SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Eleiko op 27-02-2014 16:28:40 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Kom maar door Sap/Dreamerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef Libertarisch het volgende:
Ik ben namelijk laatst spontaan in mijn anus gevingerd door een wilde meid tijdens seks en ik vond het verrassend genoeg wel lekker terwijl ik er nooit aan moest denken.
Wat jullie?
gatverdamme, carbs. eewwwquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef JustAsEasy het volgende:
Een sleutel naar keus [ afbeelding ]
Ik was net mijn dropsleutels aan het weggeven bij mijn collega's.quote:
Thanks man, zo maar even langs de supermarkt om dat te halen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef JustAsEasy het volgende:
Een sleutel naar keus [ afbeelding ]
Niet naar de Jumbo, ik had alleen maar dropsleutelsquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks man, zo maar even langs de supermarkt om dat te halen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Cor is van de eckte GYMchicks, ja tog?
Echt hatelijk is dat. Geen gemengd meer halenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:25 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik was net mijn dropsleutels aan het weggeven bij mijn collega's.
Ik denk koop een zakje gemengd snoep, krijg ik bijna alleen maar drop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |