Nou ja, dat komt niet zo vaak voor.quote:
Niet zo op de kast gaan zitten joh, het is nogal een rode draad in je posts viel me op.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nou nou, zo klinkt het ook of ik heel gefrustreerd alleen op zoek ben naar wat betekenisloze ONS's. Ik zal niet ontkennen dat mijn seksleven wel een oppepper kan gebruiken, maar het is niet dat ik alleen date om een mogelijke ONS te vinden. Juist niet eigenlijk. Ik ga een date eigenlijk altijd puur in om een leuke avond te hebben met een leuke vrouw waarbij we beiden uit proberen te vinden of er een klik is of niet. Is die er niet, jammer maar helaas. Is die er wel zien we wel wat er volgt.
Ik ben geen ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een ONS is één avond, all inclusive. Geen vervolg. Al kan dat wel. Naam zegt het toch al?
Bij mij ook niet hoor. Wat dat betreft is het wel ellendig als het niet zo is.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt niet zo vaak voor.
Voor iemand die niet echt veel (lees: niet) date mag ik eigenlijk niet klagenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan beter inderdaad. Niet dat ik het beter doe overigens.
De bij-effecten wegen niet op tegen de rest.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef yats het volgende:
Wederzijdse verliefdheid zou het summum van geluk moeten zijn. Het vervelende zijn de 'bij-effecten' die met name ontstaan bij niet wederzijdsheid.
Inderdaad, als je je er voor openstelt loop je gewoon ook het risico dat het soms tegenvalt. Maar je loopt ook veel mis als je niet af en toe gewoon je ergens aan over geeft.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De bij-effecten wegen niet op tegen de rest.
Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor iemand die niet echt veel (lees: niet) date mag ik eigenlijk niet klagen
Ga lekker slapen en vertel morgen wat er aan de hand isquote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef yats het volgende:
Vanavond mag ik weer een date toevoegen aan het rijtje 'deze ga ik nooit meer vergeten'. En nee, dat is niet positief bedoeld. Wat een k*tavond was dit.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 3 maart 2014 07:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mn wekker extra vroeg gezet, in de hoop dat het er al zou staan....
Dan maar even bijlezen over de Krim enzo.quote:
Nou, kom maar opquote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef yats het volgende:
Vanavond mag ik weer een date toevoegen aan het rijtje 'deze ga ik nooit meer vergeten'. En nee, dat is niet positief bedoeld. Wat een k*tavond was dit.
Yats ging laat naar bed, dus die ligt nog van succesvolle dates te dromenquote:Op maandag 3 maart 2014 07:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mn wekker extra vroeg gezet, in de hoop dat het er al zou staan....
Dit!quote:Op maandag 3 maart 2014 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben een lurker en ik wacht zelfs in spanning af
Hey Georgequote:
Hey Kramerquote:
Schenk een sterke bak koffie in, haal diep adem en vertel ons eens waar het spaak liep. Wie weet kunnen we je helpen.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef yats het volgende:
Hello Newmanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |