het is in ieder geval goed voor je figuurquote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
*boks* voor mij ook zoiets.
Ging overigens nergens heen
De (schaarse) rest ontsteeg het "meh, laten we dan maar ballen" niveau niet
*boks*quote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
*boks* voor mij ook zoiets.
Ging overigens nergens heen
De (schaarse) rest ontsteeg het "meh, laten we dan maar ballen" niveau niet
Erm neh.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is in ieder geval goed voor je figuur
Dat lijk me ernstig sterk SCquote:Op zondag 2 maart 2014 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
*boks*
Dat van mij ging ook nergens heen![]()
En dat laatste is bij mij (wellicht nog schaarser) ook voorgekomen
Ik vind 2 in een jaar een dramatisch laag aantalquote:
Dat zeg ikquote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind 2 in een jaar een dramatisch laag aantal
Zullen wij dan maar?quote:
Nee popje, jij houdt van slank en ik van gewassenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar?
Maar vergeleken bij de rest hier, die lijken elke week wel een ander aan te duwen
Gewassenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee popje, jij houdt van slank en ik van gewassen
Nou ja, laat ik het beetjemetro noemen danquote:
Hahaha oke duidelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het beetjemetro noemen dan
Het is een leuke vrouw waar ik graag nog eens mee af zou willen spreken. Of het 'relatie-materiaal' is durf ik niet te zeggen, een ONS met haar zou ik niet afwijzen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind aan dit soort verslagen is dat het zo allemaal van de ander afhangt.
Wat zou jij met haar willen?
Bestaat dat nog? Ondanks dat ik best romantisch ingesteld ben geloof ik daar niet (meer) in. Ik heb het ooit een keer gehad, maar toen was ik 16, dus of dat nu maatgevend is?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Sowieso 'genoegen nemen met' ipv niet meer kunnen eten omdat je zo verliefd bent
Dat kan beter inderdaad. Niet dat ik het beter doe overigens.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind 2 in een jaar een dramatisch laag aantal
Hoe kan het nog een one night stand zijn als je er al minstens 2 dates voor nodig hebt?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Het is een leuke vrouw waar ik graag nog eens mee af zou willen spreken. Of het 'relatie-materiaal' is durf ik niet te zeggen, een ONS met haar zou ik niet afwijzen.
Aan de andere kant, verliefd kunnen worden is af en toe zo fijn. Gewoon dat onbeschaamde wow-gevoelquote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef eefje801 het volgende:
Ik word juist veel te snel verliefdOok niet altijd handig hoor..
Volgens mij is de wens de meester van de gedachte bij Yats.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan het nog een one night stand zijn als je er al minstens 2 dates voor nodig hebt?
Nee, een en al ellende.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Aan de andere kant, verliefd kunnen worden is af en toe zo fijn. Gewoon dat onbeschaamde wow-gevoel
Jaquote:Op zondag 2 maart 2014 15:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Aan de andere kant, verliefd kunnen worden is af en toe zo fijn. Gewoon dat onbeschaamde wow-gevoel
Als het wederzijds is toch niet?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, een en al ellende.
Hier spreekt een getraumatiseerd persoon.
Telt het dan niet meer als ONS? Weer wat geleerd.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan het nog een one night stand zijn als je er al minstens 2 dates voor nodig hebt?
Een ONS is één avond, all inclusive. Geen vervolg. Al kan dat wel. Naam zegt het toch al?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:38 schreef yats het volgende:
[..]
Telt het dan niet meer als ONS? Weer wat geleerd.
Nou nou, zo klinkt het ook of ik heel gefrustreerd alleen op zoek ben naar wat betekenisloze ONS's. Ik zal niet ontkennen dat mijn seksleven wel een oppepper kan gebruiken, maar het is niet dat ik alleen date om een mogelijke ONS te vinden. Juist niet eigenlijk. Ik ga een date eigenlijk altijd puur in om een leuke avond te hebben met een leuke vrouw waarbij we beiden uit proberen te vinden of er een klik is of niet. Is die er niet, jammer maar helaas. Is die er wel zien we wel wat er volgt.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij is de wens de meester van de gedachte bij Yats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |