Loopt ie gelijk met de NOS stream?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Lundquist is gewoon een top 5 over zijn hele carrière en gaat 100% zeker de HHoF is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:26 schreef Caws het volgende:
[..]
Nee, ik volg de NHL en dat doet NHL.com ook. Als jij dat ook had gedaan had je gemerkt dat Lundqvist sinds december juist zijn topvorm weer terug heeft. Tel daarbij op dat ie Zweden in 2006 al een keer Olympisch kampioen heeft gemaakt en het is een goede aanname om te zeggen dat Zweden een favoriet is mede dankzij Lundqvist.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Loopt ie gelijk met de NOS stream?Geen idee, NOS stream stopte bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link? NOS begint hier te haperen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen idee, NOS stream stopte bij mij
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Loopt ie gelijk met de NOS stream?Ga is gauw naar VBL met je paupersport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Ja ja, spoilertje staat er voor een reden hè.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ga is gauw naar VBL met je paupersport.
Je krijgt wel veel van die rot/nep advertenties etc. Dus popup blocker op heel hoog zetten:quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Link? NOS begint hier te haperen.
Dacht ik ook jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Gezicht het volgende:
Val van de Canadese leek wel een schwalbe man.
4 jaar spelen in een land als je al voor een ander land bent uitgekomen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:10 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het maar vaag dat switchen tussen landen. Bij rugby zijn de internationale eligibility regels ook wel wat ruim (als je opa of oma in land X is geboren mag je nog direct uitkomen voor land X ook als zijn je ouders en jijzelf in land Y geboren)... maar switchen van land kan echt niet. Vind ik ook een beetje vaag.
En dan nog die puck op de paal voor 3-1 net voor tijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef Nober het volgende:
1-0 achter
2-1 achter
2-3 voor
Ik zeg briljant!!
Die kijken liever hoe Michel Mulder de hoge nootjes haalt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Zorro het volgende:
De NOS zal wel blij zijn dat ze dit precies in Sportwinter hebben kunn... oh wacht.
Dat filmpje maakt dit alleen nog maar mooier jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef Magere_Gein het volgende:
Haha die hoofden van de Amerikanen (sorry net Anema filmpje gekeken dan is het toch wat anders om amerikanen te zien verliezen hehe bijna leedvermaak).
Zenden ze morgen de halve finales uit?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Zorro het volgende:
De NOS zal wel blij zijn dat ze dit precies in Sportwinter hebben kunn... oh wacht.
De eerste om 13:00 zou kunnen, maar de tweede is om 18:00quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Saviola het volgende:
[..]
Zenden ze morgen de halve finales uit?
Huh nee hoor. Als je bij voetbal eenmaal voor land X bent uitgekomen mag je nooit meer voor een ander land uitkomen, ook al heb je daar de nationaliteit van.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
4 jaar spelen in een land als je al voor een ander land bent uitgekomen.
Die regel is met name gemaakt voor spelers die bijvoorbeeld voor een onder 18 speelde en daarna op volwassene niveau zijn uitgespeeld
Bij het voetbal mag je gewoon meteen switchen mits er een bloedlink is
quote:WASHINGTON— President Obama and Canadian Prime Minister Stephen Harper have put both national pride and cases of beer on the line in a friendly wager on the Canada-U.S. Olympic hockey matches.
In what has become an Olympic tradition between the leaders, Obama and Harper announced on Twitter that they have staked a case of cold ones on the outcome of each of the women's' and men's' matchups.
"For a very brief period of time, I may not feel as warm towards Canadians as I normally do, at least until those matches are over," Obama quipped to Harper during a leaders' summit in Toluca, Mexico on Wednesday.
The women's teams play for the gold medal on Thursday. Canada has won the gold three times in a row.
The Canada and U.S. men's teams face off in a semi-finals match on Friday.
In 2010, Obama delivered a case of Molson Canadian beer to Harper after Team Canada won the men's' gold in overtime in the Vancouver Olympics.
Their press secretaries bet on the women's game, and Obama's then-spokesman Robert Gibbs had to wear a Team Canada jersey to his daily briefing when he lost the wager to Harper's then-spokesman Dimitri Soudas.
Het is gebeurd na Rusland - Slovakije en Ovechkin kreeg het na Rusland - Finland (3 dagen later) pas te horen.twitter:kcarrera twitterde op donderdag 20-02-2014 om 18:36:50McPhee says Ovechkin’s father had what is believed to be a heart attack, underwent surgery but is stable. Not sure when Ovi will be back reageer retweet
Schandalig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:46 schreef Katth het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben:Het is gebeurd na Rusland - Slovakije en Ovechkin kreeg het na Rusland - Finland (3 dagen later) pas te horen.twitter:kcarrera twitterde op donderdag 20-02-2014 om 18:36:50McPhee says Ovechkin’s father had what is believed to be a heart attack, underwent surgery but is stable. Not sure when Ovi will be back reageer retweet
Yup, want schaatsen om 14.30quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:02 schreef Zorro het volgende:
Wat is er met de NOS aan de hand? Ze gaan het gewoon uitzenden!
Dan zullen ze vast voortijdig ophouden.
Ze hebben een uurquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:02 schreef Zorro het volgende:
Wat is er met de NOS aan de hand? Ze gaan het gewoon uitzenden!
Dan zullen ze vast voortijdig ophouden.
Waarom anti Amerika? Ik verwacht trouwens Canada in de finale.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:05 schreef DeLuna het volgende:
Hup het team wat Amerika kan verslaan (als die de finale halen)
Ik ben niet echt anti Amerika want ik gun ze op de ploegenachtervolging wel een medaille. Maar ik vind Zweden en Finland beide wel leuk dus vandaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom anti Amerika? Ik verwacht trouwens Canada in de finale.
Ja want voorbeschouwen is natuurlijk veeeeeel belangrijker dan een halve finale ijshockey.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot kwart voor twee dacht ik dat ze net zeiden.
Nederland moet tegen de VS bij de vrouwen straks, landverraadster.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben niet echt anti Amerika want ik gun ze op de ploegenachtervolging wel een medaille. Maar ik vind Zweden en Finland beide wel leuk dus vandaar.
Kwart over 2 stond op de ticker zonet in beeldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot kwart voor twee dacht ik dat ze net zeiden.
Ja bij de vrouwen, maar ik bedoelde bij de heren. Davisquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland moet tegen de VS bij de vrouwen straks, landverraadster.
Mag niet op de ows helaas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vechten ze eigenlijk ooit op de Olympische Spelen of is het allemaal zo belangrijk dat het niet mag van bijv de coaches?
Ook hier zal Canada ze verslaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja bij de vrouwen, maar ik bedoelde bij de heren. Davis
Kost je alleen rest van de wedstrijdquote:
Even los van vechtsporten, waar mag dat normaalgesproken wel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Mag je hier ook je tegenstanders een minuut lang finaal in mekaar trappen?
Op 1:03 ja, jammer!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:38 schreef Saviola het volgende:
Wat een kansen niet eens tussen de palen
Curling.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Even los van vechtsporten, waar mag dat normaalgesproken wel?
Dat doen ze in Amerika toch altijd bij een conflict? Dan gaan ze matten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Even los van vechtsporten, waar mag dat normaalgesproken wel?
[..]
Op 1:03 ja, jammer!
Geen idee, ik kijk alleen IJshockey bij de Spelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doen ze in Amerika toch altijd bij een conflict? Dan gaan ze matten.
BBC/ZDF/NOS geen optie?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:43 schreef Gezicht het volgende:
TSN commentatoren missen de passie die bij een halve finale hoort. Ben het wel met ze eens.
Handschoenen uitdoen op de OS is meteen einde wedstrijd voor de vechtersbaasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doen ze in Amerika toch altijd bij een conflict? Dan gaan ze matten.
tja van die emotieloze scandinaviers he?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:43 schreef Gezicht het volgende:
TSN commentatoren missen de passie die bij een halve finale hoort. Ben het wel met ze eens.
Allichtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Hebben die Amerikanen trouwens hun sterkste afvaardiging?
Lijkt niet geheel verrassend, het voorbeschouwen van het schaatsen moet op tijd beginnen.quote:
Werkt zelfs kalmerend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb gewoon de NOS-stream. Lekker rustig zonder commentaar.
Thanks voor de link, beetje commentaar is toch leuk.quote:
Ook Curling gezien deze ochtend?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was er hoor maar ik kijk via laptop aan tv
In de keuken mag ik hopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was er hoor maar ik kijk via laptop aan tv
Wooh, je hebt er echt verstand vanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:02 schreef Saviola het volgende:
Allemaal leuk dat eindeloze rondtikken op de PP maar als je niet schiet ga je ook niet scoren
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:02 schreef Saviola het volgende:
Allemaal leuk dat eindeloze rondtikken op de PP maar als je niet schiet ga je ook niet scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]StiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:
omdat die streams niet met commentaar geleverd wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:07 schreef hhh38 het volgende:
Waarom heeft de NOS niet eens een stream met commentaar, nu ze op de tv gestopt zijn met uitzenden?
Jawel hoor. Wordt vaak genoeg commentaar bijgeleverd. Soms kan je zelfs kiezen tussen wel of niet commentaar van dezelfde wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat die streams niet met commentaar geleverd worden
Over 4 jaar moeten ze het schaatsen maar nadat alle andere sporten zijn geweest inplannen, hoeft de NOS alleen maar het schaatsen te tonen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:01 schreef Boze_Appel het volgende:
De NOS op TV is inderdaad wat vaag met hun keuzes wat uit te zenden.
In de groepsfase was dat een aantal wedstrijden wel zoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat die streams niet met commentaar geleverd worden
Lul niet, Finland moet winnenquote:
Doe dat maar als finalequote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Finnen moet opbokken en lekker in de troostfinale tegen de VS. spelen.
Finse vrouwen zien er beter uit dan Zweedse, dus de keuze is snel gemaaktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Finnen moet opbokken en lekker in de troostfinale tegen de VS. spelen.
Ik vind het begrijpelijk dat het alpineskiën wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is stream kijken toch kut
Af en toe is dat geluid echt wazig. Dan zetten ze opeens het publiek even hard aan ofzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Finse vrouwen zien er beter uit dan Zweedse, dus de keuze is snel gemaakt
quote:
Die eerste runs kunnen ook wel in samenvatting voor de 2de run aangezien je de IJshockey halve finale aan het uitzenden bent/was.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het begrijpelijk dat het alpineskiën wordt uitgezonden
zowel skieen als ijshockey was alleen maar airtime vullen tot Dione kon beginnen met voorbeschouwen natuurlijk...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Die eerste runs kunnen ook wel in samenvatting voor de 2de run aangezien je de IJshockey halve finale aan het uitzenden bent/was.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is te begrijpen, vind het vooral kut dat het op het zelfde moment inplannenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker vergeleken met dat rare ijshockey, dat is toch maar zo'n kleine sport...in NLquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
Is te begrijpen, vind het vooral kut dat het op het zelfde moment inplannen
Dames slalom is toch een groot evenement
Jij vindt het altijd begrijpelijk. NOS-hooligan, engnek. Al is het wel logisch dat 'gouden'wedstrijden de voorkeur boven halve finales krijgt ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij grotendeels tijdens shorttrack, dus zal wel niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat is Canada - USA? Die is wat later op de dag, hopelijk die wel live
Tijdens het shorttrack, dus weinig kans.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan is er vast nabeschouwing van het schaatsenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wilde het net vragen want ik zoek ook niks op, ik denk trouwens om 21:00 uur Hongkongse tijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
18:00 Nederlandse tijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor mij is de NOS niet van belang
Hoe laat is die wedstrijd?
Ho ho.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vindt het altijd begrijpelijk. NOS-hooligan, engnek. Al is het wel logisch dat 'gouden'wedstrijden de voorkeur boven halve finales krijgt ja.
Een voorbereiding van 2 uur voor het schaatsen helaas ook
Van deze nummers wel ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Jij luistert zelf ook het liefste 5-10 seconden van een nummer?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:29 schreef Leatherface het volgende:
IJshockey is een geweldige stadionsport, maar schaf die infantiele orgels nou eens af zeg.
De NOS stream hapert als een mallequote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarom TSNquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
De NOS stream hapert als een malle
Als de NOS de bevoorrading van je supermarkt doet dan liggen de BBQ's en de kolen er, daar was een tijdje geleden vraag naar. Als je boerenkool wilt, dan moet je in Juli terugkomen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Skieen en curling op tv, ga denk een pak koffie halen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:54 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Als de NOS de bevoorrading van je supermarkt doet dan liggen de BBQ's en de kolen er, daar was een tijdje geleden vraag naar. Als je boerenkool wilt, dan moet je in Juli terugkomen.
Die hebben ze operatief verwijderd bij die Fin.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Puck is alweer gevonden en door.
Hoe lang nog te spelen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef FrankRicard het volgende:
Ik gun het de Finnen wel, maar ik vrees dat het niet meer gaat gebeuren.
Bijna goed.quote:
In een halve finale kun je de goalie nooit vroeg genoeg er af halen bij een achterstand. Als ze hem met nog 2:00 te spelen al eraf hadden gehaald hadden ze er misschien meer uit kunnen halen.quote:
Canada en VS maken beide geen schijn van kansquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu maar hopen op Canada - Zweden als finale
Dat is een tijdje geleden dat die elkaar ontmoet hebben in een finale.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu maar hopen op Canada - Zweden als finale
Europa über alles!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Canada en VS maken beide geen schijn van kans
Nee, wel de boterhammenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Staat iedereen z'n popcorn al klaar voor over 2 uurtjes?
Bier staat klaarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Staat iedereen z'n popcorn al klaar voor over 2 uurtjes?
Even in de vriezer dan maarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
goeie, moet ik ook even koud leggen
streams ja...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef Guard het volgende:
is het overigens ergens op tv te volgen, BBC, ZDF, NOS?
Of zijn we weer veroordeeld tot het kijken van streams?
ARD/ZDF gaat wel wat uitzenden, maar niet volledig live als ik het goed zag in de eerste aankondigingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef Guard het volgende:
is het overigens ergens op tv te volgen, BBC, ZDF, NOS?
Of zijn we weer veroordeeld tot het kijken van streams?
@hendriksmj?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:09 schreef emokid het volgende:
Zwaar schandelijk gebeuren van de nos als ze dit niet uitzenden. Wat is de twitter naam van die nos programmeur? Zag hem hier langskomen.
Gewoon begrijpelijk dat ze voor sport kiezen waar Nederlanders aan deelnemen. Er is veel aan te merken op de NOS maar in dezen moet ik ze gelijk geven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:09 schreef emokid het volgende:
Zwaar schandelijk gebeuren van de nos als ze dit niet uitzenden. Wat is de twitter naam van die nos programmeur? Zag hem hier langskomen.
Gastquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Thanks. Even de huid vol schelden.
Het is de belangrijkste wedstrijd in jaren. Ploegenachtervolging is Nederland traditioneel slecht in. Dat ze dit jaar meer medailles hebben gehaald is de reden dat ze uitzenden, om zodoende verder te teren op het schaamteloze jingoïsme dat mij compleet de strot uit komt. Ik vind dat ze bij de NOS de omvang van ijshockey en deze wedstrijd gewoon niet bevatten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon begrijpelijk dat ze voor sport kiezen waar Nederlanders aan deelnemen. Er is veel aan te merken op de NOS maar in dezen moet ik ze gelijk geven.
Echt. Dit. Doet die freaking stream het ook niet eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Als de stream het gaat doen. Al die kaaskoppen zitten natuurlijk met hun broekjes omlaag voor shorttrack.
Schandalig en jammer, maar er doen wat Britten mee aan het shorttrack dus niet onlogisch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:03 schreef Gezicht het volgende:
Zelfs BBC zendt shorttrack uit een geen IJshockey.
hier krijg ik virussen van jezus wat een troep!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:02 schreef Salina het volgende:
http://www.stream2watch.m(...)coverage-live-stream
Stream van NBCSN (NBC Sports Network), voor mocht je de game met Amerikaans commentaar willen horen (vind ik altijd wel cool).
Geen adblock hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
hier krijg ik virussen van jezus wat een troep!
Luongo denk ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:13 schreef Gezicht het volgende:
Wie is de tweede goalie achter Price eigenlijk?
Hij ging door op Quick, Carlson is 7e defenseman sinds zijn blunder tegen Ruslandquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:14 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wat deed ie? Iets tegen Carlson wss?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |