gewoon klappe, jonguhquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ben normaal altijd een rustige jongen maar zit nu echt zo van 'EET JE KANKERDROP NU EENS OP MET JE DIKKE KKBEK' of zo. Bloed onder mijn nagels vandaan, dat geluid.
semis krijgen van postzegelformaat foto'squote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
Nog meer mensen die een semi krijgen van het rechter meisje in deze advertentie?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
Net als vroeger, fappen op die halve minuut canal+ op het mozaiekkanaal.
dikke poten, foute schoenen. Would not.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
Nog meer mensen die een semi krijgen van het rechter meisje in deze advertentie?
[ afbeelding ]
Whaha lucky, die had ik niet. Wel van die speelkaarten met sexplaatjes van de kermis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
ik kon playboy tv ontvangen .. 5 min lang met ruis ... was goed voor 4 fapbeurten
Ja daarom.quote:
Oh Floor, zal d'r nummer eens vragen voor je.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
watte?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
Net als vroeger, fappen op die halve minuut canal+ op het mozaiekkanaal.
wss ben je te jong om het mozaiekkanaal te kennenquote:
jepquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wss ben je te jong om het mozaiekkanaal te kennen
Fixert loopt tegen de 40, dus dat zal het niet zijn denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fixert loopt tegen de 40, dus dat zal het niet zijn denk ik.
Fathank is 52, Carbon en Snakey ook zoiets, JMF is 17, Etha is 14, Awesome_ en Seto allebei 29 en ik ben net 16.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ken de leeftijden niet lol
gewoon ephedra kopen , net zo makkiequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:16 schreef THEFXR het volgende:
nog iemand die ouderwetse goede rode stackers in de aanbieding?
is dat hetzelfde?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gewoon ephedra kopen , net zo makkie
zeta is 64 toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fathank is 52, Carbon en Snakey ook zoiets, JMF is 17, Etha is 14, Awesome_ en Seto allebei 29 en ik ben net 16.
ok tyquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh Floor, zal d'r nummer eens vragen voor je.
volgens mij was dat het werkende bestandsdeel in stackers waardoor je zo ging tintelen etc plus een bak caffeinequote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fathank is 52, Carbon en Snakey ook zoiets, JMF is 17, Etha is 14, Awesome_ en Seto allebei 29 en ik ben net 16.
nooit gehad, ging wel lkkr hard, jonguhquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
volgens mij was dat het werkende bestandsdeel in stackers waardoor je zo ging tintelen etc plus een bak caffeine
waarvoor heb je t nodig?
Anders gewoon pep bij je lokale dealertquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:16 schreef THEFXR het volgende:
nog iemand die ouderwetse goede rode stackers in de aanbieding?
ik heb zelf wel eens in een cut ECA stack gebruikt ... ephedra+caffeine+aspirine .. ging ik ook wel hard opquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nooit gehad, ging wel lkkr hard, jonguh
voor mijn luie hondquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
volgens mij was dat het werkende bestandsdeel in stackers waardoor je zo ging tintelen etc plus een bak caffeine
waarvoor heb je t nodig?
Maar srs, die fontein waar ze voorstaat is wel waar ik ook colleges heb. Ik zal het eens in de gaten houden.quote:
Klopt welquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
tering, fik in je neus,manquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Anders gewoon pep bij je lokale dealert
Je gaat t vanzelf waarderenquote:
rtl duitsland jongen. Me tutti frutiquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sodeju, die paal hebben ze flink moeten verankeren of niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
njah als supporter van Ado is het geen straf om de hele wedstrijd met je rug naar het veld te staan.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]Hahah sap, wtf is dat die laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hammondquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:31 schreef Champy het volgende:
[..]
Die Hammond klink echt lekker hè
Niet voor mij, maar dit daarentegen:quote:
nop, afgelopen zondag laatste keer bij Vitesse. Nog wel meelopen met stewards van Feyenoord tegen Heereveen en GHE als het allemaal doorgaat, wordt ook wel leuk denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey ado ben je zaterdag weer beveiliger bij Vitesse?
alleen voor jou schatjequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
haha Leks is steward?
Indien geen troll; wat een randdebiel ben je dan als je 5k in gaat zetten terwijl ze in de thuiswedstrijd al geen kut waard waren. M'n dode oma voetbalt nog beter.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
ONZ / mentale spanning tijdens gokken
Wat een enig sieraad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef stoeltafel het volgende:
Net de FIT BIT Flex besteld, leuke armband die je activiteiten bij houdt.
Sport nu 5/6 keer in de week dus krijg straks een aardige indicatie.
http://www.hartslagmeterc(...)tbit-flex-slate.html
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |