Even los van vechtsporten, waar mag dat normaalgesproken wel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Mag je hier ook je tegenstanders een minuut lang finaal in mekaar trappen?
Op 1:03 ja, jammer!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:38 schreef Saviola het volgende:
Wat een kansen niet eens tussen de palen
Curling.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Even los van vechtsporten, waar mag dat normaalgesproken wel?
Dat doen ze in Amerika toch altijd bij een conflict? Dan gaan ze matten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Even los van vechtsporten, waar mag dat normaalgesproken wel?
[..]
Op 1:03 ja, jammer!
Geen idee, ik kijk alleen IJshockey bij de Spelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doen ze in Amerika toch altijd bij een conflict? Dan gaan ze matten.
BBC/ZDF/NOS geen optie?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:43 schreef Gezicht het volgende:
TSN commentatoren missen de passie die bij een halve finale hoort. Ben het wel met ze eens.
Handschoenen uitdoen op de OS is meteen einde wedstrijd voor de vechtersbaasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doen ze in Amerika toch altijd bij een conflict? Dan gaan ze matten.
tja van die emotieloze scandinaviers he?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:43 schreef Gezicht het volgende:
TSN commentatoren missen de passie die bij een halve finale hoort. Ben het wel met ze eens.
Allichtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Hebben die Amerikanen trouwens hun sterkste afvaardiging?
Lijkt niet geheel verrassend, het voorbeschouwen van het schaatsen moet op tijd beginnen.quote:
Werkt zelfs kalmerend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb gewoon de NOS-stream. Lekker rustig zonder commentaar.
Thanks voor de link, beetje commentaar is toch leuk.quote:
Ook Curling gezien deze ochtend?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was er hoor maar ik kijk via laptop aan tv
In de keuken mag ik hopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was er hoor maar ik kijk via laptop aan tv
Wooh, je hebt er echt verstand vanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:02 schreef Saviola het volgende:
Allemaal leuk dat eindeloze rondtikken op de PP maar als je niet schiet ga je ook niet scoren
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:02 schreef Saviola het volgende:
Allemaal leuk dat eindeloze rondtikken op de PP maar als je niet schiet ga je ook niet scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]StiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:
omdat die streams niet met commentaar geleverd wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:07 schreef hhh38 het volgende:
Waarom heeft de NOS niet eens een stream met commentaar, nu ze op de tv gestopt zijn met uitzenden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |