Loopt ie gelijk met de NOS stream?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Lundquist is gewoon een top 5 over zijn hele carrière en gaat 100% zeker de HHoF is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:26 schreef Caws het volgende:
[..]
Nee, ik volg de NHL en dat doet NHL.com ook. Als jij dat ook had gedaan had je gemerkt dat Lundqvist sinds december juist zijn topvorm weer terug heeft. Tel daarbij op dat ie Zweden in 2006 al een keer Olympisch kampioen heeft gemaakt en het is een goede aanname om te zeggen dat Zweden een favoriet is mede dankzij Lundqvist.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Loopt ie gelijk met de NOS stream?Geen idee, NOS stream stopte bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link? NOS begint hier te haperen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen idee, NOS stream stopte bij mij
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Loopt ie gelijk met de NOS stream?Ga is gauw naar VBL met je paupersport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Ja ja, spoilertje staat er voor een reden hè.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ga is gauw naar VBL met je paupersport.
Je krijgt wel veel van die rot/nep advertenties etc. Dus popup blocker op heel hoog zetten:quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Link? NOS begint hier te haperen.
Dacht ik ook jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Gezicht het volgende:
Val van de Canadese leek wel een schwalbe man.
4 jaar spelen in een land als je al voor een ander land bent uitgekomen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:10 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het maar vaag dat switchen tussen landen. Bij rugby zijn de internationale eligibility regels ook wel wat ruim (als je opa of oma in land X is geboren mag je nog direct uitkomen voor land X ook als zijn je ouders en jijzelf in land Y geboren)... maar switchen van land kan echt niet. Vind ik ook een beetje vaag.
En dan nog die puck op de paal voor 3-1 net voor tijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef Nober het volgende:
1-0 achter
2-1 achter
2-3 voor
Ik zeg briljant!!
Die kijken liever hoe Michel Mulder de hoge nootjes haalt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Zorro het volgende:
De NOS zal wel blij zijn dat ze dit precies in Sportwinter hebben kunn... oh wacht.
Dat filmpje maakt dit alleen nog maar mooier jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef Magere_Gein het volgende:
Haha die hoofden van de Amerikanen (sorry net Anema filmpje gekeken dan is het toch wat anders om amerikanen te zien verliezen hehe bijna leedvermaak).
Zenden ze morgen de halve finales uit?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Zorro het volgende:
De NOS zal wel blij zijn dat ze dit precies in Sportwinter hebben kunn... oh wacht.
De eerste om 13:00 zou kunnen, maar de tweede is om 18:00quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Saviola het volgende:
[..]
Zenden ze morgen de halve finales uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |