Ho ho.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vindt het altijd begrijpelijk. NOS-hooligan, engnek. Al is het wel logisch dat 'gouden'wedstrijden de voorkeur boven halve finales krijgt ja.
Een voorbereiding van 2 uur voor het schaatsen helaas ook
Van deze nummers wel ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Jij luistert zelf ook het liefste 5-10 seconden van een nummer?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:29 schreef Leatherface het volgende:
IJshockey is een geweldige stadionsport, maar schaf die infantiele orgels nou eens af zeg.
De NOS stream hapert als een mallequote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is stream kijken toch kut
Daarom TSNquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
De NOS stream hapert als een malle
Als de NOS de bevoorrading van je supermarkt doet dan liggen de BBQ's en de kolen er, daar was een tijdje geleden vraag naar. Als je boerenkool wilt, dan moet je in Juli terugkomen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Skieen en curling op tv, ga denk een pak koffie halen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:54 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Als de NOS de bevoorrading van je supermarkt doet dan liggen de BBQ's en de kolen er, daar was een tijdje geleden vraag naar. Als je boerenkool wilt, dan moet je in Juli terugkomen.
Die hebben ze operatief verwijderd bij die Fin.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Puck is alweer gevonden en door.
Hoe lang nog te spelen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef FrankRicard het volgende:
Ik gun het de Finnen wel, maar ik vrees dat het niet meer gaat gebeuren.
Bijna goed.quote:
In een halve finale kun je de goalie nooit vroeg genoeg er af halen bij een achterstand. Als ze hem met nog 2:00 te spelen al eraf hadden gehaald hadden ze er misschien meer uit kunnen halen.quote:
Canada en VS maken beide geen schijn van kansquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu maar hopen op Canada - Zweden als finale
Dat is een tijdje geleden dat die elkaar ontmoet hebben in een finale.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu maar hopen op Canada - Zweden als finale
Europa über alles!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Canada en VS maken beide geen schijn van kans
Nee, wel de boterhammenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Staat iedereen z'n popcorn al klaar voor over 2 uurtjes?
Bier staat klaarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Staat iedereen z'n popcorn al klaar voor over 2 uurtjes?
Even in de vriezer dan maarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
goeie, moet ik ook even koud leggen
streams ja...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef Guard het volgende:
is het overigens ergens op tv te volgen, BBC, ZDF, NOS?
Of zijn we weer veroordeeld tot het kijken van streams?
ARD/ZDF gaat wel wat uitzenden, maar niet volledig live als ik het goed zag in de eerste aankondigingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef Guard het volgende:
is het overigens ergens op tv te volgen, BBC, ZDF, NOS?
Of zijn we weer veroordeeld tot het kijken van streams?
@hendriksmj?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:09 schreef emokid het volgende:
Zwaar schandelijk gebeuren van de nos als ze dit niet uitzenden. Wat is de twitter naam van die nos programmeur? Zag hem hier langskomen.
Gewoon begrijpelijk dat ze voor sport kiezen waar Nederlanders aan deelnemen. Er is veel aan te merken op de NOS maar in dezen moet ik ze gelijk geven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:09 schreef emokid het volgende:
Zwaar schandelijk gebeuren van de nos als ze dit niet uitzenden. Wat is de twitter naam van die nos programmeur? Zag hem hier langskomen.
Gastquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Thanks. Even de huid vol schelden.
Het is de belangrijkste wedstrijd in jaren. Ploegenachtervolging is Nederland traditioneel slecht in. Dat ze dit jaar meer medailles hebben gehaald is de reden dat ze uitzenden, om zodoende verder te teren op het schaamteloze jingoļsme dat mij compleet de strot uit komt. Ik vind dat ze bij de NOS de omvang van ijshockey en deze wedstrijd gewoon niet bevatten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon begrijpelijk dat ze voor sport kiezen waar Nederlanders aan deelnemen. Er is veel aan te merken op de NOS maar in dezen moet ik ze gelijk geven.
Echt. Dit. Doet die freaking stream het ook niet eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Als de stream het gaat doen. Al die kaaskoppen zitten natuurlijk met hun broekjes omlaag voor shorttrack.
Schandalig en jammer, maar er doen wat Britten mee aan het shorttrack dus niet onlogisch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:03 schreef Gezicht het volgende:
Zelfs BBC zendt shorttrack uit een geen IJshockey.
hier krijg ik virussen van jezus wat een troep!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:02 schreef Salina het volgende:
http://www.stream2watch.m(...)coverage-live-stream
Stream van NBCSN (NBC Sports Network), voor mocht je de game met Amerikaans commentaar willen horen (vind ik altijd wel cool).
Geen adblock hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
hier krijg ik virussen van jezus wat een troep!
Luongo denk ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:13 schreef Gezicht het volgende:
Wie is de tweede goalie achter Price eigenlijk?
Hij ging door op Quick, Carlson is 7e defenseman sinds zijn blunder tegen Ruslandquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:14 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wat deed ie? Iets tegen Carlson wss?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |