Het is helaas niet meer wat het geweest is iddquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:48 schreef eefje801 het volgende:
Wat is er toch met dit topic aan de hand? Spuit elf, I know
Working on itquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Phyxcius het volgende:
Het is weer tijd voor epische date verhalen. Ik heb ze alleen even niet
Nog geskypet met je "date"?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:48 schreef eefje801 het volgende:
Wat is er toch met dit topic aan de hand? Spuit elf, I know
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee, intuïtie zat weer goed. Wat een glijerd eerste klas zeg
Ik zie mogelijkhedenquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Phyxcius het volgende:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die glijerd was ook een koppelactie
+1 in ieder geval voor een fobo met fotoquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:38 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten wat haar intuitie ervan vindt.
Pfoe daar zeg je wat. Ik geloof dat ik nog nooit naar mn eigen fobo heb gekeken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
+1 in ieder geval voor een fobo met foto
Overmorgen wellicht. Morgen immers voor het eerst in mijn leven een blind date.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Phyxcius het volgende:
Ik ben geloof ik beter in faaldates dan epische datesquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Phyxcius het volgende:
Die zijn ook leuk om te delenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik beter in faaldates dan epische dates
Die zijn soms nog leuker om te delen dan epische dates. Op het moment zelf zijn ze zuur, maar na afloop lach ik er meestal het hardste om.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik beter in faaldates dan epische dates
Gewoon zo tijdens het eten opeens?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
Met mijn voortijdige zaadlozingen is elke date gedoemd te falen bij mij
Korte rokjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
Met mijn voortijdige zaadlozingen is elke date gedoemd te falen bij mij
Dat houd het spannend en de labiele types worden er zo gek van dat ze er meteen een eind aan maken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb er zo'n schijthekel aan bij paiq, dat wanneer je je fotobewonderaars checkt en je er op klikt je dan de melding "je kunt deze persoon geen oneliner (meer) sturen" krijgt ZONDER dat ze er bij zetten WAAROM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |