quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je cupmaat hierdoor kleiner wordt?
Voor iedereen die het nog steeds niet snapt:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sinds ik 40 kg bench zijn mijn borsten nog fermer en ronder geworden
Meet dat ding ook je (rust)hartslag/zones etc?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef stoeltafel het volgende:
Net de FIT BIT Flex besteld, leuke armband die je activiteiten bij houdt.
Sport nu 5/6 keer in de week dus krijg straks een aardige indicatie.
http://www.hartslagmeterc(...)tbit-flex-slate.html
[ afbeelding ]
vriend wat een geil verhaalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
Voor iedereen die het nog steeds niet snapt:
- een (vrouwen)borst bestaat uit een melkklier en vetweefsel;
- de hoeveelheid vetweefsel in de borst bepaald de borstgrootte;
- borsten kunnen dus kleiner worden als het BF van een vrouw daalt;
- kleine borsten kunnen juist steviger worden van krachttraining: kleine borsten hebben nauwelijks vetweefsel en de groter wordende borstspier drukt de borst (melkklier) meer naar voren).
Geen idee, geen interesse in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
echt he...
Hoe zit dat met piemels dan Cor?
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:31 schreef Weissman het volgende:
Cor, kan je Dima geen handje helpen?
Zal ik je even thuis brengen in mijn Ascona?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
old skool hossel skilzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo dat dan?quote:
Lees je nooit boeken van Theo Kars? In de jaren 80 was versieren zoveel makkelijker. Niks PUA, niks estheticus, gew neuken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was toen een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik merk dat je niet bekend bent met het begrip neuken?quote:
Zo gaat het nu nog, maar dat heet tegenwoordig een religie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was toen een stuk makkelijker.
[ afbeelding ]
Heeft al een paar dagen niet meer gepost. Of is dit dat familieweekend waarop zijn familie er achter gaat komen dat hij 2x zo zwaar is als voorheen?quote:
Ik heb wel het idee dat men vroeger veel minder preuts was. Topless zonnen was vrij normaal ooit. Nu durft men niks meer: er is altijd wel een debiel in de buurt dit e.e.a. vereeuwigd op het internet. Verder waren er geen smartphones of uberhaupt mobiele telefoons, waardoor je meer aandacht voor elkaar had. Nu zit iedereen ook in gezelschap alleen maar met dat ding te klooien.quote:[..]
Lees je nooit boeken van Theo Kars? In de jaren 80 was versieren zoveel makkelijker. Niks PUA, niks estheticus, gew neuken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Vertel dat aan Dima.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Neuken is me vandaag de dag ook niet vreemd hoor, [..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik merk dat je niet bekend bent met het begrip neuken?
Yep.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:46 schreef Eleiko het volgende:
Heeft al een paar dagen niet meer gepost. Of is dit dat familieweekend waarop zijn familie er achter gaat komen dat hij 2x zo zwaar is als voorheen?
Lekker bekken in een hoekje achterin de plattelandsdiscotheek met Milli Vanilli op de achtergrondquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was toen een stuk makkelijker.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |