Even in de vriezer dan maarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
goeie, moet ik ook even koud leggen
streams ja...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef Guard het volgende:
is het overigens ergens op tv te volgen, BBC, ZDF, NOS?
Of zijn we weer veroordeeld tot het kijken van streams?
ARD/ZDF gaat wel wat uitzenden, maar niet volledig live als ik het goed zag in de eerste aankondigingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef Guard het volgende:
is het overigens ergens op tv te volgen, BBC, ZDF, NOS?
Of zijn we weer veroordeeld tot het kijken van streams?
@hendriksmj?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:09 schreef emokid het volgende:
Zwaar schandelijk gebeuren van de nos als ze dit niet uitzenden. Wat is de twitter naam van die nos programmeur? Zag hem hier langskomen.
Gewoon begrijpelijk dat ze voor sport kiezen waar Nederlanders aan deelnemen. Er is veel aan te merken op de NOS maar in dezen moet ik ze gelijk geven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:09 schreef emokid het volgende:
Zwaar schandelijk gebeuren van de nos als ze dit niet uitzenden. Wat is de twitter naam van die nos programmeur? Zag hem hier langskomen.
Gastquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Thanks. Even de huid vol schelden.
Het is de belangrijkste wedstrijd in jaren. Ploegenachtervolging is Nederland traditioneel slecht in. Dat ze dit jaar meer medailles hebben gehaald is de reden dat ze uitzenden, om zodoende verder te teren op het schaamteloze jingoïsme dat mij compleet de strot uit komt. Ik vind dat ze bij de NOS de omvang van ijshockey en deze wedstrijd gewoon niet bevatten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon begrijpelijk dat ze voor sport kiezen waar Nederlanders aan deelnemen. Er is veel aan te merken op de NOS maar in dezen moet ik ze gelijk geven.
Echt. Dit. Doet die freaking stream het ook niet eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Als de stream het gaat doen. Al die kaaskoppen zitten natuurlijk met hun broekjes omlaag voor shorttrack.
Schandalig en jammer, maar er doen wat Britten mee aan het shorttrack dus niet onlogisch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:03 schreef Gezicht het volgende:
Zelfs BBC zendt shorttrack uit een geen IJshockey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |