En jij dan?quote:
teh horror. Heb je nu een rugzakje?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:02 schreef wauw het volgende:
Ik werd gedwongen en toen ik moest kokhalzen kreeg ik te horen dat ik me niet zo aan moest stellen
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
teh horror. Heb je nu een rugzakje?
Bleeequote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef Aalscholver het volgende:
Maagwand, gewoon van het idee moest ik al![]()
Jouw username is, ondanks mijn voorliefde voor kazen, ook wel relevant voor dit topic wat mij betreft.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef Geitenkaas het volgende:
[..]
Eens, maar daarentegen wel heerlijk als je ham en kaas eromheen doet en in de oven.
Geniusquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jouw username is, ondanks mijn voorliefde voor kazen, ook wel relevant voor dit topic wat mij betreft.
Ik vind het heerlijk, maar veel mensen vinden het inderdaad niksquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jouw username is, ondanks mijn voorliefde voor kazen, ook wel relevant voor dit topic wat mij betreft.
Hoezo, heeft bloot eten invloed op de smaak dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef wauw het volgende:
Ik eet ook alles altijd bloot zonder mayo of dergelijke
Je begrijp het volgens mij niet helemaalquote:Op zondag 23 februari 2014 19:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoezo, heeft bloot eten invloed op de smaak dan?
Ik heb juist het omgekeerde. Pure chocola vind ik nog wel lekker, maar melkchocolaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef wauw het volgende:
Ik haat pure chocola
Ik hou van melkchocola
Shit ik bedoel hij gooide ze in zijn mondquote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef wauw het volgende:
Mijn vader nam vroeger een hele hand kattenbrokjes en gooide ze in zijn kond. Hij werd gek
dat was ook echt ranzig.. gelukkig maar klein stukje hoeven proeven.quote:
maar zat er bij jou smaak aan of was het gewoon tong-> gekookt met niets en hop happen maar?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad. Wist toen niet dat het dat was, en ik vond het heerlijk.
Vond ganzenlever wel lekker, maar graag wel in combinatie met iets anders, zoals salade. Wat vond je er zo vies aan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was ook echt ranzig.. gelukkig maar klein stukje hoeven proeven.
Ganzenlever vond ik ook echt niet te eten trouwens
Ik weet niet zeker of het gekookt was, maar toen ik het proefde dacht ik dat het heel erg malse oester was of zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar zat er bij jou smaak aan of was het gewoon tong-> gekookt met niets en hop happen maar?
Brr ik krijg nu alweer rillingen nu ik eraan denk
Sterke vis?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:31 schreef wauw het volgende:
Bij sommige dingen kan ik me ook niet voorstellen dat mensen het lekker kunnen vinden. Zoals van die hele sterke vis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sterke vis?XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond de smaak te sterk.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vond ganzenlever wel lekker, maar graag wel in combinatie met iets anders, zoals salade. Wat vond je er zo vies aan?
Wat bedoel je met sterke vis? Als hij stinkt, is hij gewoon niet vers.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:31 schreef wauw het volgende:
Bij sommige dingen kan ik me ook niet voorstellen dat mensen het lekker kunnen vinden. Zoals van die hele sterke vis
Ik moet kokhalzen bij het denken aan een hart etenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:34 schreef raptorix het volgende:
Orgaanvlees
Eet al 20 jaar geen lever, nier, hart en dat soort meuk meer.
Dan heb jij nog een hoop te proevenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:36 schreef computerexpert het volgende:
Mensen lach me niet uit. Het vieste wat ik ook heb gegeten is lasagne
De binnenkant smaakt naar aardappelquote:Op zondag 23 februari 2014 19:38 schreef Triptamine2 het volgende:
Spruitjes. Tot op de dag van vandaag heb ik daar nog jeugdtrauma's van. Die structuur, die smaak en geur
Jij hebt wel behoorlijk wat dingen die je vies vindt hé?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:38 schreef wauw het volgende:
Mijn oma had een keer appeltaart. Ik dacht: lekker!
Zaten er een soort harde noten in ',:^(
Hij heeft dit topic waarschijnlijk geopend om inspiratie op te doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:40 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Jij hebt wel behoorlijk wat dingen die je vies vindt hé?
Ik lust bijna niks wat anderen lustenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:40 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Jij hebt wel behoorlijk wat dingen die je vies vindt hé?
Ik ben een zijquote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij heeft dit topic waarschijnlijk geopend om inspiratie op te doen.
Hoe oud was je toen je die vlieg at?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef Geerd het volgende:
Een vlieg, smaakt nergens na trouwens. Zuurkool vind ik niet lekker en van die rauwe Champions bah
Er zijn geen vrouwen op het internet.quote:
Zo iemand:quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je bent 12 (of jonger) of een dikkertje neem ik aan?
Allebei niet waarquote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je bent 12 (of jonger) of een dikkertje neem ik aan?
Je hebt me te pakkenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Liegen op internet, zo makkelijk.
Zijn ook gewoon dieren, vol met eiwitten.Wil nog een keer een springhaan proberenquote:
Waar kun je dat eigenlijk eten? Zou het best eens willen proberen namelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:48 schreef PentaxKnul het volgende:
[..]
Gebakken insecten zijn goed te doen hoor
Dat hoop ik danquote:Op zondag 23 februari 2014 19:48 schreef PentaxKnul het volgende:
[..]
Gebakken insecten zijn goed te doen hoor
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:50 schreef blikzem het volgende:
mandarijn waarvan de ene helft verrot was.. ik zat niet opte letten bij nummer 2.. bij de lunch.. bah wat goor!
Ik heb een een keer bij Nemo gehad op een speciale avond, waarom dat daar was, geen idee.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waar kun je dat eigenlijk eten? Zou het best eens willen proberen namelijk.
oosterse chipsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef PentaxKnul het volgende:
[..]
Ik heb een een keer bij Nemo gehad op een speciale avond, waarom dat daar was, geen idee.
En in het buitenland, voornamelijk oosterse landen denk ik. Ik heb in Thailand sprinkhaan, bij of wesp, soort wormen, etc. gehad.
Het zijn dan gewoon een soort chips.
Een hap kaneel is ook top haha, wat heb ik gelachen zegquote:
Als je lul op een asperge lijkt zou ik eens contact opnemen met een arts.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Sperciebonen![]()
![]()
AspergesAlsof ik me eigen lul eet
![]()
Aspergersquote:Op zondag 23 februari 2014 20:31 schreef computerexpert het volgende:
Spruitjes zijn heerlijk en aspergers ook
Dat zou ik alleen doen als ik een zwarte huidskleur had.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als je lul op een asperge lijkt zou ik eens contact opnemen met een arts.
gecombineerd?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Rookworst met appelmoes
kokos
marsepein
Nee, dan lust ik het welquote:
Ik dacht nu komt het maar kom op een soepie lust toch iedereen??quote:
Nou, ik lust alles wat er tot nu toe in dit topic is opgenoemd, maar die koude bietentroep hoef ik echt niet meer.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik dacht nu komt het maar kom op een soepie lust toch iedereen??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Borsjtsj
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:36 schreef computerexpert het volgende:
Mensen lach me niet uit. Het vieste wat ik ook heb gegeten is lasagne
Maar je lust het wel ?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sla![]()
Begrijp mensen die dat kopen ook niet, het hangt gratis aan bomen
Kont spel je met een T.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef wauw het volgende:
Mijn vader nam vroeger een hele hand kattenbrokjes en gooide ze in zijn kond. Hij werd gek
Ja maar dan moet je ook een ladder hebben om bij de lekkerste blaadjes te kunnen. En dat betekend ladder stallingskosten, ladder verf, ladder onderhoud en ladder transport enzovoorts enzovoorts. Het is uiteindelijk zelfs iets goedkoper om sla in de supermarkt te kopen. Je zou natuurlijk wel met een vereniging samen de ladder kunnen onderhouden dan ben je goedkoper uit. Maar de vergaderingen op de lader vereniging zijn vaak erg saai.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sla![]()
Begrijp mensen die dat kopen ook niet, het hangt gratis aan bomen
Kut reclame was datquote:Op zondag 23 februari 2014 23:30 schreef BlueJeans het volgende:
Het enige wat eetbaar is en dat ik niet lust is rucola
Oohh, ja gadverdamme , heb het geprobeerd om te leren eten, maar kreeg het gewoon echt niet door m'n strot! Überhaupt organen vind ik niet lekker.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:14 schreef Ellatjuh het volgende:
kippenlevertjes...
als meisje van 10 en moest het eten, heb het toen mn ouders niet oplette in een servetje uitgespuugt.
brrrrrrrrrr wat een meuk was dat
Organen nooit gegeten zit daar niet een bepaalde reuk aan? Net als wild zit ook zo een smaak aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:33 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oohh, ja gadverdamme , heb het geprobeerd om te leren eten, maar kreeg het gewoon echt niet door m'n strot! Überhaupt organen vind ik niet lekker.
Sla zit geen smaak aan dat lust iedereen wel, lusten en waarderen zit een heel verschil in.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:40 schreef BlueJeans het volgende:
Vind het wel grappig op te lezen dat sommige mensen bepaalde producten niet lusten terwijl de meeste mensen dat soms meerdere malen per week eten zoals tomaat,sla en geitenkaas. Ik had eigenlijk vooral hele exotische producten verwachten die je nooit eerder hebt gegeten en daarom niet lust. Wel interessant.
Ik denk dat het het er heel erg veel mee te maken heeft wat je van huis uit hebt mee gekregen.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:40 schreef BlueJeans het volgende:
Vind het wel grappig op te lezen dat sommige mensen bepaalde producten niet lusten terwijl de meeste mensen dat soms meerdere malen per week eten zoals tomaat,sla en geitenkaas. Ik had eigenlijk vooral hele exotische producten verwachten die je nooit eerder hebt gegeten en daarom niet lust. Wel interessant.
Die zooi zit ook altijd onderop bij chinees niet te vretenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:11 schreef essnhills het volgende:
Alles met tomaatmaar daar kan ik ook niet tegen.
Verder zuurkool
Het is gewoon een te extreme smaak. Heb er ook lang over gedaan om geitenkaas te appreciëren, maar tegenwoordig vind ik het wel lekker. Witloof vind ik nog steeds te bitter (een van de weinige dingen die ik niet lust).quote:Op zondag 23 februari 2014 23:40 schreef BlueJeans het volgende:
Vind het wel grappig op te lezen dat sommige mensen bepaalde producten niet lusten terwijl de meeste mensen dat soms meerdere malen per week eten zoals tomaat,sla en geitenkaas. Ik had eigenlijk vooral hele exotische producten verwacht die je nooit eerder hebt gegeten en daarom niet lust. Wel interessant.
Ja idd naast witte kool zijn er geen andere groentenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:51 schreef arjan1112 het volgende:
Zuurkool en tomaat zijn juist erg lekker, jullie zijn echt getikt
Eet je alleen patat of shoarma ofzo
Vis kip en eieren ben ik sws voorzichtig mee, als ik het niet zelf heb gekocht of bij ben geweest sla ik wel even over.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Paling
Eiersalade vind ik ook goor. De structuur alleen staat me al niet aan![]()
Doe jij maar, wij eten dan wel ons favoriete maalrje (l)quote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat een kleuters in dit topic![]()
'Mama, dat lust ik niet![]()
'
Gewoon opeten, stelletje kutkinderen!
Zoals ik er al bij zei kan ik dus ook niet tegen tomaat. Het is ook een heel andere 'vies', meer een reflex van mijn eigen lichaam van 'deze troep hoef ik niet' waardoor het zo vies is dat ik oncontroleerbaar ga lopen kokhalzen..quote:Op zondag 23 februari 2014 23:51 schreef arjan1112 het volgende:
Zuurkool en tomaat zijn juist erg lekker, jullie zijn echt getikt
Eet je alleen patat of shoarma ofzo
Spruitjes vond ik nooit lekker, totdat ik ze bij mijn schoonouders kreeg, sindsdien lust ik ze wel. Die maken ze namelijk klaar met paprika, spekjes, zilveruitjes erdoor en dan is het goed te doenquote:Op maandag 24 februari 2014 08:55 schreef Scootmobiel het volgende:
Spruitjes vind ik ook nog steeds weerzinwekkend, maar als je ze in melk kookt i.p.v. water gaat er al een deel van die akelige, sterke smaak af. Dan gáát het nog enigszins. Maar toch.
Lekker in de erwtensoepquote:Op maandag 24 februari 2014 09:01 schreef Apuleius het volgende:
Een in water gekookte varkenspoot. Van dat drillerige transparante vet. 1 hap op en ik moest bijna kotsen. En die boer tegenover me smullen héé.
Couscousquote:
Gebakken zalm is juist goddelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 09:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
De samenstelling van zalm is ook verschrikkelijk BLEGH
Mijn moeder vindt het heerlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 10:03 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft de TT: gebraden of gekookte witlof. Witlof in een salade: prima, zolang er nog wat fruit bij in is gegaan. Maar gekookt of gebraden:
Wow dafuqquote:Op maandag 24 februari 2014 08:58 schreef DonJames het volgende:
Nou ben ik geen moeilijke eter, en denk bij de meeste voorbeelden in dit topic "", maar toen ik een soepje zat te eten dook onderstaande alien op uit de troebele diepte. Toen dacht ik wel even "laat maar, heb geen honger meer"..
[ afbeelding ]
(foto is niet van mij, maar vergelijkbaar)
Nee hoor, als je iets echt niet lust zit er een zeer herkenbare smaak aan. Dat is dan ook het enige wat ik met geen mogelijkheid weg krijg, 'gewone' sla. Rucola lust ik, veldsla ook, en probeer allerlei andere soorten ook regelmatig nog eens. De meeste soorten lust ik echter gewoon niet, en vooral de normale sla, zoals kropsla, zorgt voor kokhalzen.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sla zit geen smaak aan dat lust iedereen wel, lusten en waarderen zit een heel verschil in.
Ik neem ook liever dat broodje warm vlees met sambal dan zo een bak sla met yoghurt dressing
Ik vind vis ook gewoon zo vettig en die geur :xquote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef Applecreampie het volgende:
Witlof, champignons. En lust bijna geen enkele vis. Maar goed ook, ben er zo allergisch voor als de pest.
Ben ooit mee gaan vissen met een oom van mij die boer was, hij deed dat als hobby.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:43 schreef wauw het volgende:
[..]
Ik vind vis ook gewoon zo vettig en die geur :x
Een kleine octopus, niet heel erg bijzonder ofzo.quote:
Paling is een van m'n favouriete voedselsquote:Op maandag 24 februari 2014 12:02 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je lasagne en zuurkool nou het vieste vinden wat je ooit hebt gegeten?
Dat je het niet lekker vind, oke dat kan, maar echt het vieste ooit?
Voor mij denk ik paling en sushi. Van beide moest ik kokhalzen.
Al zullen er ook wel mensen zijn die me daarvoor voor gek uitmaken
quote:
Dat dus, een baby-octopus. Inderdaad niet heel bijzonder, octopus. Maar net zoals ik een braadkuiken op zich prima vind om te eten, hoef ik niet het complete kuiken in ongevilde staat op m'n bord te zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Een kleine octopus, niet heel erg bijzonder ofzo.
Watquote:Op maandag 24 februari 2014 13:10 schreef Pap89 het volgende:
Gerookte paling/forel/zalm etc = lekker.
Jammer dat paling over het algemeen niet zo gezond is.
Dat maakt het niet vies.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef Pap89 het volgende:
Paling en bijvoorbeeld slibtong, bevatten over het algemeen aardig wat schadelijke stoffen.
Omdat ze in het slijk/slib vertoeven.
Ja, en hoeveel kilo paling moet je eten voordat dat je een enigzins verhoogde kans hebt om daar ziek van te worden? En weet je wat een kilootje paling kost tegenwoordig?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef Pap89 het volgende:
Paling en bijvoorbeeld slibtong, bevatten over het algemeen aardig wat schadelijke stoffen.
Omdat ze in het slijk/slib vertoeven.
Tja, net wat je zegt natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 12:02 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je lasagne en zuurkool nou het vieste vinden wat je ooit hebt gegeten?
Dat je het niet lekker vind, oke dat kan, maar echt het vieste ooit?
Voor mij denk ik paling en sushi. Van beide moest ik kokhalzen.
Al zullen er ook wel mensen zijn die me daarvoor voor gek uitmaken
Als je inktvis taai is dan is hij niet goed klaar gemaaktquote:Op maandag 24 februari 2014 17:06 schreef edcetera het volgende:
Ik ben niet wild op alles, waar je een half uur op moet kauwen en dan nog niet door te slikken is.
Hieronder vallen voornamelijk: gekookte Inktvis, kippenmaag, speklappen en vlees met veel pezen.
En marsepein![]()
Verder eet ik vrijwel alles en probeer graag de meest ongewone voedingsmiddelen uit.
Inktvis frituren is echt ontzettend zonde.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je inktvis taai is dan is hij niet goed klaar gemaaktJe moet hem vooral niet te lang frituren. Speklap gewoon fatsoenlijk uitbakken, dan is er niks aan de hand.
Lol, dat is hetzelfde als zeggen dat het zonde is om aardappels te frituren imoquote:Op maandag 24 februari 2014 17:49 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Inktvis frituren is echt ontzettend zonde.
Nou, dat dusquote:Op maandag 24 februari 2014 17:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lol, dat is hetzelfde als zeggen dat het zonde is om aardappels te frituren imoEr is echt helemaal niks mis met een fatsoenlijke portie calamaris
[ afbeelding ]
(foto van fokuser: Robinook)
Wat wil je er verder mee doen anders dan vullen en in de oven doen of grillen? Als ik ga stoven dan neem ik liever een octopus dan een pijlinktvis.
Zit zeker wat in hoe het klaargemaakt is. Maar al te vaak is het een stuk rubber, waar je op kauwtquote:Op maandag 24 februari 2014 18:06 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
Inktvisringen zijn prima te eten, maar er zijn naar mijn mening lekkerdere gerechten. Door de pasta, grillen inderdaad, van alles.
Dan heeft het te lang in de fituur gelegen waardoor het inderdaad net een stuk rubber is. Helaas komt dat maar al te vaak voor en heeft inktvis daardoor een slechte naam op dat gebied.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:11 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zit zeker wat in hoe het klaargemaakt is. Maar al te vaak is het een stuk rubber, waar je op kauwt
Waarom zou je dit eten/drinken !?!quote:Op maandag 24 februari 2014 19:40 schreef madeliefff het volgende:
warme chocolademelk met cola en levertjes
ik had ooit een beker hete chocolademelk en ik moest ergens naar binnen waar ik geen drank mee mocht nemen, nou en ik had cola bij me dus toen heb ik er een scheutje cola ingedaan in de hoop dat ik het niet zou proevenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom zou je dit eten/drinken !?!
Oh zo haha, ik las het verkeerd. Maar lijkt me alsnog wel viesquote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik had ooit een beker hete chocolademelk en ik moest ergens naar binnen waar ik geen drank mee mocht nemen, nou en ik had cola bij me dus toen heb ik er een scheutje cola ingedaan in de hoop dat ik het niet zou proeven![]()
levertjes heb ik overigens niet hierbij gegeten hoor hehe. Alles wat naar lever smaakt vind ik vies.
jij bent geen fan van mosselen zie ik, heb je het wel ooit geproefd of vind je het er niet smakelijk uit zien?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh zo haha, ik las het verkeerd. Maar lijkt me alsnog wel viesen kippenlevers ook
die geur alleen al
Ja klopt, ik heb het wel een keer gegeten maar ik vond de structuur echt om te kotsen, vind jij het wel lekker?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij bent geen fan van mosselen zie ik, heb je het wel ooit geproefd of vind je het er niet smakelijk uit zien?
haha. ik vind het wel lekker op zich, maar ik kies het zelf niet snel uit.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het wel een keer gegeten maar ik vond de structuur echt om te kotsen, vind jij het wel lekker?
Dat zijn geen insecten.quote:
Lekker hier ook de boel verpesten.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Liegen op internet, zo makkelijk.
Nouja laat ik het zo zeggen... zowel de zespotigen, de spinachtigen, de trilobieten en de kreeftachtigen vallen allemaal onder de geleedpotigenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn geen insecten.
Surinaams gerecht? Daar is het een delicatesse. Ik vond het wel lekker.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef Aalscholver het volgende:
Maagwand, gewoon van het idee moest ik al![]()
Boerenkool met genoeg zout en spekquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Boerenkool, zuurkool, karnemelk (eigenlijk geen eten natuurlijk) en nepkaas uit een tube. En ik moet vaak kokhalzen van garnalen, hoewel ik die niet eens echt smerig vind.
Met mosterd en een scheutje melk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Boerenkool met genoeg zout en spek
Dit inderdaadquote:
Ik las dat dit een van de smerigste gerechten op aarde is.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef snakelady het volgende:
Hákarl , oftewel rotte haai.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ergere ervaringen met truffels. Soms smaken ze alleen nootachtig, maar ik heb wel een paar keer gehad dat ze echt smerig waren, met een ranzig zure nasmaak die in mijn mondslijmvliezen trok en pas na een uur verdween. Ze waren wel vers, en werkzaam.quote:
Waarom doe je dat dan ook in godsnaam.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:08 schreef Enix het volgende:
Onlangs een bak kwark gekocht voor de hoeveelheid eiwitten die erin zitten. Op aanraden van enkele mensen kaneel in gedaan. De eerste hap kreeg ik al lastig weg..
Doe mij maar kwark met een smaakje
Afgaande op de omschrijving zou ik zeggen:quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:58 schreef Individual het volgende:
Het smerigste dat ik ooit heb gegeten is iets dat op een combinatie van een kroket en een hamburger leek. Wat het was weet ik niet, maar ondanks dat ik honger had heb ik niet meer dan een klein hapje gegeten. Zat volgens mij ook geen vlees in.
Maar die zal niet echt goed verkrijgbaar zijn op Cuba, lijkt me..quote:Daarna een paar km gelopen voor een veel te dure lunch die erg matig was..
Cuba en voedsel zijn geen vrienden.
Een Mc Kroketquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:58 schreef Individual het volgende:
Het smerigste dat ik ooit heb gegeten is iets dat op een combinatie van een kroket en een hamburger leek . Wat het was weet ik niet, maar ondanks dat ik honger had heb ik niet meer dan een klein hapje gegeten. Zat volgens mij ook geen vlees in.
Daarna een paar km gelopen voor een veel te dure lunch die erg matig was..
Cuba en voedsel zijn geen vrienden.
Niet in Cuba lijkt me.quote:
Verbaast me eigenlijk. Zuid Amerikaanse keuken leek me toch altijd goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef Individual het volgende:
[..]
Niet in Cuba lijkt me.
In Cuba hadden we heel graag een McD gehad terwijl de laatste keer dat ik in McD was ruim 10 jaar geleden is geweest. McD is lage kwaliteit, maar in Cuba zou het makkelijk en eetbaar zijn geweest. Dit hoor ik van bijna iedereen die buiten een resort in Cuba is geweest.
Waar komt dat vandaan? De enige 2 landen waar ik van onder de indruk was waren #1 Argentinie en #2 Peru. Chile was ook ok, maar als je lievelingsmaal bonen en rijst is (elke dag 3x per dag) dan is het een voedselhemel voor je.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef edcetera het volgende:
[..]
Verbaast me eigenlijk. Zuid Amerikaanse keuken leek me toch altijd goed.
Argentinië? Dat is toch alleen maar steak, steak en nog eens steak?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:55 schreef Individual het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan? De enige 2 landen waar ik van onder de indruk was waren #1 Argentinie en #2 Peru. Chile was ook ok, maar als je lievelingsmaal bonen en rijst is (elke dag 3x per dag) dan is het een voedselhemel voor je.
Cuba is Latijns-Caribisch en dat is al bagger, maar Cuba weet zelfs dat erger te maken.
Beste steak ter wereld en verschillende soorten vlees, kip en vis, maar ook salades, empanadas aardappels en zelfs groenten. Voor toetje hebben ze dulce de leche, een soort van caramelstroop. Dat hoeft voor mij dan niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Argentinië? Dat is toch alleen maar steak, steak en nog eens steak?
Ben je soms in Cuba geweest?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:55 schreef Individual het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan? De enige 2 landen waar ik van onder de indruk was waren #1 Argentinie en #2 Peru. Chile was ook ok, maar als je lievelingsmaal bonen en rijst is (elke dag 3x per dag) dan is het een voedselhemel voor je.
Cuba is Latijns-Caribisch en dat is al bagger, maar Cuba weet zelfs dat erger te maken.
pics.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef wauw het volgende:
Ik eet ook alles altijd bloot zonder mayo of dergelijke
Het enige wat ze te eten hebben in Cuba is rijst met bonenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef edcetera het volgende:
[..]
Verbaast me eigenlijk. Zuid Amerikaanse keuken leek me toch altijd goed.
Ik wilde deze net vermelden als antwoord op de vraag in de TT, dat zegt alles.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:27 schreef JEFFreal het volgende:
Zie dit dus wel eens in de supermarkt liggen. Lijkt me echt smerig. Bij food factory wel eens gezien hoe ze het maken, zit niet eens vis in![]()
[ afbeelding ]
Ervaringen?
Ja? Heb je dat geprobeerd? Ik heb er voor bedankt. Filipijns eten is trouwens sowieso niet veel soeps.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:28 schreef Jovatov het volgende:
Balut, een bevrucht eendenei. (delicatesse in de Filipijnen).
ik ben niet zo dol op rijst, dus gelukkig woon ik daar niet hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het enige wat ze te eten hebben in Cuba is rijst met bonenLang leven communisme!
wat?!quote:
Ben een aziaat, enerzijds vreemd dat ik vis niet lekker vind, anderzijds wel te begrijpen waarom ik rijst wel graag lust.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat?!dat is echt te lekker
edit: o ik zie de tegenstrijdigheid van deze post en die daarboven lol maar in sushi vind ik rijst wel te eten..maar over het algemeen vind ik rijst niks aan
Heb je wel eens in zo'n sushi bar gezeten dat ze het in je mond gooien?!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat?!dat is echt te lekker
edit: o ik zie de tegenstrijdigheid van deze post en die daarboven lol maar in sushi vind ik rijst wel te eten..maar over het algemeen vind ik rijst niks aan
nee haha waar doen ze dat dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je wel eens in zo'n sushi bar gezeten dat ze het in je mond gooien?!
Ik zag het een keer daar bij Schiphol, bij die wegrestaurantsquote:
moet je wel een grote mond hebben of erg goed kunnen mikken lol want vaak moet je het naar binnen duwen of past het netquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik zag het een keer daar bij Schiphol, bij die wegrestaurants
Maar heel veel Japanners schijnen dit te kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Ja ik ben altijd wel in om iets te proberen. Het smaakte beter dan het eruit zag, dat scheeldequote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja? Heb je dat geprobeerd? Ik heb er voor bedankt. Filipijns eten is trouwens sowieso niet veel soeps.
quote:Op zondag 2 maart 2014 05:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Friet(patat ben ik echt gek op), olijven, bloemkool, koolraap, witlof en tomaten
![]()
![]()
Ik vraag mij ook af wat ze zouden moeten koken als ze volwassen zijn. Er zijn ook dingen die ik 'minder lekker' vind, maar toch eet ik ze, ook al kan ik helemaal zelf kiezen wat ik eet (ik woon alleen), zoals spruiten of witlof.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:00 schreef shaderon het volgende:
Mensen die hier roepen dat ze simpele normale ingredienten als tomaat niet lustenGrow up. Zouden je in een show moeten gooien met Gordon Ramsay, die lacht zich dood.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:34 schreef raptorix het volgende:
Orgaanvlees
Eet al 20 jaar geen lever, nier, hart en dat soort meuk meer.
Daarop kun je kauwen, dat wist je? Of had je teveel natuurfilms gekeken?quote:
Alleen de geur al van zo'n banaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarop kun je kauwen, dat wist je? Of had je teveel natuurfilms gekeken?
Je krijgt er wel strakke poep van,quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:24 schreef Dikkekletser het volgende:
[..]
Alleen de geur al van zo'n banaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |