Ben een aziaat, enerzijds vreemd dat ik vis niet lekker vind, anderzijds wel te begrijpen waarom ik rijst wel graag lust.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat?!dat is echt te lekker
edit: o ik zie de tegenstrijdigheid van deze post en die daarboven lol maar in sushi vind ik rijst wel te eten..maar over het algemeen vind ik rijst niks aan
Heb je wel eens in zo'n sushi bar gezeten dat ze het in je mond gooien?!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat?!dat is echt te lekker
edit: o ik zie de tegenstrijdigheid van deze post en die daarboven lol maar in sushi vind ik rijst wel te eten..maar over het algemeen vind ik rijst niks aan
nee haha waar doen ze dat dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je wel eens in zo'n sushi bar gezeten dat ze het in je mond gooien?!
Ik zag het een keer daar bij Schiphol, bij die wegrestaurantsquote:
moet je wel een grote mond hebben of erg goed kunnen mikken lol want vaak moet je het naar binnen duwen of past het netquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik zag het een keer daar bij Schiphol, bij die wegrestaurants
Maar heel veel Japanners schijnen dit te kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Ja ik ben altijd wel in om iets te proberen. Het smaakte beter dan het eruit zag, dat scheeldequote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja? Heb je dat geprobeerd? Ik heb er voor bedankt. Filipijns eten is trouwens sowieso niet veel soeps.
quote:Op zondag 2 maart 2014 05:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Friet(patat ben ik echt gek op), olijven, bloemkool, koolraap, witlof en tomaten
![]()
![]()
Ik vraag mij ook af wat ze zouden moeten koken als ze volwassen zijn. Er zijn ook dingen die ik 'minder lekker' vind, maar toch eet ik ze, ook al kan ik helemaal zelf kiezen wat ik eet (ik woon alleen), zoals spruiten of witlof.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:00 schreef shaderon het volgende:
Mensen die hier roepen dat ze simpele normale ingredienten als tomaat niet lustenGrow up. Zouden je in een show moeten gooien met Gordon Ramsay, die lacht zich dood.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:34 schreef raptorix het volgende:
Orgaanvlees
Eet al 20 jaar geen lever, nier, hart en dat soort meuk meer.
Alleen de geur al van zo'n banaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarop kun je kauwen, dat wist je? Of had je teveel natuurfilms gekeken?
Je krijgt er wel strakke poep van,quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:24 schreef Dikkekletser het volgende:
[..]
Alleen de geur al van zo'n banaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |