Huh nee hoor. Als je bij voetbal eenmaal voor land X bent uitgekomen mag je nooit meer voor een ander land uitkomen, ook al heb je daar de nationaliteit van.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
4 jaar spelen in een land als je al voor een ander land bent uitgekomen.
Die regel is met name gemaakt voor spelers die bijvoorbeeld voor een onder 18 speelde en daarna op volwassene niveau zijn uitgespeeld
Bij het voetbal mag je gewoon meteen switchen mits er een bloedlink is
quote:WASHINGTON— President Obama and Canadian Prime Minister Stephen Harper have put both national pride and cases of beer on the line in a friendly wager on the Canada-U.S. Olympic hockey matches.
In what has become an Olympic tradition between the leaders, Obama and Harper announced on Twitter that they have staked a case of cold ones on the outcome of each of the women's' and men's' matchups.
"For a very brief period of time, I may not feel as warm towards Canadians as I normally do, at least until those matches are over," Obama quipped to Harper during a leaders' summit in Toluca, Mexico on Wednesday.
The women's teams play for the gold medal on Thursday. Canada has won the gold three times in a row.
The Canada and U.S. men's teams face off in a semi-finals match on Friday.
In 2010, Obama delivered a case of Molson Canadian beer to Harper after Team Canada won the men's' gold in overtime in the Vancouver Olympics.
Their press secretaries bet on the women's game, and Obama's then-spokesman Robert Gibbs had to wear a Team Canada jersey to his daily briefing when he lost the wager to Harper's then-spokesman Dimitri Soudas.
Het is gebeurd na Rusland - Slovakije en Ovechkin kreeg het na Rusland - Finland (3 dagen later) pas te horen.twitter:kcarrera twitterde op donderdag 20-02-2014 om 18:36:50McPhee says Ovechkin’s father had what is believed to be a heart attack, underwent surgery but is stable. Not sure when Ovi will be back reageer retweet
Schandalig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:46 schreef Katth het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben:Het is gebeurd na Rusland - Slovakije en Ovechkin kreeg het na Rusland - Finland (3 dagen later) pas te horen.twitter:kcarrera twitterde op donderdag 20-02-2014 om 18:36:50McPhee says Ovechkin’s father had what is believed to be a heart attack, underwent surgery but is stable. Not sure when Ovi will be back reageer retweet
Yup, want schaatsen om 14.30quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:02 schreef Zorro het volgende:
Wat is er met de NOS aan de hand? Ze gaan het gewoon uitzenden!
Dan zullen ze vast voortijdig ophouden.
Ze hebben een uurquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:02 schreef Zorro het volgende:
Wat is er met de NOS aan de hand? Ze gaan het gewoon uitzenden!
Dan zullen ze vast voortijdig ophouden.
Waarom anti Amerika? Ik verwacht trouwens Canada in de finale.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:05 schreef DeLuna het volgende:
Hup het team wat Amerika kan verslaan (als die de finale halen)
Ik ben niet echt anti Amerika want ik gun ze op de ploegenachtervolging wel een medaille. Maar ik vind Zweden en Finland beide wel leuk dus vandaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom anti Amerika? Ik verwacht trouwens Canada in de finale.
Ja want voorbeschouwen is natuurlijk veeeeeel belangrijker dan een halve finale ijshockey.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot kwart voor twee dacht ik dat ze net zeiden.
Nederland moet tegen de VS bij de vrouwen straks, landverraadster.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben niet echt anti Amerika want ik gun ze op de ploegenachtervolging wel een medaille. Maar ik vind Zweden en Finland beide wel leuk dus vandaar.
Kwart over 2 stond op de ticker zonet in beeldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot kwart voor twee dacht ik dat ze net zeiden.
Ja bij de vrouwen, maar ik bedoelde bij de heren. Davisquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland moet tegen de VS bij de vrouwen straks, landverraadster.
Mag niet op de ows helaas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vechten ze eigenlijk ooit op de Olympische Spelen of is het allemaal zo belangrijk dat het niet mag van bijv de coaches?
Ook hier zal Canada ze verslaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja bij de vrouwen, maar ik bedoelde bij de heren. Davis
Kost je alleen rest van de wedstrijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |