Er is een sexdating topic in KPD. Vooral mannen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het serieus zou zijn dan wel. Maar dan zitten er binnen no time fakers op
Yup, seen that.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Er is een sexdating topic in KPD. Vooral mannen.
Als er ook maar wit te zien is in de locatiebalkjes laat ik het maar gaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Date eigenlijk vooral met mensen uit de stad waar ik woon, Rotterdam. Begin toch wel het voordeel te zien van buiten je woonplaats daten. Minder kans op awkward momentjes met een andere date.
Locatiebalkjes?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als er ook maar wit te zien is in de locatiebalkjes laat ik het maar gaan
We kunnen dan ook rustig zeggen dat ik amper date
Ja, ik heb alleen paiq, daar zie je aan het balkje hoe dichtbij iemand woont.quote:
Ah ok zo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen paiq, daar zie je aan het balkje hoe dichtbij iemand woont.
Exact! Al denk ik dat het meer dan kennismaken is in een flink aantal gevallen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Omdat hij best wel overkomt als iemand die met heel veel vrouwen kennis heeft gemaakt denk ik
Ik zie een gat in de markt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch zou een soort betrouwbare sites voor fuckbuddies wel een uitkomst zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt.Ik denk dat het gewoon niet kan werken. Het zit te ingebakken in de natuur van de mens om dat met commerciële doelen te verzieken ofzo denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Nee tuurlijk werkt dat niet. Het zit hem in de definitie van FB. Je kent elkaar al. Bent vriendjes. Deelt alles met elkaar. Vertrouwt elkaar. Loost zaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon niet kan werken. Het zit te ingebakken in de natuur van de mens om dat met commerciële doelen te verzieken ofzo denk ik.
Maak er werk van zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef yats het volgende:
Dat lijkt me eerlijk gezegd heerlijk. Gewoon iemand hebben om af en toe je lusten op uit te oefenen, en verder niets.
Google is your friend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef yats het volgende:
Dat lijkt me eerlijk gezegd heerlijk. Gewoon iemand hebben om af en toe je lusten op uit te oefenen, en verder niets.
Working on that.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maak er werk van zou ik zeggen.
Deze 2 woorden hebben toch echt dezelfde betekenissen...quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou mijn FB niet als vriend willen eik.
Het is dan ook geen friend with benefits, maar een fuck buddy. ..
De ene is alleen een bijvoeglijk naamwoord en de ander een zelfstandig naamwoord. Dit zorgt voor een wereld van verschilquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:14 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Deze 2 woorden hebben toch echt dezelfde betekenissen...
Het maakt niet uit in welke context het staat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De ene is alleen een bijvoeglijk naamwoord en de ander een zelfstandig naamwoord. Dit zorgt voor een wereld van verschil
Het is helaas niet meer wat het geweest is iddquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:48 schreef eefje801 het volgende:
Wat is er toch met dit topic aan de hand? Spuit elf, I know
Working on itquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Phyxcius het volgende:
Het is weer tijd voor epische date verhalen. Ik heb ze alleen even niet
Nog geskypet met je "date"?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:48 schreef eefje801 het volgende:
Wat is er toch met dit topic aan de hand? Spuit elf, I know
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee, intuïtie zat weer goed. Wat een glijerd eerste klas zeg
Ik zie mogelijkhedenquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Phyxcius het volgende:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die glijerd was ook een koppelactie
+1 in ieder geval voor een fobo met fotoquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:38 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten wat haar intuitie ervan vindt.
Pfoe daar zeg je wat. Ik geloof dat ik nog nooit naar mn eigen fobo heb gekeken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
+1 in ieder geval voor een fobo met foto
Overmorgen wellicht. Morgen immers voor het eerst in mijn leven een blind date.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Phyxcius het volgende:
Ik ben geloof ik beter in faaldates dan epische datesquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Phyxcius het volgende:
Die zijn ook leuk om te delenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik beter in faaldates dan epische dates
Die zijn soms nog leuker om te delen dan epische dates. Op het moment zelf zijn ze zuur, maar na afloop lach ik er meestal het hardste om.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik beter in faaldates dan epische dates
Gewoon zo tijdens het eten opeens?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
Met mijn voortijdige zaadlozingen is elke date gedoemd te falen bij mij
Korte rokjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
Met mijn voortijdige zaadlozingen is elke date gedoemd te falen bij mij
Dat houd het spannend en de labiele types worden er zo gek van dat ze er meteen een eind aan maken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb er zo'n schijthekel aan bij paiq, dat wanneer je je fotobewonderaars checkt en je er op klikt je dan de melding "je kunt deze persoon geen oneliner (meer) sturen" krijgt ZONDER dat ze er bij zetten WAAROM!
Mgihihgihihg. Ik sta op het randje...quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat houd het spannend en de labiele types worden er zo gek van dat ze er meteen een eind aan maken.
...maar nu is het tijd voor een grote stap voorwaarts!quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mgihihgihihg. Ik sta op het randje...
quote:
Dan zie je al van die thumbnails van die voorstellen.quote:Habitue! Met Paiq Select krijg je dagelijks een match-voorstel. Klik op de foto's om jóuw voorstellen te bekijken.
wel een heel erg verkapte kijk-mij-eens-succesvol-zijn-en-en-jullie-niet-post.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:40 schreef Sannne het volgende:
Ik schreef al niet veel meer mee, maar ik ga jullie ook verlaten. Mijn date en ik zijn geen dates meer maar ik geloof dat we ervoor gaan
Dus, succes allemaal! Ik lees stiekem wel even mee nog, soms
Blijkbaar uiteindelijk wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:41 schreef Sannne het volgende:
Ja joh, oh wat ben ik succesvol na 3 jaar hopeloze dates
Ik zet in op jouquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wedje leggen wie hier over een jaar nog posten?
Ik zet in op jou en Silenus, kan nooit misgaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
eefje heeft een klein bedrijfje waar ze ongebruikte penissen recyclet, zo ongeveer 20 km van haar woning af. Woont een date buiten een straal van 20 km van haar huis dan valt hij dus buiten haar cockcycle-gebied.quote:
Mag ik op jou inzetten? Op jezelf inzetten is immers zo 2013.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
normale grens ja? Veel mensen die ik ken, kijken anders echt wel daar buiten hoor!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gok fietsafstand, wat normale grens is van dateafstand.
Wat voor haar de normale grens is waarbinnen ze date. Drukt het beter uitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
normale grens ja? Veel mensen die ik ken, kijken anders echt wel daar buiten hoor!
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zet in op jou en Silenus, kan nooit misgaan.
Dus eigenlijk zeggen jullie dat ik geen relatie kan aangaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik op jou inzetten? Op jezelf inzetten is immers zo 2013.
o, ok! Dacht al, vond het zo algemeenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat voor haar de normale grens is waarbinnen ze date. Drukt het beter uit
We lezen gewoon graag jouw verslagen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus eigenlijk zeggen jullie dat ik geen relatie kan aangaan?
Door voor het broodroosterquote:
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus eigenlijk zeggen jullie dat ik geen relatie kan aangaan?
Tenzij hij minderjarig is, kan het alleen maar leuk worden!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Door voor het broodrooster
Gezien mijn leeftijd ligt mijn date buiten de voor mij bereikbare leeftijdsgrens.
En verder is het gewoon een leukerd, klikt goed. Op fietsafstand zou wel fijn zijn ja en ongebruikte penissen recyclen is niet zo mijn ding. Beetje ingewerkt is wel een pré.
Ruim erboven en dat kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ja
[..]
Tenzij hij minderjarig is, kan het alleen maar leuk worden!
''hihiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:37 schreef eefje801 het volgende:
Waarom zegt hij nou "hihi"?? hartjes Eef, hartjes. Niet aan denken, verder is ie leuk.
Heerlijk toch, zo'n topic waar je je brainfarts in kwijt kunt?
Genoeg veertigers en dertigers het zien schrijven trouwens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''hihi''
Nee. Gewoon nee. Zit je nu met een volwassen kerel te chatten of een 14-jarige Tina-lezeres?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind hihi zelfs bij vrouwen twijfelachtig. Althans, pabo red flag.
Nee. Dit soort types moet je mijden als een schurftige hond. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Genoeg veertigers en dertigers het zien schrijven trouwens.
Geen idee ik kan het hem wel vragen. Het is tot nu toe bij één keer gebleven.
En hállo Joe, alsof jij niet af en toe wat principes overboord gooit gewoon omdat het kan.
Jahaa, mee eens. Kutzooi.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee. Dit soort types moet je mijden als een schurftige hond. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.
Het is een beetje als windjes laten onder je dekbed.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jahaa, mee eens. Kutzooi.
Dat zal ik nooit zeggen, ik zou niet durven.
Ik ben hier altijd dat weet je toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Iemand die het over ''windjes laten''heeft is bij uitstek een hihi-persoon trouwens. Lees je mee, Eefje?
Ik heb echt heel fijn gescharreld met een hihi-zegger. Maar nu bedenk ik me opeens dat het daarom vast bij scharrelen is geblevenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is een beetje als windjes laten onder je dekbed.
Eigenlijk is het smerig, maar toch doen. En dan heeft het stiekem nog wel wat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |