Ja maar niet met leuke of toffe dingen natuurlijkquote:
ik ben hier inderdaad iets te vroeg gaan posten want ik krijg het nu niet van de grondquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef rolklem het volgende:
Misschien loopt iedereen hier wel op te scheppen moet hoe leuk ze wel niet zijn, maar de mensen die daarover zeiken lopen op te scheppen moet hoe drukdrukdruk hun leven wel niet is. Als je één date al niet kan inplannen... wat moet je dan überhaupt op een date? Ik bedoel, als je in dit topic zit, is je uiteindelijk doel toch echt meer dan "hey, ik wil jou één keer per maand zien". Anders zie ik het niet als daten.
Als ik iemand leuk vind, heb vanaf over een week of 2 alle vrijheid om hem gewoon mee te plannen in mijn o zo drukke leven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef rolklem het volgende:
Misschien loopt iedereen hier wel op te scheppen moet hoe leuk ze wel niet zijn, maar de mensen die daarover zeiken lopen op te scheppen moet hoe drukdrukdruk hun leven wel niet is. Als je één date al niet kan inplannen... wat moet je dan überhaupt op een date? Ik bedoel, als je in dit topic zit, is je uiteindelijk doel toch echt meer dan "hey, ik wil jou één keer per maand zien". Anders zie ik het niet als daten.
Over zes maanden pas? Waarom niet meteen na een leuke date naar Vegas afreizen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind, heb vanaf over een week of 2 alle vrijheid om hem gewoon mee te plannen in mijn o zo drukke leven.
En zes maanden later gaan we trouwen en stop ik met werken, dus dan is het helemaal geen issue meer.
Zo komt het anders wel over. Er zijn zat mensen die óf geen behoefte hebben aan zo'n drukke agenda óf daar gewoon niet mee om kunnen gaan. En dat kunnen net zo leuke mensen zijn als mensen die het altijd maar druk hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben hier inderdaad iets te vroeg gaan posten want ik krijg het nu niet van de grond
En het is geen opscheppen
Nogmaals, het zijn echt geen sprankelende dingen hoor die mij bezig houden
Ik denk niet dat drukdrukdrukdruk iets is dat te beneiden is of zo, dat maak jij er van
Dus jij moet al je dates twee weken van te voren inplannen? Voor de rest van je leven? Waar is de spontaniteit?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind, heb vanaf over een week of 2 alle vrijheid om hem gewoon mee te plannen in mijn o zo drukke leven.
En zes maanden later gaan we trouwen en stop ik met werken, dus dan is het helemaal geen issue meer.
Ja. Want dat zeg ik inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zo komt het anders wel over. Er zijn zat mensen die óf geen behoefte hebben aan zo'n drukke agenda óf daar gewoon niet mee om kunnen gaan. En dat kunnen net zo leuke mensen zijn als mensen die het altijd maar druk hebben.
[..]
Dus jij moet al je dates twee weken van te voren inplannen? Voor de rest van je leven? Waar is de spontaniteit?
Ja. Dat zeg je inderdaad ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Want dat zeg ik inderdaad.
Klopt.quote:
Dat heb ik ook nooit ontkentquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zo komt het anders wel over. Er zijn zat mensen die óf geen behoefte hebben aan zo'n drukke agenda óf daar gewoon niet mee om kunnen gaan. En dat kunnen net zo leuke mensen zijn als mensen die het altijd maar druk hebben.
[..]
Dus jij moet al je dates twee weken van te voren inplannen? Voor de rest van je leven? Waar is de spontaniteit?
Ik vul niks in. Ik zeg hoe 9 van de 10 mensen er over denken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit ontkent
Ik heb alleen gezegd dat als ik uit die 2 moet kiezen ik eerder voor iemand met een volle agenda ga
En ik heb niet eens uitgelegd waarom, jij vult alleen meteen dingen in
En vervolgens hoor je nooit meer wat van d'r!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:07 schreef Phyxcius het volgende:
Na een stuk of tien (hele gezellige) dates heb ik er gister toch maar een einde aan gebreid emt de betreffende dame. Hoewel we het samen heel leuk hadden ontbrak toch echt de verliefdheid. Gelukkig dacht ze er zelf ook zo over. Even goede vrienden dus.
Nu voorlopig eerst mijn studie maar eens afronden en daarnaast maandag bij mijn nieuwe baan beginnen. Zo komt er hopelijk over een paar maanden weer meer tijd vrij voor een leuke date.
He, wat raar nou...?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En vervolgens hoor je nooit meer wat van d'r!
Hier nu hetzelfde, leuke dates maar zij is toch niet zo verliefd... maar of we vrienden konden blijven... Ik eerlijk gezegd dat me dat niks lijkt omdat het vaak toch een smoesje is om het minder erg te laten klinken, doe ik niet aan mee aan die psychologische spelletjes.
Ik bedoelde niet dat we nu gaan proberen vrienden te blijven haha. Ik snap ook wel dat dat niet werkt, en dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En vervolgens hoor je nooit meer wat van d'r!
Hier nu hetzelfde, leuke dates maar zij is toch niet zo verliefd... maar of we vrienden konden blijven... Ik eerlijk gezegd dat me dat niks lijkt omdat het vaak toch een smoesje is om het minder erg te laten klinken, doe ik niet aan mee aan die psychologische spelletjes.
Niet mee eens. Er zijn best wel wat mensen waar ik mee gedate heb en waar ik nu nog steeds heel goed (vriendschappelijk) contact mee heb. Sommigen wonen inmiddels samen zelfs.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:
Ik vind dat altijd zo apart. Dat 'maar we kunnen wel vrienden blijven'. Dat werkt in praktijk nooit, zeker niet als je ooit het bed met de bewuste dame gedeeld hebt.
Ook niet mee eens trouwens. Uiteraard is de intentie aanvankelijk anders als je gaat daten maar soms loopt het gewoon zo dat je er een ''gewone'' vriend/vriendin aan overhoudt. Komt voor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef yats het volgende:
Sowieso lijkt daten me niet bedoeld om extra vrienden te krijgen. Het levert je ofwel een leuke dag/avond/nacht (doorstrepen wat niet van toepassing is) op, ofwel een paar leuke dagen/avonden/nachten ofwel een leuke relatie op.
Bij mij heeft het niets met 'teveel voor de ander voelen' of 'jaloers zijn' te maken. Ik ben sowieso niet jaloers aangelegd, en gevoelens krijg ik niet snel. Het is vooral dat ik meer dan genoeg vrienden heb en eigenlijk niet direct op zoek ben naar nieuwe vrienden. Al heb je misschien een punt dat je dingen nooit zomaar uit kunt sluiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er zijn best wel wat mensen waar ik mee gedate heb en waar ik nu nog steeds heel goed (vriendschappelijk) contact mee heb. Sommigen wonen inmiddels samen zelfs.
Dat soort dingen worden wel moeilijker als je zelf teveel voelt voor de ander en jaloers bent aangelegd.
+1.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij heeft het niets met 'teveel voor de ander voelen' of 'jaloers zijn' te maken. Ik ben sowieso niet jaloers aangelegd, en gevoelens krijg ik niet snel. Het is vooral dat ik meer dan genoeg vrienden heb en eigenlijk niet direct op zoek ben naar nieuwe vrienden. Al heb je misschien een punt dat je dingen nooit zomaar uit kunt sluiten.
Mijn ervaring is anders. Nog steeds goed bevriend met het 'vechtvismeisje'quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:
Ik vind dat altijd zo apart. Dat 'maar we kunnen wel vrienden blijven'. Dat werkt in praktijk nooit, zeker niet als je ooit het bed met de bewuste dame gedeeld hebt.
Eh, ik vrees ervoor. Bij mij word mijn agenda eigenlijk alleen maar voller, al is dat ook grotendeels mijn eigen schuld doordat ik voor mezelf begonnen ben i.p.v. enkel in loondienst blijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
+1.
Ik heb nu al zo'n verschrikkelijke drukke agenda. Houdt het dan noooooooooooooit op, janken, dit dat.
Ok, dan heb je een andere ervaring dan mij. Al is het misschien een verschil dat ik met alle vrouwen waar ik het bed mee gedeeld heb ook daadwerkelijk een langere relatie gehad heb. Dan kijk je misschien anders naar elkaar dan na een paar leuke nachten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders. Nog steeds goed bevriend met het 'vechtvismeisje'![]()
Voordat we de eerste keer in bed belandden wisten we al van elkaar dat er geen relatie in zat.
wat een onzin toch altijdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:
Dan zal het wel aan mij liggen. Proof to believe you...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ik heb de beste vriendschappen met de mensen waarmee ik naar bed ben geweest eig
Man man manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen. Proof to believe you...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen. Proof to believe you...
Zeg het eens?quote:
Je bent vergeten af te dekken en coderen.quote:
Help!quote:Hij: Dus wat gaan we nu spelen zodat jij denkt te kunnen winnen
Ik: Ik denk alles te kunnen winnen dus maakt niet uit
Hij: Haha ook mijn liefde haha
HELP!!!quote:Ik: Ik doe net of ik die zin niet gezien heb, okay?
Hij: Dus ik heb gelijk dus gewonnen
Hij: 1-0
Ik: Waarin heb je gelijk?
Hij: Verhoog de inzet en jij ontwijkt het
Hij: Dus ik win
Ik: Verhoog of verlaag?![]()
Hij: Ik ben de hoofdprijs zei mijn moeder
Hij: Wist je dat je lijkt op mijn moeder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij die eerste opmerking van hem (die jij zogenaamd maar even niet gezien had) dacht ik al: manmanmanquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:29 schreef MissGump het volgende:
Leuke date gehad van het weekend, zo waar eens plannen voor een date 2, monopoly spelen en natuurlijk denk ik te kunnen winnen. Heb ik dit gesprek:
[..]
Help!
Maar het was een leuke date dus ik probeer erover heen te stappen/ doe of ik gek ben:
[..]
HELP!!!
Ai. Hij graaft z'n graf dieper en dieper. Na je eerste opmerking had hij zich moeten beseffen dat hij kansloos bezig was. En wat doet hij... maakt het erger en ergerquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:29 schreef MissGump het volgende:
Leuke date gehad van het weekend, zo waar eens plannen voor een date 2, monopoly spelen en natuurlijk denk ik te kunnen winnen. Heb ik dit gesprek:
[..]
Help!
Maar het was een leuke date dus ik probeer erover heen te stappen/ doe of ik gek ben:
[..]
HELP!!!
quote:Hij: Ik ben de hoofdprijs zei mijn moeder
quote:Hij: Wist je dat je lijkt op mijn moeder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is verlieeeefdquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:02 schreef Silenus het volgende:
Hahahaha, fucking geniaal. Ik snap dan niet hoe hij het in 2 minuten zo kan verprutsen en op de date blijkbaar wel 'oke' is.
Als ik verliefd ben zeg ik eerder te weinig dan dit soort dingenquote:
Het is wel een gave idd, wellicht sociaal wat onhandigquote:Op
woensdag 26 februari 2014 11:02 schreef Silenus het volgende:
Hahahaha, fucking geniaal. Ik snap dan niet hoe hij het in 2 minuten zo kan verprutsen en op de date blijkbaar wel 'oke' is.
Misschien neukt hij z'n moeder?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:14 schreef Rickario het volgende:
[..]
Juist dan ben je wel wat zorgvuldiger. Je date vergelijken met je moeder. Dat scoort altijd
quote:
Voor vrouwen wellicht. Iedere keer als ik je zie stel ik mij je weer voor zoals die ene keer, doggystyle in de duinen bij Oostvoorne.quote:
For the record; zoog hij aan je tepels op de eerste date?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:04 schreef MissGump het volgende:
Ik weet ook niet hoe ik het voor elkaar krijg dat mannen altijd weer raar gaan doen bij of vlak voor een tweede date. Ik ga denk ik alleen nog maar voor mannen die niet in mij geïnteresseerd zijn, maakt het vast een stuk beter
Als zijn moeder dik is met pittig kort kapsel, weten we nu hoe je eruitzietquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:29 schreef MissGump het volgende:
[..]
Help!
[..]
HELP!!!
Sodeju, sterkte daarmee!quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:29 schreef MissGump het volgende:
[..]
Help!
[..]
HELP!!!
Ok, deze actie snap ik dan ook niet. Ik heb soms onhandige acties, maar dit gaat nog een categorie verder.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:31 schreef Rickario het volgende:
Ik had net ook weer een briljante faalactie met date van afgelopen weekend. Ik wilde haar de volgende Facebook post Telegrammen:
https://www.facebook.com/(...)4979/?type=1&theater
Maarr...
Ik bleek dus alleen deze afbeelding te telegrammen
[ afbeelding ]
Ze vatte dat wat verkeerd op. En dat had wat uitleg nodig.
Was hij niet gewoon aan het grappen? Kan moeilijk geloven dat iemand zoiets serieus zegtquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:29 schreef MissGump het volgende:
[..]
Help!
[..]
HELP!!!
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef rolklem het volgende:
[..]
[..]
Mannen die wat moeilijker bereikbaar zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:04 schreef MissGump het volgende:
Ik weet ook niet hoe ik het voor elkaar krijg dat mannen altijd weer raar gaan doen bij of vlak voor een tweede date. Ik ga denk ik alleen nog maar voor mannen die niet in mij geïnteresseerd zijn, maakt het vast een stuk beter
Je kan ook interesse tonen zonder achter iemand aan te lopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Mannen die wat moeilijker bereikbaar zijnVind ik altijd wel de meest interessante types. De mannen die heel erg (beetje te) interesse tonen en achter je aan lopen zijn toch stuk minder leuk...ik denk omdat ik dan de uitdaging mis ofzo
Weet eigenlijk niet zo goed waarom.
Weet je zeker dat 'ie het niet expres zei om grappig-wanhopig te doen? Dat doe ik wel eens. Al laat ik dat wel duidelijk merken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:29 schreef MissGump het volgende:
[..]
Help!
[..]
HELP!!!
Hoe verliep het verdere gesprek?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:13 schreef MissGump het volgende:
Grappig of niet grappig bedoeld, het is hoe dan ook niks.
Ramptoerist!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoe verliep het verdere gesprek?
Ik ben gewoon erg begaan met de mens en help ze graag de juiste keuzes te maken. ]quote:
Een beetje zoals de hosselbaas F1978?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ben gewoon erg begaan met de mens en help ze graag de juiste keuzes te maken. ]
Ik distantieer me het liefst zo ver mogelijk van die user. Wat een irritante gast is dat zeg. ]quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een beetje zoals de hosselbaas F1978?
Die was altijd aardig tegen de dames, zelfs als de relatie over was.
Kijk-mij-zo-veel-beter-zijn-dan-een-ander-postsquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:50 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik distantieer me het liefst zo ver mogelijk van die user. Wat een irritante gast is dat zeg. ]
Want je moet iedereen leuk en aardig vinden ]quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk-mij-zo-veel-beter-zijn-dan-een-ander-posts
Waarom heb jij altijd dat extra '']'' haakje in je reacties? Voel je je soms beter dan ons?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Want je moet iedereen leuk en aardig vinden ]
Al heb ik dat alleen bij hem. Waarom hebbenwe het überhaupt over hem?
Komt door mijn superieure android systeem die het cursortje vaak niet achter het laatste quotehaakje wil zetten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd dat extra '']'' haakje in je reacties? Voel je je soms beter dan ons?
kijk-mij-niet-begrijpen-wat-irritant-inhoudt-Postsquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk-mij-zo-veel-beter-zijn-dan-een-ander-posts
Dit is één grote seks-dating site.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand hier ervaring met seks-dating sites btw?
Of mag dat niet hier?
ik had het over sites waarbij het vnl gaat om seks dus, niet die bedoeld zijn voor 'echte relaties' of gewoon slap geouwehoer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:20 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dit is één grote seks-dating site.
Interessante vraag. Ik ben benieuwd naar het antwoord.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand hier ervaring met seks-dating sites btw?
Of mag dat niet hier?
als jij gewoon gaat betalen bij 2nd love dan kan jij ook gewoon wippen hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
Interessante vraag. Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Dat zal best, maar ik ben daadwerkelijk geïnteresseerd in de ervaringen van mensen met dergelijke websites. Of is het zo raar om oprecht interesse te hebben in de ervaringen van andere mensen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als jij gewoon gaat betalen bij 2nd love dan kan jij ook gewoon wippen hoor
Ik begin me nu af te vragen of ik die vriendin ken...quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dus niet trouwens, maar een vriendin van me heeft wel contacten opgedaan via zo'n site. Met een van die mannen is ze ook nog goed bevriend gebleven, al een jaar of 8 inmiddels.
Ze had toen een relatie en haar partner wilde dat ze ook seks had met andere mannen, dat wond hem op.
Vandaar geen datingsite, maar puur voor seks. Vond het wel grappig dat ze daar dus ook iemann heeft ontmoet met wie ze nu nog omgaat
nee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik begin me nu af te vragen of ik die vriendin ken...
Doe een enquêtequote:Op woensdag 26 februari 2014 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
Maar ik heb het niet met al m'n vriendinnen over dit soort zaken, dus misschien heb ik er nog wel een die er ervaring mee heeft
Waarom ben ik niet verbaasd mocht dat zo zijn?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
*boks*quote:
Net alsof datingsites niet vnl. om seks gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had het over sites waarbij het vnl gaat om seks dus, niet die bedoeld zijn voor 'echte relaties' of gewoon slap geouwehoer.
Mensen hopen daar wel méér te vinden dan alleen seks, op seksdating sites is dat niet zo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Net alsof datingsites niet vnl. om seks gaan..
Daar doet iedereen er moeilijk over om een of andere reden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Net alsof datingsites niet vnl. om seks gaan..
En dat ook wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mensen hopen daar wel méér te vinden dan alleen seks, op seksdating sites is dat niet zo.
Nou, daar is een goede band opbouwen ook wel echt belangrijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mensen hopen daar wel méér te vinden dan alleen seks, op seksdating sites is dat niet zo.
Nee hoor. Alleen als je je als een volslagen mongool gedraagt, dan dus wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar doet iedereen er moeilijk over om een of andere reden.
[..]
Ik heb het niet over banden opbouwen of niet, ik heb het over samenwonen, kindjes krijgen, huisje kopen, bejaard op de bank zitten enzo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou, daar is een goede band opbouwen ook wel echt belangrijk
En dit lijkt me ook jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou, daar is een goede band opbouwen ook wel echt belangrijk
Nou idd!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch zou een soort betrouwbare sites voor fuckbuddies wel een uitkomst zijn.
Als het serieus zou zijn dan wel. Maar dan zitten er binnen no time fakers opquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is een sexdating topic in KPD. Vooral mannen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het serieus zou zijn dan wel. Maar dan zitten er binnen no time fakers op
Yup, seen that.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Er is een sexdating topic in KPD. Vooral mannen.
Als er ook maar wit te zien is in de locatiebalkjes laat ik het maar gaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Date eigenlijk vooral met mensen uit de stad waar ik woon, Rotterdam. Begin toch wel het voordeel te zien van buiten je woonplaats daten. Minder kans op awkward momentjes met een andere date.
Locatiebalkjes?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als er ook maar wit te zien is in de locatiebalkjes laat ik het maar gaan
We kunnen dan ook rustig zeggen dat ik amper date
Ja, ik heb alleen paiq, daar zie je aan het balkje hoe dichtbij iemand woont.quote:
Ah ok zo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen paiq, daar zie je aan het balkje hoe dichtbij iemand woont.
Exact! Al denk ik dat het meer dan kennismaken is in een flink aantal gevallen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Omdat hij best wel overkomt als iemand die met heel veel vrouwen kennis heeft gemaakt denk ik
Ik zie een gat in de markt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt.Ik denk dat het gewoon niet kan werken. Het zit te ingebakken in de natuur van de mens om dat met commerciële doelen te verzieken ofzo denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Nee tuurlijk werkt dat niet. Het zit hem in de definitie van FB. Je kent elkaar al. Bent vriendjes. Deelt alles met elkaar. Vertrouwt elkaar. Loost zaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon niet kan werken. Het zit te ingebakken in de natuur van de mens om dat met commerciële doelen te verzieken ofzo denk ik.
Maak er werk van zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef yats het volgende:
Dat lijkt me eerlijk gezegd heerlijk. Gewoon iemand hebben om af en toe je lusten op uit te oefenen, en verder niets.
Google is your friend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef yats het volgende:
Dat lijkt me eerlijk gezegd heerlijk. Gewoon iemand hebben om af en toe je lusten op uit te oefenen, en verder niets.
Working on that.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maak er werk van zou ik zeggen.
Deze 2 woorden hebben toch echt dezelfde betekenissen...quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou mijn FB niet als vriend willen eik.
Het is dan ook geen friend with benefits, maar een fuck buddy. ..
De ene is alleen een bijvoeglijk naamwoord en de ander een zelfstandig naamwoord. Dit zorgt voor een wereld van verschilquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:14 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Deze 2 woorden hebben toch echt dezelfde betekenissen...
Het maakt niet uit in welke context het staat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De ene is alleen een bijvoeglijk naamwoord en de ander een zelfstandig naamwoord. Dit zorgt voor een wereld van verschil
Het is helaas niet meer wat het geweest is iddquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:48 schreef eefje801 het volgende:
Wat is er toch met dit topic aan de hand? Spuit elf, I know
Working on itquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Phyxcius het volgende:
Het is weer tijd voor epische date verhalen. Ik heb ze alleen even niet
Nog geskypet met je "date"?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:48 schreef eefje801 het volgende:
Wat is er toch met dit topic aan de hand? Spuit elf, I know
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee, intuïtie zat weer goed. Wat een glijerd eerste klas zeg
Ik zie mogelijkhedenquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Phyxcius het volgende:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die glijerd was ook een koppelactie
+1 in ieder geval voor een fobo met fotoquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:38 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten wat haar intuitie ervan vindt.
Pfoe daar zeg je wat. Ik geloof dat ik nog nooit naar mn eigen fobo heb gekeken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
+1 in ieder geval voor een fobo met foto
Overmorgen wellicht. Morgen immers voor het eerst in mijn leven een blind date.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Phyxcius het volgende:
Ik ben geloof ik beter in faaldates dan epische datesquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Phyxcius het volgende:
Die zijn ook leuk om te delenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik beter in faaldates dan epische dates
Die zijn soms nog leuker om te delen dan epische dates. Op het moment zelf zijn ze zuur, maar na afloop lach ik er meestal het hardste om.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik beter in faaldates dan epische dates
Gewoon zo tijdens het eten opeens?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
Met mijn voortijdige zaadlozingen is elke date gedoemd te falen bij mij
Korte rokjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
Met mijn voortijdige zaadlozingen is elke date gedoemd te falen bij mij
Dat houd het spannend en de labiele types worden er zo gek van dat ze er meteen een eind aan maken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb er zo'n schijthekel aan bij paiq, dat wanneer je je fotobewonderaars checkt en je er op klikt je dan de melding "je kunt deze persoon geen oneliner (meer) sturen" krijgt ZONDER dat ze er bij zetten WAAROM!
Mgihihgihihg. Ik sta op het randje...quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat houd het spannend en de labiele types worden er zo gek van dat ze er meteen een eind aan maken.
...maar nu is het tijd voor een grote stap voorwaarts!quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mgihihgihihg. Ik sta op het randje...
quote:
Dan zie je al van die thumbnails van die voorstellen.quote:Habitue! Met Paiq Select krijg je dagelijks een match-voorstel. Klik op de foto's om jóuw voorstellen te bekijken.
wel een heel erg verkapte kijk-mij-eens-succesvol-zijn-en-en-jullie-niet-post.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:40 schreef Sannne het volgende:
Ik schreef al niet veel meer mee, maar ik ga jullie ook verlaten. Mijn date en ik zijn geen dates meer maar ik geloof dat we ervoor gaan
Dus, succes allemaal! Ik lees stiekem wel even mee nog, soms
Blijkbaar uiteindelijk wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:41 schreef Sannne het volgende:
Ja joh, oh wat ben ik succesvol na 3 jaar hopeloze dates
Ik zet in op jouquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wedje leggen wie hier over een jaar nog posten?
Ik zet in op jou en Silenus, kan nooit misgaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
eefje heeft een klein bedrijfje waar ze ongebruikte penissen recyclet, zo ongeveer 20 km van haar woning af. Woont een date buiten een straal van 20 km van haar huis dan valt hij dus buiten haar cockcycle-gebied.quote:
Mag ik op jou inzetten? Op jezelf inzetten is immers zo 2013.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
normale grens ja? Veel mensen die ik ken, kijken anders echt wel daar buiten hoor!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gok fietsafstand, wat normale grens is van dateafstand.
Wat voor haar de normale grens is waarbinnen ze date. Drukt het beter uitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
normale grens ja? Veel mensen die ik ken, kijken anders echt wel daar buiten hoor!
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zet in op jou en Silenus, kan nooit misgaan.
Dus eigenlijk zeggen jullie dat ik geen relatie kan aangaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik op jou inzetten? Op jezelf inzetten is immers zo 2013.
o, ok! Dacht al, vond het zo algemeenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat voor haar de normale grens is waarbinnen ze date. Drukt het beter uit
We lezen gewoon graag jouw verslagen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus eigenlijk zeggen jullie dat ik geen relatie kan aangaan?
Door voor het broodroosterquote:
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus eigenlijk zeggen jullie dat ik geen relatie kan aangaan?
Tenzij hij minderjarig is, kan het alleen maar leuk worden!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Door voor het broodrooster
Gezien mijn leeftijd ligt mijn date buiten de voor mij bereikbare leeftijdsgrens.
En verder is het gewoon een leukerd, klikt goed. Op fietsafstand zou wel fijn zijn ja en ongebruikte penissen recyclen is niet zo mijn ding. Beetje ingewerkt is wel een pré.
Ruim erboven en dat kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ja
[..]
Tenzij hij minderjarig is, kan het alleen maar leuk worden!
''hihiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:37 schreef eefje801 het volgende:
Waarom zegt hij nou "hihi"?? hartjes Eef, hartjes. Niet aan denken, verder is ie leuk.
Heerlijk toch, zo'n topic waar je je brainfarts in kwijt kunt?
Genoeg veertigers en dertigers het zien schrijven trouwens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''hihi''
Nee. Gewoon nee. Zit je nu met een volwassen kerel te chatten of een 14-jarige Tina-lezeres?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind hihi zelfs bij vrouwen twijfelachtig. Althans, pabo red flag.
Nee. Dit soort types moet je mijden als een schurftige hond. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Genoeg veertigers en dertigers het zien schrijven trouwens.
Geen idee ik kan het hem wel vragen. Het is tot nu toe bij één keer gebleven.
En hállo Joe, alsof jij niet af en toe wat principes overboord gooit gewoon omdat het kan.
Jahaa, mee eens. Kutzooi.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee. Dit soort types moet je mijden als een schurftige hond. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.
Het is een beetje als windjes laten onder je dekbed.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jahaa, mee eens. Kutzooi.
Dat zal ik nooit zeggen, ik zou niet durven.
Ik ben hier altijd dat weet je toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Iemand die het over ''windjes laten''heeft is bij uitstek een hihi-persoon trouwens. Lees je mee, Eefje?
Ik heb echt heel fijn gescharreld met een hihi-zegger. Maar nu bedenk ik me opeens dat het daarom vast bij scharrelen is geblevenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is een beetje als windjes laten onder je dekbed.
Eigenlijk is het smerig, maar toch doen. En dan heeft het stiekem nog wel wat ook.
Ja, maar volgend jaar vast niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd dat weet je toch?
woont zeker onder de rivierenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:01 schreef habitue het volgende:
Mijn date heeft afgezegd. Verplaatst naar woensdag.
Haha godver nieteens bij stil gestaan.hebben ze in Nijmegen ook carnaval? ]quote:
yep. Maar legitieme reden dus. Alles wat met carnaval gebeurt telt niet-regelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Haha godver nieteens bij stil gestaan.hebben ze in Nijmegen ook carnaval? ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja, al stelt dat niet extreem veel voor. Ik raad Utrecht of Arnhem als uitvalsbasis aan. Dat zijn 'carnavalsvrije-zones'.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef habitue het volgende:
[..]
of je blind-date nog wat was vroeg iequote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, al stelt dat niet extreem veel voor. Ik raad Utrecht of Arnhem als uitvalsbasis aan. Dat zijn 'carnavalsvrije-zones'.
Even mijn post uit het versiertopic erbij halen :quote:
Ik zou nog wel een tweede date willen, puur om te zien of het dan wat minder ongemakkelijk word aan het eind van de date. Ik heb haar inmiddels ook een concrete datum voorgesteld.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind aan dit soort verslagen is dat het zo allemaal van de ander afhangt.
Wat zou jij met haar willen?
Gast, beantwoord de vraag van DP nou eens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een tweede date willen, puur om te zien of het dan wat minder ongemakkelijk word aan het eind van de date. Ik heb haar inmiddels ook een concrete datum voorgesteld.
"Als een vrouw genoegen met mij neemt, neem ik genoegen met haar."quote:Op zondag 2 maart 2014 13:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gast, beantwoord de vraag van DP nou eens.
Vind je haar leuk, ja of nee?
zo heetquote:Op zondag 2 maart 2014 13:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Als een vrouw genoegen met mij neemt, neem ik genoegen met haar."
Sowieso 'genoegen nemen met' ipv niet meer kunnen eten omdat je zo verliefd bentquote:Op zondag 2 maart 2014 13:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Als een vrouw genoegen met mij neemt, neem ik genoegen met haar."
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Sowieso 'genoegen nemen met' ipv niet meer kunnen eten omdat je zo verliefd bent
dat is al anderhalf jaar geleden iddquote:Op zondag 2 maart 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]niet meer kunnen eten omdat je zo verliefd bent
O dear god, pleaaaaaaaaaaaase, laat het nog bestaan.
*boks* voor mij ook zoiets.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
dat is al anderhalf jaar geleden idd
Heerlijk gevoel
het is in ieder geval goed voor je figuurquote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
*boks* voor mij ook zoiets.
Ging overigens nergens heen
De (schaarse) rest ontsteeg het "meh, laten we dan maar ballen" niveau niet
*boks*quote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
*boks* voor mij ook zoiets.
Ging overigens nergens heen
De (schaarse) rest ontsteeg het "meh, laten we dan maar ballen" niveau niet
Erm neh.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is in ieder geval goed voor je figuur
Dat lijk me ernstig sterk SCquote:Op zondag 2 maart 2014 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
*boks*
Dat van mij ging ook nergens heen![]()
En dat laatste is bij mij (wellicht nog schaarser) ook voorgekomen
Ik vind 2 in een jaar een dramatisch laag aantalquote:
Dat zeg ikquote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind 2 in een jaar een dramatisch laag aantal
Zullen wij dan maar?quote:
Nee popje, jij houdt van slank en ik van gewassenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar?
Maar vergeleken bij de rest hier, die lijken elke week wel een ander aan te duwen
Gewassenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee popje, jij houdt van slank en ik van gewassen
Nou ja, laat ik het beetjemetro noemen danquote:
Hahaha oke duidelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het beetjemetro noemen dan
Het is een leuke vrouw waar ik graag nog eens mee af zou willen spreken. Of het 'relatie-materiaal' is durf ik niet te zeggen, een ONS met haar zou ik niet afwijzen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind aan dit soort verslagen is dat het zo allemaal van de ander afhangt.
Wat zou jij met haar willen?
Bestaat dat nog? Ondanks dat ik best romantisch ingesteld ben geloof ik daar niet (meer) in. Ik heb het ooit een keer gehad, maar toen was ik 16, dus of dat nu maatgevend is?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Sowieso 'genoegen nemen met' ipv niet meer kunnen eten omdat je zo verliefd bent
Dat kan beter inderdaad. Niet dat ik het beter doe overigens.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind 2 in een jaar een dramatisch laag aantal
Hoe kan het nog een one night stand zijn als je er al minstens 2 dates voor nodig hebt?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Het is een leuke vrouw waar ik graag nog eens mee af zou willen spreken. Of het 'relatie-materiaal' is durf ik niet te zeggen, een ONS met haar zou ik niet afwijzen.
Aan de andere kant, verliefd kunnen worden is af en toe zo fijn. Gewoon dat onbeschaamde wow-gevoelquote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef eefje801 het volgende:
Ik word juist veel te snel verliefdOok niet altijd handig hoor..
Volgens mij is de wens de meester van de gedachte bij Yats.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan het nog een one night stand zijn als je er al minstens 2 dates voor nodig hebt?
Nee, een en al ellende.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Aan de andere kant, verliefd kunnen worden is af en toe zo fijn. Gewoon dat onbeschaamde wow-gevoel
Jaquote:Op zondag 2 maart 2014 15:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Aan de andere kant, verliefd kunnen worden is af en toe zo fijn. Gewoon dat onbeschaamde wow-gevoel
Als het wederzijds is toch niet?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, een en al ellende.
Hier spreekt een getraumatiseerd persoon.
Telt het dan niet meer als ONS? Weer wat geleerd.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan het nog een one night stand zijn als je er al minstens 2 dates voor nodig hebt?
Een ONS is één avond, all inclusive. Geen vervolg. Al kan dat wel. Naam zegt het toch al?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:38 schreef yats het volgende:
[..]
Telt het dan niet meer als ONS? Weer wat geleerd.
Nou nou, zo klinkt het ook of ik heel gefrustreerd alleen op zoek ben naar wat betekenisloze ONS's. Ik zal niet ontkennen dat mijn seksleven wel een oppepper kan gebruiken, maar het is niet dat ik alleen date om een mogelijke ONS te vinden. Juist niet eigenlijk. Ik ga een date eigenlijk altijd puur in om een leuke avond te hebben met een leuke vrouw waarbij we beiden uit proberen te vinden of er een klik is of niet. Is die er niet, jammer maar helaas. Is die er wel zien we wel wat er volgt.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij is de wens de meester van de gedachte bij Yats.
Nou ja, dat komt niet zo vaak voor.quote:
Niet zo op de kast gaan zitten joh, het is nogal een rode draad in je posts viel me op.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nou nou, zo klinkt het ook of ik heel gefrustreerd alleen op zoek ben naar wat betekenisloze ONS's. Ik zal niet ontkennen dat mijn seksleven wel een oppepper kan gebruiken, maar het is niet dat ik alleen date om een mogelijke ONS te vinden. Juist niet eigenlijk. Ik ga een date eigenlijk altijd puur in om een leuke avond te hebben met een leuke vrouw waarbij we beiden uit proberen te vinden of er een klik is of niet. Is die er niet, jammer maar helaas. Is die er wel zien we wel wat er volgt.
Ik ben geen ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een ONS is één avond, all inclusive. Geen vervolg. Al kan dat wel. Naam zegt het toch al?
Bij mij ook niet hoor. Wat dat betreft is het wel ellendig als het niet zo is.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt niet zo vaak voor.
Voor iemand die niet echt veel (lees: niet) date mag ik eigenlijk niet klagenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan beter inderdaad. Niet dat ik het beter doe overigens.
De bij-effecten wegen niet op tegen de rest.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef yats het volgende:
Wederzijdse verliefdheid zou het summum van geluk moeten zijn. Het vervelende zijn de 'bij-effecten' die met name ontstaan bij niet wederzijdsheid.
Inderdaad, als je je er voor openstelt loop je gewoon ook het risico dat het soms tegenvalt. Maar je loopt ook veel mis als je niet af en toe gewoon je ergens aan over geeft.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De bij-effecten wegen niet op tegen de rest.
Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor iemand die niet echt veel (lees: niet) date mag ik eigenlijk niet klagen
Ga lekker slapen en vertel morgen wat er aan de hand isquote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef yats het volgende:
Vanavond mag ik weer een date toevoegen aan het rijtje 'deze ga ik nooit meer vergeten'. En nee, dat is niet positief bedoeld. Wat een k*tavond was dit.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 3 maart 2014 07:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mn wekker extra vroeg gezet, in de hoop dat het er al zou staan....
Dan maar even bijlezen over de Krim enzo.quote:
Nou, kom maar opquote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef yats het volgende:
Vanavond mag ik weer een date toevoegen aan het rijtje 'deze ga ik nooit meer vergeten'. En nee, dat is niet positief bedoeld. Wat een k*tavond was dit.
Yats ging laat naar bed, dus die ligt nog van succesvolle dates te dromenquote:Op maandag 3 maart 2014 07:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mn wekker extra vroeg gezet, in de hoop dat het er al zou staan....
Dit!quote:Op maandag 3 maart 2014 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben een lurker en ik wacht zelfs in spanning af
Hey Georgequote:
Hey Kramerquote:
Schenk een sterke bak koffie in, haal diep adem en vertel ons eens waar het spaak liep. Wie weet kunnen we je helpen.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef yats het volgende:
Hello Newmanquote:
Nah, te specifiek. Dan kan het net zo goed naar KLB verplaatst worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:31 schreef Buffell het volgende:
Kunnen we de naam van dit topic niet veranderen in 'Yats zijn dating(site)-ervaringen'?
Heb je in elk geval een holmaat gevonden door datingsitesquote:Op maandag 3 maart 2014 11:47 schreef Weissman het volgende:
Vrouwen, Hungry_Joe en Weissman; in Face Off 3.
Coming soon.
Is dat die ene met als tagline "Swallow. Or it's going into your eye"?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:47 schreef Weissman het volgende:
Vrouwen, Hungry_Joe en Weissman; in Face Off 3.
Coming soon.
Nee, die ene met als tagline: MMF, don't forget the girl.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is dat die ene met als tagline "Swallow. Or it's going into your eye"?
Zat jij erin? Ik kan het me eerlijk gezegd niet meer herinneren.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die ene met als tagline: MMF, don't forget the girl.
Dat bedoel ik, was echt niet leuk dus, heb thuis mn hitachi maar gepaktquote:Op maandag 3 maart 2014 11:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zat jij erin? Ik kan het me eerlijk gezegd niet meer herinneren.
Schattige badkamerselfies?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had trouwens een keer contact met een gast die constant fotootjes van zichzelf stuurde.
Terwijl ik had aangegeven dat foto's me niets doen. Vond het alleen maar irritant.
Dus daar heb ik nooit mee afgesproken
Meestal naakt. Jij?quote:
Ik ook, maar wat seks betreft zul je wel tegenvallen dan, als je niet eens wist dat ik het daarover had.quote:
Zeker een dagje of 4 à 5?quote:
Ja, waarschijnlijk wel. Maar dat mag mijn pret nooit drukken.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat seks betreft zul je wel tegenvallen dan, als je niet eens wist dat ik het daarover had.
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jaloers?
Je mag wel komen stofzuigen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |