Lekker hier ook de boel verpesten.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Liegen op internet, zo makkelijk.
Nouja laat ik het zo zeggen... zowel de zespotigen, de spinachtigen, de trilobieten en de kreeftachtigen vallen allemaal onder de geleedpotigenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn geen insecten.
Surinaams gerecht? Daar is het een delicatesse. Ik vond het wel lekker.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef Aalscholver het volgende:
Maagwand, gewoon van het idee moest ik al![]()
Boerenkool met genoeg zout en spekquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Boerenkool, zuurkool, karnemelk (eigenlijk geen eten natuurlijk) en nepkaas uit een tube. En ik moet vaak kokhalzen van garnalen, hoewel ik die niet eens echt smerig vind.
Met mosterd en een scheutje melk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Boerenkool met genoeg zout en spek
Dit inderdaadquote:
Ik las dat dit een van de smerigste gerechten op aarde is.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef snakelady het volgende:
Hákarl , oftewel rotte haai.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ergere ervaringen met truffels. Soms smaken ze alleen nootachtig, maar ik heb wel een paar keer gehad dat ze echt smerig waren, met een ranzig zure nasmaak die in mijn mondslijmvliezen trok en pas na een uur verdween. Ze waren wel vers, en werkzaam.quote:
Waarom doe je dat dan ook in godsnaam.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:08 schreef Enix het volgende:
Onlangs een bak kwark gekocht voor de hoeveelheid eiwitten die erin zitten. Op aanraden van enkele mensen kaneel in gedaan. De eerste hap kreeg ik al lastig weg..
Doe mij maar kwark met een smaakje
Afgaande op de omschrijving zou ik zeggen:quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:58 schreef Individual het volgende:
Het smerigste dat ik ooit heb gegeten is iets dat op een combinatie van een kroket en een hamburger leek. Wat het was weet ik niet, maar ondanks dat ik honger had heb ik niet meer dan een klein hapje gegeten. Zat volgens mij ook geen vlees in.
Maar die zal niet echt goed verkrijgbaar zijn op Cuba, lijkt me..quote:Daarna een paar km gelopen voor een veel te dure lunch die erg matig was..
Cuba en voedsel zijn geen vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |