Lul niet, Finland moet winnenquote:
Doe dat maar als finalequote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Finnen moet opbokken en lekker in de troostfinale tegen de VS. spelen.
Finse vrouwen zien er beter uit dan Zweedse, dus de keuze is snel gemaaktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Finnen moet opbokken en lekker in de troostfinale tegen de VS. spelen.
Ik vind het begrijpelijk dat het alpineskiën wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is stream kijken toch kut
Af en toe is dat geluid echt wazig. Dan zetten ze opeens het publiek even hard aan ofzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is stream kijken toch kut
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Finse vrouwen zien er beter uit dan Zweedse, dus de keuze is snel gemaakt
quote:
Die eerste runs kunnen ook wel in samenvatting voor de 2de run aangezien je de IJshockey halve finale aan het uitzenden bent/was.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het begrijpelijk dat het alpineskiën wordt uitgezonden
zowel skieen als ijshockey was alleen maar airtime vullen tot Dione kon beginnen met voorbeschouwen natuurlijk...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Die eerste runs kunnen ook wel in samenvatting voor de 2de run aangezien je de IJshockey halve finale aan het uitzenden bent/was.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is te begrijpen, vind het vooral kut dat het op het zelfde moment inplannenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker vergeleken met dat rare ijshockey, dat is toch maar zo'n kleine sport...in NLquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
Is te begrijpen, vind het vooral kut dat het op het zelfde moment inplannen
Dames slalom is toch een groot evenement
Jij vindt het altijd begrijpelijk. NOS-hooligan, engnek. Al is het wel logisch dat 'gouden'wedstrijden de voorkeur boven halve finales krijgt ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |