Couscousquote:
Gebakken zalm is juist goddelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 09:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
De samenstelling van zalm is ook verschrikkelijk BLEGH
Mijn moeder vindt het heerlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 10:03 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft de TT: gebraden of gekookte witlof. Witlof in een salade: prima, zolang er nog wat fruit bij in is gegaan. Maar gekookt of gebraden:
Wow dafuqquote:Op maandag 24 februari 2014 08:58 schreef DonJames het volgende:
Nou ben ik geen moeilijke eter, en denk bij de meeste voorbeelden in dit topic "", maar toen ik een soepje zat te eten dook onderstaande alien op uit de troebele diepte. Toen dacht ik wel even "laat maar, heb geen honger meer"..
[ afbeelding ]
(foto is niet van mij, maar vergelijkbaar)
Nee hoor, als je iets echt niet lust zit er een zeer herkenbare smaak aan. Dat is dan ook het enige wat ik met geen mogelijkheid weg krijg, 'gewone' sla. Rucola lust ik, veldsla ook, en probeer allerlei andere soorten ook regelmatig nog eens. De meeste soorten lust ik echter gewoon niet, en vooral de normale sla, zoals kropsla, zorgt voor kokhalzen.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sla zit geen smaak aan dat lust iedereen wel, lusten en waarderen zit een heel verschil in.
Ik neem ook liever dat broodje warm vlees met sambal dan zo een bak sla met yoghurt dressing
Ik vind vis ook gewoon zo vettig en die geur :xquote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef Applecreampie het volgende:
Witlof, champignons. En lust bijna geen enkele vis. Maar goed ook, ben er zo allergisch voor als de pest.
Ben ooit mee gaan vissen met een oom van mij die boer was, hij deed dat als hobby.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:43 schreef wauw het volgende:
[..]
Ik vind vis ook gewoon zo vettig en die geur :x
Een kleine octopus, niet heel erg bijzonder ofzo.quote:
Paling is een van m'n favouriete voedselsquote:Op maandag 24 februari 2014 12:02 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je lasagne en zuurkool nou het vieste vinden wat je ooit hebt gegeten?
Dat je het niet lekker vind, oke dat kan, maar echt het vieste ooit?
Voor mij denk ik paling en sushi. Van beide moest ik kokhalzen.
Al zullen er ook wel mensen zijn die me daarvoor voor gek uitmaken
quote:
Dat dus, een baby-octopus. Inderdaad niet heel bijzonder, octopus. Maar net zoals ik een braadkuiken op zich prima vind om te eten, hoef ik niet het complete kuiken in ongevilde staat op m'n bord te zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Een kleine octopus, niet heel erg bijzonder ofzo.
Watquote:Op maandag 24 februari 2014 13:10 schreef Pap89 het volgende:
Gerookte paling/forel/zalm etc = lekker.
Jammer dat paling over het algemeen niet zo gezond is.
Dat maakt het niet vies.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef Pap89 het volgende:
Paling en bijvoorbeeld slibtong, bevatten over het algemeen aardig wat schadelijke stoffen.
Omdat ze in het slijk/slib vertoeven.
Ja, en hoeveel kilo paling moet je eten voordat dat je een enigzins verhoogde kans hebt om daar ziek van te worden? En weet je wat een kilootje paling kost tegenwoordig?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef Pap89 het volgende:
Paling en bijvoorbeeld slibtong, bevatten over het algemeen aardig wat schadelijke stoffen.
Omdat ze in het slijk/slib vertoeven.
Tja, net wat je zegt natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 12:02 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je lasagne en zuurkool nou het vieste vinden wat je ooit hebt gegeten?
Dat je het niet lekker vind, oke dat kan, maar echt het vieste ooit?
Voor mij denk ik paling en sushi. Van beide moest ik kokhalzen.
Al zullen er ook wel mensen zijn die me daarvoor voor gek uitmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |