schreef Champy het volgende:
5 dagen zuipen, wat doet dat voor m'n gains?
Je kan ook gewoon zeggen dat je benched, die 40kg vermelding hoeft er echt niet bij heurquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sinds ik 40 kg bench zijn mijn borsten nog fermer en ronder geworden
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:35 schreef Herqules het volgende:
[..]
heeft ze die dan?
ooooooh
geinjte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |