En jij dan?quote:
teh horror. Heb je nu een rugzakje?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:02 schreef wauw het volgende:
Ik werd gedwongen en toen ik moest kokhalzen kreeg ik te horen dat ik me niet zo aan moest stellen
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
teh horror. Heb je nu een rugzakje?
Bleeequote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef Aalscholver het volgende:
Maagwand, gewoon van het idee moest ik al![]()
Jouw username is, ondanks mijn voorliefde voor kazen, ook wel relevant voor dit topic wat mij betreft.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef Geitenkaas het volgende:
[..]
Eens, maar daarentegen wel heerlijk als je ham en kaas eromheen doet en in de oven.
Geniusquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jouw username is, ondanks mijn voorliefde voor kazen, ook wel relevant voor dit topic wat mij betreft.
Ik vind het heerlijk, maar veel mensen vinden het inderdaad niksquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jouw username is, ondanks mijn voorliefde voor kazen, ook wel relevant voor dit topic wat mij betreft.
Hoezo, heeft bloot eten invloed op de smaak dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef wauw het volgende:
Ik eet ook alles altijd bloot zonder mayo of dergelijke
Je begrijp het volgens mij niet helemaalquote:Op zondag 23 februari 2014 19:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoezo, heeft bloot eten invloed op de smaak dan?
Ik heb juist het omgekeerde. Pure chocola vind ik nog wel lekker, maar melkchocolaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef wauw het volgende:
Ik haat pure chocola
Ik hou van melkchocola
Shit ik bedoel hij gooide ze in zijn mondquote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef wauw het volgende:
Mijn vader nam vroeger een hele hand kattenbrokjes en gooide ze in zijn kond. Hij werd gek
dat was ook echt ranzig.. gelukkig maar klein stukje hoeven proeven.quote:
maar zat er bij jou smaak aan of was het gewoon tong-> gekookt met niets en hop happen maar?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad. Wist toen niet dat het dat was, en ik vond het heerlijk.
Vond ganzenlever wel lekker, maar graag wel in combinatie met iets anders, zoals salade. Wat vond je er zo vies aan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was ook echt ranzig.. gelukkig maar klein stukje hoeven proeven.
Ganzenlever vond ik ook echt niet te eten trouwens
Ik weet niet zeker of het gekookt was, maar toen ik het proefde dacht ik dat het heel erg malse oester was of zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar zat er bij jou smaak aan of was het gewoon tong-> gekookt met niets en hop happen maar?
Brr ik krijg nu alweer rillingen nu ik eraan denk
Sterke vis?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:31 schreef wauw het volgende:
Bij sommige dingen kan ik me ook niet voorstellen dat mensen het lekker kunnen vinden. Zoals van die hele sterke vis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sterke vis?XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond de smaak te sterk.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vond ganzenlever wel lekker, maar graag wel in combinatie met iets anders, zoals salade. Wat vond je er zo vies aan?
Wat bedoel je met sterke vis? Als hij stinkt, is hij gewoon niet vers.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:31 schreef wauw het volgende:
Bij sommige dingen kan ik me ook niet voorstellen dat mensen het lekker kunnen vinden. Zoals van die hele sterke vis
Ik moet kokhalzen bij het denken aan een hart etenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:34 schreef raptorix het volgende:
Orgaanvlees
Eet al 20 jaar geen lever, nier, hart en dat soort meuk meer.
Dan heb jij nog een hoop te proevenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:36 schreef computerexpert het volgende:
Mensen lach me niet uit. Het vieste wat ik ook heb gegeten is lasagne
De binnenkant smaakt naar aardappelquote:Op zondag 23 februari 2014 19:38 schreef Triptamine2 het volgende:
Spruitjes. Tot op de dag van vandaag heb ik daar nog jeugdtrauma's van. Die structuur, die smaak en geur
Jij hebt wel behoorlijk wat dingen die je vies vindt hé?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:38 schreef wauw het volgende:
Mijn oma had een keer appeltaart. Ik dacht: lekker!
Zaten er een soort harde noten in ',:^(
Hij heeft dit topic waarschijnlijk geopend om inspiratie op te doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:40 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Jij hebt wel behoorlijk wat dingen die je vies vindt hé?
Ik lust bijna niks wat anderen lustenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:40 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Jij hebt wel behoorlijk wat dingen die je vies vindt hé?
Ik ben een zijquote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij heeft dit topic waarschijnlijk geopend om inspiratie op te doen.
Hoe oud was je toen je die vlieg at?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef Geerd het volgende:
Een vlieg, smaakt nergens na trouwens. Zuurkool vind ik niet lekker en van die rauwe Champions bah
Er zijn geen vrouwen op het internet.quote:
Zo iemand:quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je bent 12 (of jonger) of een dikkertje neem ik aan?
Allebei niet waarquote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je bent 12 (of jonger) of een dikkertje neem ik aan?
Je hebt me te pakkenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Liegen op internet, zo makkelijk.
Zijn ook gewoon dieren, vol met eiwitten.Wil nog een keer een springhaan proberenquote:
Waar kun je dat eigenlijk eten? Zou het best eens willen proberen namelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:48 schreef PentaxKnul het volgende:
[..]
Gebakken insecten zijn goed te doen hoor
Dat hoop ik danquote:Op zondag 23 februari 2014 19:48 schreef PentaxKnul het volgende:
[..]
Gebakken insecten zijn goed te doen hoor
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:50 schreef blikzem het volgende:
mandarijn waarvan de ene helft verrot was.. ik zat niet opte letten bij nummer 2.. bij de lunch.. bah wat goor!
Ik heb een een keer bij Nemo gehad op een speciale avond, waarom dat daar was, geen idee.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waar kun je dat eigenlijk eten? Zou het best eens willen proberen namelijk.
oosterse chipsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef PentaxKnul het volgende:
[..]
Ik heb een een keer bij Nemo gehad op een speciale avond, waarom dat daar was, geen idee.
En in het buitenland, voornamelijk oosterse landen denk ik. Ik heb in Thailand sprinkhaan, bij of wesp, soort wormen, etc. gehad.
Het zijn dan gewoon een soort chips.
Een hap kaneel is ook top haha, wat heb ik gelachen zegquote:
Als je lul op een asperge lijkt zou ik eens contact opnemen met een arts.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Sperciebonen![]()
![]()
AspergesAlsof ik me eigen lul eet
![]()
Aspergersquote:Op zondag 23 februari 2014 20:31 schreef computerexpert het volgende:
Spruitjes zijn heerlijk en aspergers ook
Dat zou ik alleen doen als ik een zwarte huidskleur had.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als je lul op een asperge lijkt zou ik eens contact opnemen met een arts.
gecombineerd?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Rookworst met appelmoes
kokos
marsepein
Nee, dan lust ik het welquote:
Ik dacht nu komt het maar kom op een soepie lust toch iedereen??quote:
Nou, ik lust alles wat er tot nu toe in dit topic is opgenoemd, maar die koude bietentroep hoef ik echt niet meer.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik dacht nu komt het maar kom op een soepie lust toch iedereen??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Borsjtsj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |