? alleen je biceps of je hele arm?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:16 schreef Drinky het volgende:
hoeveel meter omtrek zou mijn bicepsen zijn?
0,15mquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:16 schreef Drinky het volgende:
hoeveel meter omtrek zou mijn bicepsen zijn?
ja gewoon de bicepsen toch is wat er normaal gesproken gemeten wordt op powerlifting meets?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
? alleen je biceps of je hele arm?
enne .. meter?
Hahahahquote:
hoe kan je alleen een biceps meten .. snijden ze hem dan van de arm af?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja gewoon de bicepsen toch is wat er normaal gesproken gemeten wordt op powerlifting meets?
[..]
Hahahah
lineaal ofzo want geodriehoek komt tekortquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoe kan je alleen een biceps meten .. snijden ze hem dan van de arm af?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
lineaal ofzo want geodriehoek komt tekort
In slechts 12 wekenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:19 schreef dreamerbulk het volgende:
dit is wat voor de aesthetic shredding boys in deze thread
ondertussen bij shredded shape you clubquote:
Meest lachwekkende zijn de mensen die hem voor natty verklaren. Op zijn 18de al op 85kg@1,84m en 5,5%vp. Dat zit hij verdomme op het maximaal natuurlijk haalbare en dat zal hij op zijn 18de al halen....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ondertussen bij shredded shape you club
[ afbeelding ]
lijkt ook zoveel op zijn "foto" hier
[ afbeelding ]
op die foto is niet alleen pixel enhancing aan de gang..
offseason bro... offseason ... natty
gelulquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
Nee is een vrouw, trannies kunnen nooit zo'n figuur krijgen tbh.
Wat is dat voor hommo bijeenkomst? Foto maken van een halfnaakte man met tong uit zn mond...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ondertussen bij shredded shape you club
[ afbeelding ]
lijkt ook zoveel op zijn "foto" hier
[ afbeelding ]
op die foto is niet alleen pixel enhancing aan de gang..
offseason bro... offseason ... natty
haha dit dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:07 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Meest lachwekkende zijn de mensen die hem voor natty verklaren. Op zijn 18de al op 85kg@1,84m en 5,5%vp. Dat zit hij verdomme op het maximaal natuurlijk haalbare en dat zal hij op zijn 18de al halen....
Die foto slaat ook nergens op *wat belichting hier, sharpen tool daar, extra schaduw erbij, liquify tool kan er ook wel bij*.
jef sied is gewoon natty broertjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:07 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Meest lachwekkende zijn de mensen die hem voor natty verklaren. Op zijn 18de al op 85kg@1,84m en 5,5%vp. Dat zit hij verdomme op het maximaal natuurlijk haalbare en dat zal hij op zijn 18de al halen....
Die foto slaat ook nergens op *wat belichting hier, sharpen tool daar, extra schaduw erbij, liquify tool kan er ook wel bij*.
Gewoon beetje fitnessen hij zit heus niet heel zwaar aan de gewichten beetje op je eten letten hij heeft gewoon goede genenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:07 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Top ramen & tuna steak.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon beetje fitnessen hij zit heus niet heel zwaar aan de gewichten beetje op je eten letten hij heeft gewoon goede genen
Sap z'n expertise op het gebied van trannys in twijfel trekken..quote:
Mwehehehe met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo??quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:36 schreef Montelly het volgende:
Booiss het is vrijdag, break a leg vandaag![]()
Hahahahaha, break a leg
SQUAT IEKSquote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:36 schreef Montelly het volgende:
Booiss het is vrijdag, break a leg vandaag![]()
Hahahahaha, break a leg
70kg dumbbell door z'n raamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:48 schreef Herqules het volgende:
gistr reed iik naar huis en toen stond ik in een hele lange rij achteraan voor linksaf. zo'n auto ging rechtdoor en flikkert die em zo vooraan er tussen voor linksaf. werd kkgek he dus ben em gevolgt en nu weet ik waar die woont. wat moet ik doen?
Ben je niet bang dat je cupmaat hierdoor kleiner wordt?quote:
lel vrouwen die hierdoor geen upper body trainen kunnen net zo goed niet gaan trainen. noflquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je cupmaat hierdoor kleiner wordt?
heeft ze die dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kcals be kcalsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:36 schreef Champy het volgende:
5 dagen zuipen, wat doet dat voor m'n gains?
Sinds ik 40 kg bench zijn mijn borsten nog fermer en ronder gewordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
is dat incl. stang?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sinds ik 40 kg bench zijn mijn borsten nog fermer en ronder geworden
Gew kcal in vs kcal out dus kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:36 schreef Champy het volgende:
5 dagen zuipen, wat doet dat voor m'n gains?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |