Thanks voor de link, beetje commentaar is toch leuk.quote:
Ook Curling gezien deze ochtend?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was er hoor maar ik kijk via laptop aan tv
In de keuken mag ik hopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was er hoor maar ik kijk via laptop aan tv
Wooh, je hebt er echt verstand vanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:02 schreef Saviola het volgende:
Allemaal leuk dat eindeloze rondtikken op de PP maar als je niet schiet ga je ook niet scoren
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:02 schreef Saviola het volgende:
Allemaal leuk dat eindeloze rondtikken op de PP maar als je niet schiet ga je ook niet scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]StiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:
omdat die streams niet met commentaar geleverd wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:07 schreef hhh38 het volgende:
Waarom heeft de NOS niet eens een stream met commentaar, nu ze op de tv gestopt zijn met uitzenden?
Jawel hoor. Wordt vaak genoeg commentaar bijgeleverd. Soms kan je zelfs kiezen tussen wel of niet commentaar van dezelfde wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat die streams niet met commentaar geleverd worden
Over 4 jaar moeten ze het schaatsen maar nadat alle andere sporten zijn geweest inplannen, hoeft de NOS alleen maar het schaatsen te tonen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:01 schreef Boze_Appel het volgende:
De NOS op TV is inderdaad wat vaag met hun keuzes wat uit te zenden.
In de groepsfase was dat een aantal wedstrijden wel zoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat die streams niet met commentaar geleverd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |