Nah, te specifiek. Dan kan het net zo goed naar KLB verplaatst worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:31 schreef Buffell het volgende:
Kunnen we de naam van dit topic niet veranderen in 'Yats zijn dating(site)-ervaringen'?
Heb je in elk geval een holmaat gevonden door datingsitesquote:Op maandag 3 maart 2014 11:47 schreef Weissman het volgende:
Vrouwen, Hungry_Joe en Weissman; in Face Off 3.
Coming soon.
Is dat die ene met als tagline "Swallow. Or it's going into your eye"?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:47 schreef Weissman het volgende:
Vrouwen, Hungry_Joe en Weissman; in Face Off 3.
Coming soon.
Nee, die ene met als tagline: MMF, don't forget the girl.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is dat die ene met als tagline "Swallow. Or it's going into your eye"?
Zat jij erin? Ik kan het me eerlijk gezegd niet meer herinneren.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die ene met als tagline: MMF, don't forget the girl.
Dat bedoel ik, was echt niet leuk dus, heb thuis mn hitachi maar gepaktquote:Op maandag 3 maart 2014 11:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zat jij erin? Ik kan het me eerlijk gezegd niet meer herinneren.
Schattige badkamerselfies?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had trouwens een keer contact met een gast die constant fotootjes van zichzelf stuurde.
Terwijl ik had aangegeven dat foto's me niets doen. Vond het alleen maar irritant.
Dus daar heb ik nooit mee afgesproken
Meestal naakt. Jij?quote:
Ik ook, maar wat seks betreft zul je wel tegenvallen dan, als je niet eens wist dat ik het daarover had.quote:
Zeker een dagje of 4 à 5?quote:
Ja, waarschijnlijk wel. Maar dat mag mijn pret nooit drukken.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat seks betreft zul je wel tegenvallen dan, als je niet eens wist dat ik het daarover had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |