Welnee, gewoon vingeren in het midden van de hardrock keet. Hand in de broek en goan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Lekker bekken in een hoekje achterin de plattelandsdiscotheek met Milli Vanilli op de achtergrond
Hmm: dat durfde ik alleen op de onverlichte, onverharde parkeerplaats, leunend tegen zo'n Ascona, of 626.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, gewoon vingeren in het midden van de hardrock keet. Hand in de broek en goan.
Mmm, dat bleek niet zo´n goede keuze. Dat deed ik een keer toen ze ineens tegen me zei: ow, m´n vader is hier... terwijl ik nog met m´n hand in d´r broek vast zat en m´n gulp open.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hmm: dat durfde ik alleen op de onverlichte, onverharde parkeerplaats, leunend tegen zo'n Ascona, of 626.
Nog wel een keer gezien hoe een kerel op de dansvloer afgetrokken werd tijdens een "concert" van Centerfold (ik vermoed dat afgezien van jij niemand hier weet wie dat waren).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, gewoon vingeren in het midden van de hardrock keet. Hand in de broek en goan.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:52 schreef Weissman het volgende:
Quote deze als je ''Ascona'' moest googlen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:00 schreef Weissman het volgende:
En we hebben een nieuwe kampioen koekhappen
![]()
SPT / Mooie lange spieren voor de Zomer
Ik kwam hier ook pas achter sinds Game of Thrones.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:31 schreef Champy het volgende:
OMG.
Breakfast, break fast, vasten verbreken, damn...
[ afbeelding ]
hey jahoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Beach, alles goed?
Ben je ook asian net als vmsdrk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |