abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137088097
Heb nergens gezegd dat het vies is, zelfs dat ik het lekker vind.
Hier wordt in de familie heel veel vis gegeten op feesten.
Veel verse paling/makreel etc, dus doe niet iedere keer mee met de paling bv.
pi_137088114
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef Pap89 het volgende:
Paling en bijvoorbeeld slibtong, bevatten over het algemeen aardig wat schadelijke stoffen.
Omdat ze in het slijk/slib vertoeven.
Ja, en hoeveel kilo paling moet je eten voordat dat je een enigzins verhoogde kans hebt om daar ziek van te worden? En weet je wat een kilootje paling kost tegenwoordig?

Echt een non-issue dit..
pi_137088117
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Gekookte aardappelen :r
Mijn lievelingseten :p
pi_137088414
Ik eet normaliter echt alles, maar 2 dingen waarvan ik over mijn nek ga zijn andouilles (Franse/Bretonse worst die naar pis ruikt en ook zo smaakt) en gerijpte haai, een Ijslands gerecht wat zonder je neus dicht te houden nieteens te eten is.
pi_137088535
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:02 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je lasagne en zuurkool nou het vieste vinden wat je ooit hebt gegeten? :')
Dat je het niet lekker vind, oke dat kan, maar echt het vieste ooit?

Voor mij denk ik paling en sushi. Van beide moest ik kokhalzen.

Al zullen er ook wel mensen zijn die me daarvoor voor gek uitmaken :+
Tja, net wat je zegt natuurlijk :+

Ik vind paling heerlijk, maar moet kokhalzen van zuurkool :+

Ik gooi er even een dooddoenertje in: Smaken verschillen *O* *G* *O*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 24 februari 2014 @ 13:31:53 #181
242879 Onnoman
The On And Only
pi_137088573
ik vreet geen champignons! Niet zozeer de smaak, maar de textuur :)
champignons roomsoep is bijvoorbeeld lekker!
Blauwe kaas moet ik ook niet..
voor de rest eet ik alles
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_137093617
dikke tuinbonen
pi_137095548
Best veel mensen die geen witlof lusten.
Bij mij ligt het er aan hoe het klaargemaakt word. Uit de oven met ham en kaas vind ik het ook heel goor. Maar m'n pa roerbakt het altijd met gehakt, tomatenpuree en champignons (rijst of gekookte aardappelen erbij) en zo lust ik het wel.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:06:19 #184
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_137095608
Ik ben niet wild op alles, waar je een half uur op moet kauwen en dan nog niet door te slikken is.

Hieronder vallen voornamelijk: gekookte Inktvis, kippenmaag, speklappen en vlees met veel pezen.

En marsepein :r

Verder eet ik vrijwel alles en probeer graag de meest ongewone voedingsmiddelen uit.
The best firms advertise the least...
pi_137096620
Dan bak je de speklappen niet goed denk ik?
Sommigen houden hem "geel" en "flubberig"
Maar een goede half uitgebakken speklap, waar het meeste vet van weg is gesmolten, eet je juist heel makkelijk weg.
pi_137096856
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:06 schreef edcetera het volgende:
Ik ben niet wild op alles, waar je een half uur op moet kauwen en dan nog niet door te slikken is.

Hieronder vallen voornamelijk: gekookte Inktvis, kippenmaag, speklappen en vlees met veel pezen.

En marsepein :r

Verder eet ik vrijwel alles en probeer graag de meest ongewone voedingsmiddelen uit.
Als je inktvis taai is dan is hij niet goed klaar gemaakt :N Je moet hem vooral niet te lang frituren. Speklap gewoon fatsoenlijk uitbakken, dan is er niks aan de hand.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_137097014
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Als je inktvis taai is dan is hij niet goed klaar gemaakt :N Je moet hem vooral niet te lang frituren. Speklap gewoon fatsoenlijk uitbakken, dan is er niks aan de hand.
Inktvis frituren is echt ontzettend zonde.
Oh.
pi_137097295
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:49 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Inktvis frituren is echt ontzettend zonde.
Lol, dat is hetzelfde als zeggen dat het zonde is om aardappels te frituren imo :P Er is echt helemaal niks mis met een fatsoenlijke portie calamaris :9

(foto van fokuser: Robinook)

Wat wil je er verder mee doen anders dan vullen en in de oven doen of grillen? Als ik ga stoven dan neem ik liever een octopus dan een pijlinktvis.
pi_137097377
Oh, je kan 'm ook nog altijd als sashimi eten natuurlijk.

pi_137097529
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Lol, dat is hetzelfde als zeggen dat het zonde is om aardappels te frituren imo :P Er is echt helemaal niks mis met een fatsoenlijke portie calamaris :9

[ afbeelding ]

(foto van fokuser: Robinook)

Wat wil je er verder mee doen anders dan vullen en in de oven doen of grillen? Als ik ga stoven dan neem ik liever een octopus dan een pijlinktvis.
Nou, dat dus :9.
Inktvisringen zijn prima te eten, maar er zijn naar mijn mening lekkerdere gerechten. Door de pasta, grillen inderdaad, van alles.
Oh.
  maandag 24 februari 2014 @ 18:11:10 #191
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_137097654
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:06 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Nou, dat dus :9.
Inktvisringen zijn prima te eten, maar er zijn naar mijn mening lekkerdere gerechten. Door de pasta, grillen inderdaad, van alles.
Zit zeker wat in hoe het klaargemaakt is. Maar al te vaak is het een stuk rubber, waar je op kauwt :{w
The best firms advertise the least...
pi_137097894
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:11 schreef edcetera het volgende:

[..]

Zit zeker wat in hoe het klaargemaakt is. Maar al te vaak is het een stuk rubber, waar je op kauwt :{w
Dan heeft het te lang in de fituur gelegen waardoor het inderdaad net een stuk rubber is. Helaas komt dat maar al te vaak voor en heeft inktvis daardoor een slechte naam op dat gebied.
pi_137101245
warme chocolademelk met cola en levertjes
pi_137101573
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:40 schreef madeliefff het volgende:
warme chocolademelk met cola en levertjes
Waarom zou je dit eten/drinken !?!
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137101927
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef eend112 het volgende:

[..]

Waarom zou je dit eten/drinken !?!
ik had ooit een beker hete chocolademelk en ik moest ergens naar binnen waar ik geen drank mee mocht nemen, nou en ik had cola bij me dus toen heb ik er een scheutje cola ingedaan in de hoop dat ik het niet zou proeven :')

levertjes heb ik overigens niet hierbij gegeten hoor hehe. Alles wat naar lever smaakt vind ik vies.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2014 19:54:25 ]
pi_137102019
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik had ooit een beker hete chocolademelk en ik moest ergens naar binnen waar ik geen drank mee mocht nemen, nou en ik had cola bij me dus toen heb ik er een scheutje cola ingedaan in de hoop dat ik het niet zou proeven :')

levertjes heb ik overigens niet hierbij gegeten hoor hehe. Alles wat naar lever smaakt vind ik vies.
Oh zo haha, ik las het verkeerd. Maar lijkt me alsnog wel vies :{ en kippenlevers ook :r die geur alleen al
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137102125
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:55 schreef eend112 het volgende:

[..]

Oh zo haha, ik las het verkeerd. Maar lijkt me alsnog wel vies :{ en kippenlevers ook :r die geur alleen al
jij bent geen fan van mosselen zie ik, heb je het wel ooit geproefd of vind je het er niet smakelijk uit zien?
pi_137102272
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:57 schreef madeliefff het volgende:

[..]

jij bent geen fan van mosselen zie ik, heb je het wel ooit geproefd of vind je het er niet smakelijk uit zien?
Ja klopt, ik heb het wel een keer gegeten maar ik vond de structuur echt om te kotsen, vind jij het wel lekker?
  maandag 24 februari 2014 @ 20:01:18 #199
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137102303
Hákarl , oftewel rotte haai.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137102548
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:00 schreef eend112 het volgende:

[..]

Ja klopt, ik heb het wel een keer gegeten maar ik vond de structuur echt om te kotsen, vind jij het wel lekker?
haha. ik vind het wel lekker op zich, maar ik kies het zelf niet snel uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2014 20:06:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')