quote:Op zondag 23 februari 2014 19:36 schreef computerexpert het volgende:
Mensen lach me niet uit. Het vieste wat ik ook heb gegeten is lasagne
Maar je lust het wel ?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sla![]()
Begrijp mensen die dat kopen ook niet, het hangt gratis aan bomen
Kont spel je met een T.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef wauw het volgende:
Mijn vader nam vroeger een hele hand kattenbrokjes en gooide ze in zijn kond. Hij werd gek
Ja maar dan moet je ook een ladder hebben om bij de lekkerste blaadjes te kunnen. En dat betekend ladder stallingskosten, ladder verf, ladder onderhoud en ladder transport enzovoorts enzovoorts. Het is uiteindelijk zelfs iets goedkoper om sla in de supermarkt te kopen. Je zou natuurlijk wel met een vereniging samen de ladder kunnen onderhouden dan ben je goedkoper uit. Maar de vergaderingen op de lader vereniging zijn vaak erg saai.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sla![]()
Begrijp mensen die dat kopen ook niet, het hangt gratis aan bomen
Kut reclame was datquote:Op zondag 23 februari 2014 23:30 schreef BlueJeans het volgende:
Het enige wat eetbaar is en dat ik niet lust is rucola
Oohh, ja gadverdamme , heb het geprobeerd om te leren eten, maar kreeg het gewoon echt niet door m'n strot! Überhaupt organen vind ik niet lekker.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:14 schreef Ellatjuh het volgende:
kippenlevertjes...
als meisje van 10 en moest het eten, heb het toen mn ouders niet oplette in een servetje uitgespuugt.
brrrrrrrrrr wat een meuk was dat
Organen nooit gegeten zit daar niet een bepaalde reuk aan? Net als wild zit ook zo een smaak aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:33 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oohh, ja gadverdamme , heb het geprobeerd om te leren eten, maar kreeg het gewoon echt niet door m'n strot! Überhaupt organen vind ik niet lekker.
Sla zit geen smaak aan dat lust iedereen wel, lusten en waarderen zit een heel verschil in.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:40 schreef BlueJeans het volgende:
Vind het wel grappig op te lezen dat sommige mensen bepaalde producten niet lusten terwijl de meeste mensen dat soms meerdere malen per week eten zoals tomaat,sla en geitenkaas. Ik had eigenlijk vooral hele exotische producten verwachten die je nooit eerder hebt gegeten en daarom niet lust. Wel interessant.
Ik denk dat het het er heel erg veel mee te maken heeft wat je van huis uit hebt mee gekregen.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:40 schreef BlueJeans het volgende:
Vind het wel grappig op te lezen dat sommige mensen bepaalde producten niet lusten terwijl de meeste mensen dat soms meerdere malen per week eten zoals tomaat,sla en geitenkaas. Ik had eigenlijk vooral hele exotische producten verwachten die je nooit eerder hebt gegeten en daarom niet lust. Wel interessant.
Die zooi zit ook altijd onderop bij chinees niet te vretenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:11 schreef essnhills het volgende:
Alles met tomaatmaar daar kan ik ook niet tegen.
Verder zuurkool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |