+1.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij heeft het niets met 'teveel voor de ander voelen' of 'jaloers zijn' te maken. Ik ben sowieso niet jaloers aangelegd, en gevoelens krijg ik niet snel. Het is vooral dat ik meer dan genoeg vrienden heb en eigenlijk niet direct op zoek ben naar nieuwe vrienden. Al heb je misschien een punt dat je dingen nooit zomaar uit kunt sluiten.
Mijn ervaring is anders. Nog steeds goed bevriend met het 'vechtvismeisje'quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:
Ik vind dat altijd zo apart. Dat 'maar we kunnen wel vrienden blijven'. Dat werkt in praktijk nooit, zeker niet als je ooit het bed met de bewuste dame gedeeld hebt.
Eh, ik vrees ervoor. Bij mij word mijn agenda eigenlijk alleen maar voller, al is dat ook grotendeels mijn eigen schuld doordat ik voor mezelf begonnen ben i.p.v. enkel in loondienst blijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
+1.
Ik heb nu al zo'n verschrikkelijke drukke agenda. Houdt het dan noooooooooooooit op, janken, dit dat.
Ok, dan heb je een andere ervaring dan mij. Al is het misschien een verschil dat ik met alle vrouwen waar ik het bed mee gedeeld heb ook daadwerkelijk een langere relatie gehad heb. Dan kijk je misschien anders naar elkaar dan na een paar leuke nachten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders. Nog steeds goed bevriend met het 'vechtvismeisje'![]()
Voordat we de eerste keer in bed belandden wisten we al van elkaar dat er geen relatie in zat.
wat een onzin toch altijdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:
Ik vind dat altijd zo apart. Dat 'maar we kunnen wel vrienden blijven'. Dat werkt in praktijk nooit, zeker niet als je ooit het bed met de bewuste dame gedeeld hebt.
Dan zal het wel aan mij liggen. Proof to believe you...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ik heb de beste vriendschappen met de mensen waarmee ik naar bed ben geweest eig
Man man manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen. Proof to believe you...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen. Proof to believe you...
Zeg het eens?quote:
Je bent vergeten af te dekken en coderen.quote:
Help!quote:Hij: Dus wat gaan we nu spelen zodat jij denkt te kunnen winnen
Ik: Ik denk alles te kunnen winnen dus maakt niet uit
Hij: Haha ook mijn liefde haha
HELP!!!quote:Ik: Ik doe net of ik die zin niet gezien heb, okay?
Hij: Dus ik heb gelijk dus gewonnen
Hij: 1-0
Ik: Waarin heb je gelijk?
Hij: Verhoog de inzet en jij ontwijkt het
Hij: Dus ik win
Ik: Verhoog of verlaag?![]()
Hij: Ik ben de hoofdprijs zei mijn moeder
Hij: Wist je dat je lijkt op mijn moeder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij die eerste opmerking van hem (die jij zogenaamd maar even niet gezien had) dacht ik al: manmanmanquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:29 schreef MissGump het volgende:
Leuke date gehad van het weekend, zo waar eens plannen voor een date 2, monopoly spelen en natuurlijk denk ik te kunnen winnen. Heb ik dit gesprek:
[..]
Help!
Maar het was een leuke date dus ik probeer erover heen te stappen/ doe of ik gek ben:
[..]
HELP!!!
Ai. Hij graaft z'n graf dieper en dieper. Na je eerste opmerking had hij zich moeten beseffen dat hij kansloos bezig was. En wat doet hij... maakt het erger en ergerquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:29 schreef MissGump het volgende:
Leuke date gehad van het weekend, zo waar eens plannen voor een date 2, monopoly spelen en natuurlijk denk ik te kunnen winnen. Heb ik dit gesprek:
[..]
Help!
Maar het was een leuke date dus ik probeer erover heen te stappen/ doe of ik gek ben:
[..]
HELP!!!
quote:Hij: Ik ben de hoofdprijs zei mijn moeder
quote:Hij: Wist je dat je lijkt op mijn moeder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is verlieeeefdquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:02 schreef Silenus het volgende:
Hahahaha, fucking geniaal. Ik snap dan niet hoe hij het in 2 minuten zo kan verprutsen en op de date blijkbaar wel 'oke' is.
Als ik verliefd ben zeg ik eerder te weinig dan dit soort dingenquote:
Het is wel een gave idd, wellicht sociaal wat onhandigquote:Op
woensdag 26 februari 2014 11:02 schreef Silenus het volgende:
Hahahaha, fucking geniaal. Ik snap dan niet hoe hij het in 2 minuten zo kan verprutsen en op de date blijkbaar wel 'oke' is.
Misschien neukt hij z'n moeder?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:14 schreef Rickario het volgende:
[..]
Juist dan ben je wel wat zorgvuldiger. Je date vergelijken met je moeder. Dat scoort altijd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |