Mgihihgihihg. Ik sta op het randje...quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat houd het spannend en de labiele types worden er zo gek van dat ze er meteen een eind aan maken.
...maar nu is het tijd voor een grote stap voorwaarts!quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mgihihgihihg. Ik sta op het randje...
quote:
Dan zie je al van die thumbnails van die voorstellen.quote:Habitue! Met Paiq Select krijg je dagelijks een match-voorstel. Klik op de foto's om jóuw voorstellen te bekijken.
wel een heel erg verkapte kijk-mij-eens-succesvol-zijn-en-en-jullie-niet-post.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:40 schreef Sannne het volgende:
Ik schreef al niet veel meer mee, maar ik ga jullie ook verlaten. Mijn date en ik zijn geen dates meer maar ik geloof dat we ervoor gaan
Dus, succes allemaal! Ik lees stiekem wel even mee nog, soms
Blijkbaar uiteindelijk wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:41 schreef Sannne het volgende:
Ja joh, oh wat ben ik succesvol na 3 jaar hopeloze dates
Ik zet in op jouquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wedje leggen wie hier over een jaar nog posten?
Ik zet in op jou en Silenus, kan nooit misgaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wedje leggen wie hier over een jaar nog posten?
eefje heeft een klein bedrijfje waar ze ongebruikte penissen recyclet, zo ongeveer 20 km van haar woning af. Woont een date buiten een straal van 20 km van haar huis dan valt hij dus buiten haar cockcycle-gebied.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |