Ja, en hoeveel kilo paling moet je eten voordat dat je een enigzins verhoogde kans hebt om daar ziek van te worden? En weet je wat een kilootje paling kost tegenwoordig?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef Pap89 het volgende:
Paling en bijvoorbeeld slibtong, bevatten over het algemeen aardig wat schadelijke stoffen.
Omdat ze in het slijk/slib vertoeven.
Tja, net wat je zegt natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 12:02 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je lasagne en zuurkool nou het vieste vinden wat je ooit hebt gegeten?
Dat je het niet lekker vind, oke dat kan, maar echt het vieste ooit?
Voor mij denk ik paling en sushi. Van beide moest ik kokhalzen.
Al zullen er ook wel mensen zijn die me daarvoor voor gek uitmaken
Als je inktvis taai is dan is hij niet goed klaar gemaaktquote:Op maandag 24 februari 2014 17:06 schreef edcetera het volgende:
Ik ben niet wild op alles, waar je een half uur op moet kauwen en dan nog niet door te slikken is.
Hieronder vallen voornamelijk: gekookte Inktvis, kippenmaag, speklappen en vlees met veel pezen.
En marsepein![]()
Verder eet ik vrijwel alles en probeer graag de meest ongewone voedingsmiddelen uit.
Inktvis frituren is echt ontzettend zonde.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je inktvis taai is dan is hij niet goed klaar gemaaktJe moet hem vooral niet te lang frituren. Speklap gewoon fatsoenlijk uitbakken, dan is er niks aan de hand.
Lol, dat is hetzelfde als zeggen dat het zonde is om aardappels te frituren imoquote:Op maandag 24 februari 2014 17:49 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Inktvis frituren is echt ontzettend zonde.
Nou, dat dusquote:Op maandag 24 februari 2014 17:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lol, dat is hetzelfde als zeggen dat het zonde is om aardappels te frituren imoEr is echt helemaal niks mis met een fatsoenlijke portie calamaris
[ afbeelding ]
(foto van fokuser: Robinook)
Wat wil je er verder mee doen anders dan vullen en in de oven doen of grillen? Als ik ga stoven dan neem ik liever een octopus dan een pijlinktvis.
Zit zeker wat in hoe het klaargemaakt is. Maar al te vaak is het een stuk rubber, waar je op kauwtquote:Op maandag 24 februari 2014 18:06 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
Inktvisringen zijn prima te eten, maar er zijn naar mijn mening lekkerdere gerechten. Door de pasta, grillen inderdaad, van alles.
Dan heeft het te lang in de fituur gelegen waardoor het inderdaad net een stuk rubber is. Helaas komt dat maar al te vaak voor en heeft inktvis daardoor een slechte naam op dat gebied.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:11 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zit zeker wat in hoe het klaargemaakt is. Maar al te vaak is het een stuk rubber, waar je op kauwt
Waarom zou je dit eten/drinken !?!quote:Op maandag 24 februari 2014 19:40 schreef madeliefff het volgende:
warme chocolademelk met cola en levertjes
ik had ooit een beker hete chocolademelk en ik moest ergens naar binnen waar ik geen drank mee mocht nemen, nou en ik had cola bij me dus toen heb ik er een scheutje cola ingedaan in de hoop dat ik het niet zou proevenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom zou je dit eten/drinken !?!
Oh zo haha, ik las het verkeerd. Maar lijkt me alsnog wel viesquote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik had ooit een beker hete chocolademelk en ik moest ergens naar binnen waar ik geen drank mee mocht nemen, nou en ik had cola bij me dus toen heb ik er een scheutje cola ingedaan in de hoop dat ik het niet zou proeven![]()
levertjes heb ik overigens niet hierbij gegeten hoor hehe. Alles wat naar lever smaakt vind ik vies.
jij bent geen fan van mosselen zie ik, heb je het wel ooit geproefd of vind je het er niet smakelijk uit zien?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh zo haha, ik las het verkeerd. Maar lijkt me alsnog wel viesen kippenlevers ook
die geur alleen al
Ja klopt, ik heb het wel een keer gegeten maar ik vond de structuur echt om te kotsen, vind jij het wel lekker?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij bent geen fan van mosselen zie ik, heb je het wel ooit geproefd of vind je het er niet smakelijk uit zien?
haha. ik vind het wel lekker op zich, maar ik kies het zelf niet snel uit.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het wel een keer gegeten maar ik vond de structuur echt om te kotsen, vind jij het wel lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |