Ja, maar volgend jaar vast niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd dat weet je toch?
woont zeker onder de rivierenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:01 schreef habitue het volgende:
Mijn date heeft afgezegd. Verplaatst naar woensdag.
Haha godver nieteens bij stil gestaan.hebben ze in Nijmegen ook carnaval? ]quote:
yep. Maar legitieme reden dus. Alles wat met carnaval gebeurt telt niet-regelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Haha godver nieteens bij stil gestaan.hebben ze in Nijmegen ook carnaval? ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja, al stelt dat niet extreem veel voor. Ik raad Utrecht of Arnhem als uitvalsbasis aan. Dat zijn 'carnavalsvrije-zones'.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef habitue het volgende:
[..]
of je blind-date nog wat was vroeg iequote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, al stelt dat niet extreem veel voor. Ik raad Utrecht of Arnhem als uitvalsbasis aan. Dat zijn 'carnavalsvrije-zones'.
Even mijn post uit het versiertopic erbij halen :quote:
Ik zou nog wel een tweede date willen, puur om te zien of het dan wat minder ongemakkelijk word aan het eind van de date. Ik heb haar inmiddels ook een concrete datum voorgesteld.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind aan dit soort verslagen is dat het zo allemaal van de ander afhangt.
Wat zou jij met haar willen?
Gast, beantwoord de vraag van DP nou eens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een tweede date willen, puur om te zien of het dan wat minder ongemakkelijk word aan het eind van de date. Ik heb haar inmiddels ook een concrete datum voorgesteld.
"Als een vrouw genoegen met mij neemt, neem ik genoegen met haar."quote:Op zondag 2 maart 2014 13:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gast, beantwoord de vraag van DP nou eens.
Vind je haar leuk, ja of nee?
zo heetquote:Op zondag 2 maart 2014 13:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Als een vrouw genoegen met mij neemt, neem ik genoegen met haar."
Sowieso 'genoegen nemen met' ipv niet meer kunnen eten omdat je zo verliefd bentquote:Op zondag 2 maart 2014 13:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Als een vrouw genoegen met mij neemt, neem ik genoegen met haar."
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Sowieso 'genoegen nemen met' ipv niet meer kunnen eten omdat je zo verliefd bent
dat is al anderhalf jaar geleden iddquote:Op zondag 2 maart 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]niet meer kunnen eten omdat je zo verliefd bent
O dear god, pleaaaaaaaaaaaase, laat het nog bestaan.
*boks* voor mij ook zoiets.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
dat is al anderhalf jaar geleden idd
Heerlijk gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |