Er is een sexdating topic in KPD. Vooral mannen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het serieus zou zijn dan wel. Maar dan zitten er binnen no time fakers op
Yup, seen that.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Er is een sexdating topic in KPD. Vooral mannen.
Als er ook maar wit te zien is in de locatiebalkjes laat ik het maar gaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Date eigenlijk vooral met mensen uit de stad waar ik woon, Rotterdam. Begin toch wel het voordeel te zien van buiten je woonplaats daten. Minder kans op awkward momentjes met een andere date.
Locatiebalkjes?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als er ook maar wit te zien is in de locatiebalkjes laat ik het maar gaan
We kunnen dan ook rustig zeggen dat ik amper date
Ja, ik heb alleen paiq, daar zie je aan het balkje hoe dichtbij iemand woont.quote:
Ah ok zo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen paiq, daar zie je aan het balkje hoe dichtbij iemand woont.
Exact! Al denk ik dat het meer dan kennismaken is in een flink aantal gevallen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Omdat hij best wel overkomt als iemand die met heel veel vrouwen kennis heeft gemaakt denk ik
Ik zie een gat in de markt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch zou een soort betrouwbare sites voor fuckbuddies wel een uitkomst zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt.Ik denk dat het gewoon niet kan werken. Het zit te ingebakken in de natuur van de mens om dat met commerciële doelen te verzieken ofzo denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Nee tuurlijk werkt dat niet. Het zit hem in de definitie van FB. Je kent elkaar al. Bent vriendjes. Deelt alles met elkaar. Vertrouwt elkaar. Loost zaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon niet kan werken. Het zit te ingebakken in de natuur van de mens om dat met commerciële doelen te verzieken ofzo denk ik.
Maak er werk van zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef yats het volgende:
Dat lijkt me eerlijk gezegd heerlijk. Gewoon iemand hebben om af en toe je lusten op uit te oefenen, en verder niets.
Google is your friend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef yats het volgende:
Dat lijkt me eerlijk gezegd heerlijk. Gewoon iemand hebben om af en toe je lusten op uit te oefenen, en verder niets.
Working on that.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maak er werk van zou ik zeggen.
Deze 2 woorden hebben toch echt dezelfde betekenissen...quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou mijn FB niet als vriend willen eik.
Het is dan ook geen friend with benefits, maar een fuck buddy. ..
De ene is alleen een bijvoeglijk naamwoord en de ander een zelfstandig naamwoord. Dit zorgt voor een wereld van verschilquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:14 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Deze 2 woorden hebben toch echt dezelfde betekenissen...
Het maakt niet uit in welke context het staat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De ene is alleen een bijvoeglijk naamwoord en de ander een zelfstandig naamwoord. Dit zorgt voor een wereld van verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |