quote:
Dan zie je al van die thumbnails van die voorstellen.quote:Habitue! Met Paiq Select krijg je dagelijks een match-voorstel. Klik op de foto's om jóuw voorstellen te bekijken.
wel een heel erg verkapte kijk-mij-eens-succesvol-zijn-en-en-jullie-niet-post.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:40 schreef Sannne het volgende:
Ik schreef al niet veel meer mee, maar ik ga jullie ook verlaten. Mijn date en ik zijn geen dates meer maar ik geloof dat we ervoor gaan
Dus, succes allemaal! Ik lees stiekem wel even mee nog, soms
Blijkbaar uiteindelijk wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:41 schreef Sannne het volgende:
Ja joh, oh wat ben ik succesvol na 3 jaar hopeloze dates
Ik zet in op jouquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wedje leggen wie hier over een jaar nog posten?
Ik zet in op jou en Silenus, kan nooit misgaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
eefje heeft een klein bedrijfje waar ze ongebruikte penissen recyclet, zo ongeveer 20 km van haar woning af. Woont een date buiten een straal van 20 km van haar huis dan valt hij dus buiten haar cockcycle-gebied.quote:
Mag ik op jou inzetten? Op jezelf inzetten is immers zo 2013.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
normale grens ja? Veel mensen die ik ken, kijken anders echt wel daar buiten hoor!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gok fietsafstand, wat normale grens is van dateafstand.
Wat voor haar de normale grens is waarbinnen ze date. Drukt het beter uitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
normale grens ja? Veel mensen die ik ken, kijken anders echt wel daar buiten hoor!
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zet in op jou en Silenus, kan nooit misgaan.
Dus eigenlijk zeggen jullie dat ik geen relatie kan aangaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik op jou inzetten? Op jezelf inzetten is immers zo 2013.
o, ok! Dacht al, vond het zo algemeenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat voor haar de normale grens is waarbinnen ze date. Drukt het beter uit
We lezen gewoon graag jouw verslagen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus eigenlijk zeggen jullie dat ik geen relatie kan aangaan?
Door voor het broodroosterquote:
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus eigenlijk zeggen jullie dat ik geen relatie kan aangaan?
Tenzij hij minderjarig is, kan het alleen maar leuk worden!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Door voor het broodrooster
Gezien mijn leeftijd ligt mijn date buiten de voor mij bereikbare leeftijdsgrens.
En verder is het gewoon een leukerd, klikt goed. Op fietsafstand zou wel fijn zijn ja en ongebruikte penissen recyclen is niet zo mijn ding. Beetje ingewerkt is wel een pré.
Ruim erboven en dat kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ja
[..]
Tenzij hij minderjarig is, kan het alleen maar leuk worden!
''hihiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:37 schreef eefje801 het volgende:
Waarom zegt hij nou "hihi"?? hartjes Eef, hartjes. Niet aan denken, verder is ie leuk.
Heerlijk toch, zo'n topic waar je je brainfarts in kwijt kunt?
Genoeg veertigers en dertigers het zien schrijven trouwens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''hihi''
Nee. Gewoon nee. Zit je nu met een volwassen kerel te chatten of een 14-jarige Tina-lezeres?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind hihi zelfs bij vrouwen twijfelachtig. Althans, pabo red flag.
Nee. Dit soort types moet je mijden als een schurftige hond. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Genoeg veertigers en dertigers het zien schrijven trouwens.
Geen idee ik kan het hem wel vragen. Het is tot nu toe bij één keer gebleven.
En hállo Joe, alsof jij niet af en toe wat principes overboord gooit gewoon omdat het kan.
Jahaa, mee eens. Kutzooi.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee. Dit soort types moet je mijden als een schurftige hond. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.
Het is een beetje als windjes laten onder je dekbed.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jahaa, mee eens. Kutzooi.
Dat zal ik nooit zeggen, ik zou niet durven.
Ik ben hier altijd dat weet je toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Iemand die het over ''windjes laten''heeft is bij uitstek een hihi-persoon trouwens. Lees je mee, Eefje?
Ik heb echt heel fijn gescharreld met een hihi-zegger. Maar nu bedenk ik me opeens dat het daarom vast bij scharrelen is geblevenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is een beetje als windjes laten onder je dekbed.
Eigenlijk is het smerig, maar toch doen. En dan heeft het stiekem nog wel wat ook.
Ja, maar volgend jaar vast niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd dat weet je toch?
woont zeker onder de rivierenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:01 schreef habitue het volgende:
Mijn date heeft afgezegd. Verplaatst naar woensdag.
Haha godver nieteens bij stil gestaan.hebben ze in Nijmegen ook carnaval? ]quote:
yep. Maar legitieme reden dus. Alles wat met carnaval gebeurt telt niet-regelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Haha godver nieteens bij stil gestaan.hebben ze in Nijmegen ook carnaval? ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja, al stelt dat niet extreem veel voor. Ik raad Utrecht of Arnhem als uitvalsbasis aan. Dat zijn 'carnavalsvrije-zones'.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef habitue het volgende:
[..]
of je blind-date nog wat was vroeg iequote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, al stelt dat niet extreem veel voor. Ik raad Utrecht of Arnhem als uitvalsbasis aan. Dat zijn 'carnavalsvrije-zones'.
Even mijn post uit het versiertopic erbij halen :quote:
Ik zou nog wel een tweede date willen, puur om te zien of het dan wat minder ongemakkelijk word aan het eind van de date. Ik heb haar inmiddels ook een concrete datum voorgesteld.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind aan dit soort verslagen is dat het zo allemaal van de ander afhangt.
Wat zou jij met haar willen?
Gast, beantwoord de vraag van DP nou eens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een tweede date willen, puur om te zien of het dan wat minder ongemakkelijk word aan het eind van de date. Ik heb haar inmiddels ook een concrete datum voorgesteld.
"Als een vrouw genoegen met mij neemt, neem ik genoegen met haar."quote:Op zondag 2 maart 2014 13:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gast, beantwoord de vraag van DP nou eens.
Vind je haar leuk, ja of nee?
zo heetquote:Op zondag 2 maart 2014 13:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Als een vrouw genoegen met mij neemt, neem ik genoegen met haar."
Sowieso 'genoegen nemen met' ipv niet meer kunnen eten omdat je zo verliefd bentquote:Op zondag 2 maart 2014 13:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Als een vrouw genoegen met mij neemt, neem ik genoegen met haar."
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Sowieso 'genoegen nemen met' ipv niet meer kunnen eten omdat je zo verliefd bent
dat is al anderhalf jaar geleden iddquote:Op zondag 2 maart 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]niet meer kunnen eten omdat je zo verliefd bent
O dear god, pleaaaaaaaaaaaase, laat het nog bestaan.
*boks* voor mij ook zoiets.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
dat is al anderhalf jaar geleden idd
Heerlijk gevoel
het is in ieder geval goed voor je figuurquote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
*boks* voor mij ook zoiets.
Ging overigens nergens heen
De (schaarse) rest ontsteeg het "meh, laten we dan maar ballen" niveau niet
*boks*quote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
*boks* voor mij ook zoiets.
Ging overigens nergens heen
De (schaarse) rest ontsteeg het "meh, laten we dan maar ballen" niveau niet
Erm neh.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is in ieder geval goed voor je figuur
Dat lijk me ernstig sterk SCquote:Op zondag 2 maart 2014 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
*boks*
Dat van mij ging ook nergens heen![]()
En dat laatste is bij mij (wellicht nog schaarser) ook voorgekomen
Ik vind 2 in een jaar een dramatisch laag aantalquote:
Dat zeg ikquote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind 2 in een jaar een dramatisch laag aantal
Zullen wij dan maar?quote:
Nee popje, jij houdt van slank en ik van gewassenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar?
Maar vergeleken bij de rest hier, die lijken elke week wel een ander aan te duwen
Gewassenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee popje, jij houdt van slank en ik van gewassen
Nou ja, laat ik het beetjemetro noemen danquote:
Hahaha oke duidelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het beetjemetro noemen dan
Het is een leuke vrouw waar ik graag nog eens mee af zou willen spreken. Of het 'relatie-materiaal' is durf ik niet te zeggen, een ONS met haar zou ik niet afwijzen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind aan dit soort verslagen is dat het zo allemaal van de ander afhangt.
Wat zou jij met haar willen?
Bestaat dat nog? Ondanks dat ik best romantisch ingesteld ben geloof ik daar niet (meer) in. Ik heb het ooit een keer gehad, maar toen was ik 16, dus of dat nu maatgevend is?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Sowieso 'genoegen nemen met' ipv niet meer kunnen eten omdat je zo verliefd bent
Dat kan beter inderdaad. Niet dat ik het beter doe overigens.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind 2 in een jaar een dramatisch laag aantal
Hoe kan het nog een one night stand zijn als je er al minstens 2 dates voor nodig hebt?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Het is een leuke vrouw waar ik graag nog eens mee af zou willen spreken. Of het 'relatie-materiaal' is durf ik niet te zeggen, een ONS met haar zou ik niet afwijzen.
Aan de andere kant, verliefd kunnen worden is af en toe zo fijn. Gewoon dat onbeschaamde wow-gevoelquote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef eefje801 het volgende:
Ik word juist veel te snel verliefdOok niet altijd handig hoor..
Volgens mij is de wens de meester van de gedachte bij Yats.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan het nog een one night stand zijn als je er al minstens 2 dates voor nodig hebt?
Nee, een en al ellende.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Aan de andere kant, verliefd kunnen worden is af en toe zo fijn. Gewoon dat onbeschaamde wow-gevoel
Jaquote:Op zondag 2 maart 2014 15:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Aan de andere kant, verliefd kunnen worden is af en toe zo fijn. Gewoon dat onbeschaamde wow-gevoel
Als het wederzijds is toch niet?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, een en al ellende.
Hier spreekt een getraumatiseerd persoon.
Telt het dan niet meer als ONS? Weer wat geleerd.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan het nog een one night stand zijn als je er al minstens 2 dates voor nodig hebt?
Een ONS is één avond, all inclusive. Geen vervolg. Al kan dat wel. Naam zegt het toch al?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:38 schreef yats het volgende:
[..]
Telt het dan niet meer als ONS? Weer wat geleerd.
Nou nou, zo klinkt het ook of ik heel gefrustreerd alleen op zoek ben naar wat betekenisloze ONS's. Ik zal niet ontkennen dat mijn seksleven wel een oppepper kan gebruiken, maar het is niet dat ik alleen date om een mogelijke ONS te vinden. Juist niet eigenlijk. Ik ga een date eigenlijk altijd puur in om een leuke avond te hebben met een leuke vrouw waarbij we beiden uit proberen te vinden of er een klik is of niet. Is die er niet, jammer maar helaas. Is die er wel zien we wel wat er volgt.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij is de wens de meester van de gedachte bij Yats.
Nou ja, dat komt niet zo vaak voor.quote:
Niet zo op de kast gaan zitten joh, het is nogal een rode draad in je posts viel me op.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nou nou, zo klinkt het ook of ik heel gefrustreerd alleen op zoek ben naar wat betekenisloze ONS's. Ik zal niet ontkennen dat mijn seksleven wel een oppepper kan gebruiken, maar het is niet dat ik alleen date om een mogelijke ONS te vinden. Juist niet eigenlijk. Ik ga een date eigenlijk altijd puur in om een leuke avond te hebben met een leuke vrouw waarbij we beiden uit proberen te vinden of er een klik is of niet. Is die er niet, jammer maar helaas. Is die er wel zien we wel wat er volgt.
Ik ben geen ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een ONS is één avond, all inclusive. Geen vervolg. Al kan dat wel. Naam zegt het toch al?
Bij mij ook niet hoor. Wat dat betreft is het wel ellendig als het niet zo is.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt niet zo vaak voor.
Voor iemand die niet echt veel (lees: niet) date mag ik eigenlijk niet klagenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan beter inderdaad. Niet dat ik het beter doe overigens.
De bij-effecten wegen niet op tegen de rest.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef yats het volgende:
Wederzijdse verliefdheid zou het summum van geluk moeten zijn. Het vervelende zijn de 'bij-effecten' die met name ontstaan bij niet wederzijdsheid.
Inderdaad, als je je er voor openstelt loop je gewoon ook het risico dat het soms tegenvalt. Maar je loopt ook veel mis als je niet af en toe gewoon je ergens aan over geeft.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De bij-effecten wegen niet op tegen de rest.
Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor iemand die niet echt veel (lees: niet) date mag ik eigenlijk niet klagen
Ga lekker slapen en vertel morgen wat er aan de hand isquote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef yats het volgende:
Vanavond mag ik weer een date toevoegen aan het rijtje 'deze ga ik nooit meer vergeten'. En nee, dat is niet positief bedoeld. Wat een k*tavond was dit.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 3 maart 2014 07:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mn wekker extra vroeg gezet, in de hoop dat het er al zou staan....
Dan maar even bijlezen over de Krim enzo.quote:
Nou, kom maar opquote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef yats het volgende:
Vanavond mag ik weer een date toevoegen aan het rijtje 'deze ga ik nooit meer vergeten'. En nee, dat is niet positief bedoeld. Wat een k*tavond was dit.
Yats ging laat naar bed, dus die ligt nog van succesvolle dates te dromenquote:Op maandag 3 maart 2014 07:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mn wekker extra vroeg gezet, in de hoop dat het er al zou staan....
Dit!quote:Op maandag 3 maart 2014 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben een lurker en ik wacht zelfs in spanning af
Hey Georgequote:
Hey Kramerquote:
Schenk een sterke bak koffie in, haal diep adem en vertel ons eens waar het spaak liep. Wie weet kunnen we je helpen.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef yats het volgende:
Hello Newmanquote:
Nah, te specifiek. Dan kan het net zo goed naar KLB verplaatst worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:31 schreef Buffell het volgende:
Kunnen we de naam van dit topic niet veranderen in 'Yats zijn dating(site)-ervaringen'?
Heb je in elk geval een holmaat gevonden door datingsitesquote:Op maandag 3 maart 2014 11:47 schreef Weissman het volgende:
Vrouwen, Hungry_Joe en Weissman; in Face Off 3.
Coming soon.
Is dat die ene met als tagline "Swallow. Or it's going into your eye"?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:47 schreef Weissman het volgende:
Vrouwen, Hungry_Joe en Weissman; in Face Off 3.
Coming soon.
Nee, die ene met als tagline: MMF, don't forget the girl.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is dat die ene met als tagline "Swallow. Or it's going into your eye"?
Zat jij erin? Ik kan het me eerlijk gezegd niet meer herinneren.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die ene met als tagline: MMF, don't forget the girl.
Dat bedoel ik, was echt niet leuk dus, heb thuis mn hitachi maar gepaktquote:Op maandag 3 maart 2014 11:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zat jij erin? Ik kan het me eerlijk gezegd niet meer herinneren.
Schattige badkamerselfies?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had trouwens een keer contact met een gast die constant fotootjes van zichzelf stuurde.
Terwijl ik had aangegeven dat foto's me niets doen. Vond het alleen maar irritant.
Dus daar heb ik nooit mee afgesproken
Meestal naakt. Jij?quote:
Ik ook, maar wat seks betreft zul je wel tegenvallen dan, als je niet eens wist dat ik het daarover had.quote:
Zeker een dagje of 4 à 5?quote:
Ja, waarschijnlijk wel. Maar dat mag mijn pret nooit drukken.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat seks betreft zul je wel tegenvallen dan, als je niet eens wist dat ik het daarover had.
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jaloers?
Je mag wel komen stofzuigen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |