Het is gewoon een te extreme smaak. Heb er ook lang over gedaan om geitenkaas te appreciëren, maar tegenwoordig vind ik het wel lekker. Witloof vind ik nog steeds te bitter (een van de weinige dingen die ik niet lust).quote:Op zondag 23 februari 2014 23:40 schreef BlueJeans het volgende:
Vind het wel grappig op te lezen dat sommige mensen bepaalde producten niet lusten terwijl de meeste mensen dat soms meerdere malen per week eten zoals tomaat,sla en geitenkaas. Ik had eigenlijk vooral hele exotische producten verwacht die je nooit eerder hebt gegeten en daarom niet lust. Wel interessant.
Ja idd naast witte kool zijn er geen andere groentenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:51 schreef arjan1112 het volgende:
Zuurkool en tomaat zijn juist erg lekker, jullie zijn echt getikt
Eet je alleen patat of shoarma ofzo
Vis kip en eieren ben ik sws voorzichtig mee, als ik het niet zelf heb gekocht of bij ben geweest sla ik wel even over.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Paling
Eiersalade vind ik ook goor. De structuur alleen staat me al niet aan![]()
Doe jij maar, wij eten dan wel ons favoriete maalrje (l)quote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat een kleuters in dit topic![]()
'Mama, dat lust ik niet![]()
'
Gewoon opeten, stelletje kutkinderen!
Zoals ik er al bij zei kan ik dus ook niet tegen tomaat. Het is ook een heel andere 'vies', meer een reflex van mijn eigen lichaam van 'deze troep hoef ik niet' waardoor het zo vies is dat ik oncontroleerbaar ga lopen kokhalzen..quote:Op zondag 23 februari 2014 23:51 schreef arjan1112 het volgende:
Zuurkool en tomaat zijn juist erg lekker, jullie zijn echt getikt
Eet je alleen patat of shoarma ofzo
Spruitjes vond ik nooit lekker, totdat ik ze bij mijn schoonouders kreeg, sindsdien lust ik ze wel. Die maken ze namelijk klaar met paprika, spekjes, zilveruitjes erdoor en dan is het goed te doenquote:Op maandag 24 februari 2014 08:55 schreef Scootmobiel het volgende:
Spruitjes vind ik ook nog steeds weerzinwekkend, maar als je ze in melk kookt i.p.v. water gaat er al een deel van die akelige, sterke smaak af. Dan gáát het nog enigszins. Maar toch.
Lekker in de erwtensoepquote:Op maandag 24 februari 2014 09:01 schreef Apuleius het volgende:
Een in water gekookte varkenspoot. Van dat drillerige transparante vet. 1 hap op en ik moest bijna kotsen. En die boer tegenover me smullen héé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |