quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
ik hoop rond de 330.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi blokkie Tjabs![]()
Hoeveel paardjes moet dat gaan opleveren?
330? da's toch vet wehnag voor een dik blok met mods en dubbele föhn?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:12 schreef Tjabbo het volgende:
En nu ik hier toch ben.
kuttopic
en:
[..]
ik hoop rond de 330.
niet zoveel als ik eerst had, maar het is ook best leuk om een auto te rijden die heel blijft
pics van jouw hobbyhok?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:13 schreef Barcaconia het volgende:
Kuttopic. En wat een rotzooi in die garage.
Die is netjes, en je krijgt ze niet.quote:
Dan geloven we het dus niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die is netjes, en je krijgt ze niet.
psies!quote:
Dat vind ik echt verschrikkelijk jammer.quote:
Dat is toch Peu? Die loopt altijd in streepjesshirts!quote:
Die heeft minder haar geloof ik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is toch Peu? Die loopt altijd in streepjesshirts!
Ow, het is zijn moeder?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:40 schreef Paladijn het volgende:
Het is dan ook een wat oudere foto natuurlijk!
stock 280 officieel. 2.5 liter is wat weinig slagvolume, ik ga de 3liter wel missen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
330? da's toch vet wehnag voor een dik blok met mods en dubbele föhn?
Waarom ben je dan nu terug naar een 2.5 dan? heb je je oude aan bonken gedraaid of heb ik ergens iets gemist?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
stock 280 officieel. 2.5 liter is wat weinig slagvolume, ik ga de 3liter wel missen.
Ik ga met weinig mods draaien. boost wat omhoog maar niet heel veel. 3 of 4 psi extra.
BPU zijn ze rond de 310, misschien tik ik met mijn mods de 350 aan maar dan houdt het op.
Heel anders dan de 430pk en 600nm die uit de 3 liter kwam.
2 iets dikkere turbo's is geen optie? heb wel eens ergens opgevangen dat één big one niet zo fijn is om te rijden omdat je dan ineens redelijk onbeheersbare powerz krijgt als hij opspoolt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:24 schreef Tjabbo het volgende:
btw een twinturbo is vaak minder goed kietelbaar dan een single.
als je met een twinturbo blokje echt wat wilt moet je de twins eraf sabelen, een ander spruitstuk erop zetten en dan een big motherfcker single turbo erop zetten. dat kan met deze ook, en dan zit je direct op 500+pk op stock internals.
Rijdt die kermiskaravaan door de Oekraïne dan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:35 schreef Paladijn het volgende:
Ik hoop voor Densmee dat de carbagerun het land straks nog in mag/kan![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)aat-legerleider.html
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rijdt die kermiskaravaan door de Oekraïne dan?
Wat een onchristelijk tijdstip.quote:
valt wel mee, ik ben alweer een uur opquote:Op donderdag 20 februari 2014 07:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat een onchristelijk tijdstip.
Valt mee, ik ben altijd rond half 6 wakker. Al had ik liever dat ik nog een anderhalf uurtje kon doorslapen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat een onchristelijk tijdstip.
Ik was gaan werken en mocht weer naar huis i.v.m. zieke baby.quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:40 schreef lipje het volgende:
[..]
valt wel mee, ik ben alweer een uur op
en ga zo werken
Ik ook hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
Ik doe weinig; still getting paid though
kop dicht en zuigen biatch!quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:06 schreef ook_gek het volgende:
Hey kut newbie! Je kan ook je reactie een edit geven en dan je reactie aanpassen ipv meerdere onder elkaar.
En je hebt een rommel hok met een smerige vloer.
Oh en fucking weinig PK uit dat blok!
Kusje
De oude had een lager probleempje. was redelijk goed te fixen maar het blok zou uit elkaar moeten. Alweer!quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nu terug naar een 2.5 dan? heb je je oude aan bonken gedraaid of heb ik ergens iets gemist?
[..]
2 iets dikkere turbo's is geen optie? heb wel eens ergens opgevangen dat één big one niet zo fijn is om te rijden omdat je dan ineens redelijk onbeheersbare powerz krijgt als hij opspoolt?
Na dag 6 worden jullie allemaal genaturaliseerd tot Duitser of wat? ik neem aan dat er nog 1 of 2 etappes volgen om weer in NL te eindigen, of mag je dat lekker zelf uitzoeken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Worden ook wel weer erg lange dagen achter het stuur zo te zien
Duidelijk, ik ben niet zo thuis in de föhn bizz, ik loop er liever omheen, omdat ik wil/moet rijden met mijn auto ipv sleutelen en investeren in parts en accijnzenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
De oude had een lager probleempje. was redelijk goed te fixen maar het blok zou uit elkaar moeten. Alweer!
Daar had ik geen zin in, ik wilde een nieuwe uitdaging dus ik heb een 1jz-gte blok gekocht. de voorganger van het wereldberoemde blok dat in de MKIV supra ligt (de 2jz-gte). Deze blokken gaan haast niet stuk en zijn ontworpen speciaal met drukvulling in het achterhoofd. Mijn vorige blok is een ontwerp dat dateerde uit de jaren 60 als 2 liter (toyota 2000gt) en is steeds verder opgeboord en slag veranderd tot het een 3 liter was, en toen hebben ze er ook nog een turbo op geschroefd.
Allemaal leuk, maar 400 pk op een blok met oud design is niet alles.
nu kan ik ooit naar big single turbo en betrouwbaar 500 pk draaien zonder enkel probleem.
de powerband kan erg groot zijn als je maar de goede turbo kiest. vooral een niet te grote uitlaatkant is belangrijk. (.ar size)
grote twins kan ook inderdaad, maar dat zijn dan vaak hybride turbo's.
Dus opgeboorde standaard turbo's en dat is vaak vragen om problemen. zwakke as, zwakke lagers, te kleine wastegates etc etc zorgen ervoor dat dit minder betrouwbaar is.
2 aftermarket "echte" turbos kan ook maar is erg duur en je krijgt complexe piping naar je intercooler bijvoorbeeld. daarnaast ziet het er niet uit.
Het kost vaak net zoveel geld als een big single swap en dat echt veeeeel meer fun en meer bang for buck. Minder draaiende delen die stuk gaan. simple en stupid, en donders veul lol.
Wij gaan niet mee, had bovendien moeizaam geweest voor vriendin (die mag alleen zonder visum rond de EU - behalve Engeland).quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Na dag 6 worden jullie allemaal genaturaliseerd tot Duitser of wat? ik neem aan dat er nog 1 of 2 etappes volgen om weer in NL te eindigen, of mag je dat lekker zelf uitzoeken?
En dat stukkie Oekraïne is er zo te zien vrij simpel uit te knippen, en als ik het zo hoorde op de radio daarstraks is dat ook wel raadzaam
Meer dat we op de laatste dag langs Utoya reden waar op dat moment precies een week later allemaal mensen in het zwart rouwkransen aan het leggen waren. Had misschien wat moeite gekost, maar ze hadden de route op dat punt wel iets om kunnen leggen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:33 schreef Dingest het volgende:
Ik weet niet waar je precies op doelt, maar Utoya gebeurde 2 dagen voor de start. Daar kan je als organisatie dan niets meer aan veranderen
Dat hadden ze ook. We zouden de hoofdroute E16 volgen. Die bleek alleen afgezet te zijn waardoor we via die b-weg moesten, pal langs het eiland en ook nog eens rouwplechtigheden die toevallig op dat moment bezig was. Daar kwam de organisatie pas achter toen ze er op die dag zelf langsreden - toen was het deelnemersveld al onderweg. Dan kan je als organisatie niet zoveel meer doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Meer dat we op de laatste dag langs Utoya reden waar op dat moment precies een week later allemaal mensen in het zwart rouwkransen aan het leggen waren. Had misschien wat moeite gekost, maar ze hadden de route op dat punt wel iets om kunnen leggen.
Dat is achteraf nogal makkelijk gezegd, en bovendien niet de schuld van de organisatie. Als je er zo'n moraal bezwaar tegen had, had je dat ook zelf kunnen bedenken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Paladijn het volgende:
Zo'n beetje iedereen zit op twitter
Nieuwtjes werden daar aardig rap rondgestuurd, dus even een andere afslag pakken was in mijn ogen een prima optie geweest.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:05 schreef Anne het volgende:
Wat is er tussen jullie twee gebeurd?
Niets in het bijzonder, ik ventileer alleen een ergernisjequote:Op donderdag 20 februari 2014 20:05 schreef Anne het volgende:
Weinig denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:05 schreef Anne het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:16 schreef Anne het volgende:
Geeft ook niet.
Het leek alleen een beetje op een echtpaar wat ruzie aan het maken was.
draait omquote:Op vrijdag 21 februari 2014 05:58 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen op dit onchristelijke tijdstip
Werk. Vroeg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 05:58 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen op dit onchristelijke tijdstip
zolang je het spul redelijk stock laat of goed aanpakt is er niks aan de handquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Duidelijk, ik ben niet zo thuis in de föhn bizz, ik loop er liever omheen, omdat ik wil/moet rijden met mijn auto ipv sleutelen en investeren in parts en accijnzen![]()
Anne d'r föhn (die van d'r auto) is vorig jaar ook vervangen, en toen de rekeningen achteraf opgeteld werden wist ik ook weer meteen waarom ik liever geen turbo's heb.
Mwoh, een v8 met 400PK is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zolang je het spul redelijk stock laat of goed aanpakt is er niks aan de hand
alle turbo's gaan stuk, ook die van td's en zo.
Maar zonder turbo rijden is gewoon echt geen fun![]()
Mwah, ik had best lol in de AMG hoor, en dat was ook maar een 6 pittertjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zolang je het spul redelijk stock laat of goed aanpakt is er niks aan de hand
alle turbo's gaan stuk, ook die van td's en zo.
Maar zonder turbo rijden is gewoon echt geen fun![]()
QFT.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:07 schreef Paladijn het volgende:
En een NA motor heeft wel de voorkeur, mits er een fatsoenlijke loop in het vermogen zit. Turbo is vooral leuk vanwege het goedkope extra vermogen.
Zeker mensen die klagen over de overname en ondertussen nog wel Facebook hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef Dingest het volgende:
Heh, mijn telefoon ondersteunt geen Telegram en nu lig ik 'uit' de groep want iedereen stapt in de nonsens-hyperstress wel over
Ik zou het niet weten, want ik heb geen Facebookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zeker mensen die klagen over de overname en ondertussen nog wel Facebook hebben.
Alweer?!?!?!?!?!quote:
1982 vroeg zijn grap terugquote:
Zo heb ik het ook gedaan. Mooie manier om de lijst eens op te schonen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:28 schreef Dingest het volgende:
Ik werd het gezeik beu en de telefoon is gesloopt. Back to basic met een 20e Samsung met welgeteld bel, SMS en wek-functionaliteit![]()
En zonder contacten want die stonden niet op de simkaart opgeslagen
Ginne ted.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hedde gij nou al een Tinder chickie gehosselt uwe draaibank loaten zien?
dat is vooral ginne tet danquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ginne ted.
Komt wel, even geduld, over 2 weken keert de rust in mijn leven terug denk/hoop ik.
ik vind niets vetter dan de schop van een grote turbo en het geweld waar je ineens mee vooruit gejast wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, ik had best lol in de AMG hoor, en dat was ook maar een 6 pittertje![]()
En dat ding van Anne ís stock, en zat er nog maar een tonnetje op ofzo
Meer bang for buck inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:07 schreef Paladijn het volgende:
En een NA motor heeft wel de voorkeur, mits er een fatsoenlijke loop in het vermogen zit. Turbo is vooral leuk vanwege het goedkope extra vermogen.
Met schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik inderdaad al heel lang weet dat er goedkope fietskettingen in de markt zijn de er te pas en te onpas afschietenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
Welke PTAér weet hier meer van? http://www.bndestem.nl/re(...)s-in-breda-1.4228392
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Met schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik inderdaad al heel lang weet dat er goedkope fietskettingen in de markt zijn de er te pas en te onpas afschieten
- de brandweer bellenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:01 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kan je eigenlijk doen als je auto dit aangeeft? (Behalve uit zetten natuurlijk)?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
- de brandweer bellen
- het vuur uit proberen te pissen
- om hulp bidden
- flauwvallen
- je kop onder de motorkap steken om te kijken wat er gloeit/smeult/brandt
- uitstappen
- wegrennen
- je schoonmoeder onder de motorkap stoppen
- hopen dat de brandweer snel komt
- BBQ-en op je motorblok
- eieren pocheren in je radiator
- vragen of je vriendin net zo heet is als je motor
- beginnen met kernfusie onder je motorkap
- hopen dat je motorkap niet een gat in de aardbol smelt en wegzakt naar de kern
- je motorblok in een gietmal gieten
- je ontsteking beter afstellen
- thermostaat vervangen
Weet jij wat pocheren is dan ?quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
- de brandweer bellen
- om hulp bidden
- flauwvallen
- uitstappen
- wegrennen
- BBQ-en op je motorblok
- hopen dat je motorkap niet een gat in de aardbol smelt en wegzakt naar de kern
- thermostaat vervangen
Dan weet jij het beter dan ikquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef Dingest het volgende:
Volgens mij is de essentie van pocheren dat je het in (net) niet-kokend water doet, dus met een kokende motor is het even lastig
Yupzquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
Waterkoken dan de eieren er in. Zonder de schaal
quote:
Nee man, stelt niks voor. Water tegen koken houden. Dan hard roeren tot er een draaikolk ontstaat en dan het ei er in.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:55 schreef 2cv het volgende:
Als ik in m'n huisje woon ga ik achter een voedselthermometer aan. Kan ik eitjes pocheren.
lawlquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
- de brandweer bellen
- om hulp bidden
- flauwvallen
- uitstappen
- wegrennen
- BBQ-en op je motorblok
- thermostaat vervangen
Gokje: Saab ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
lawl
Die van mij heeft momenteel moeite om warm te blijven.. ventilator slaat niet ees meer aan, motor wordt te veel gekoeld. Thermostaatje is denk ik aan vervanging toe.
Weet ik veel. Ik schat het gewoon inquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:01 schreef 2cv het volgende:
* 2cv zet mixer bij op het lijstje
Maar hoe weet ik dat het water tegen het koken aan zit ? Voelen ?
Het zorgt er wel voor dat ik bijna nooit iets 2 keer hoef te reparerenquote:
Zoveel redenen om van Holland te houden op één FB!quote:
Een goeie techneut heeft zo veel inzicht en ervaring dat z'n schattingen kloppen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het zorgt er wel voor dat ik bijna nooit iets 2 keer hoef te repareren
En hoe doe je dat inzicht en die ervaring op ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een goeie techneut heeft zo veel inzicht en ervaring dat z'n schattingen kloppen.
Door te beginnen als slechte techneut.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
En hoe doe je dat inzicht en die ervaring op ?
Of door meteen het juiste gereedschap te gebruikenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Door te beginnen als slechte techneut.
Ik gebruik bijna nooit fysiek gereedschap.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Of door meteen het juiste gereedschap te gebruiken
Zeker, dit is een koopje, kom 'm snel halen zou ik zeggen.quote:
Vergeet het ontbrekende kinderstoeltje en vlaggetje niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:38 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje prijzig, vind je niet? geen elektrische opties, geen gezondheidszadel, geen stuurcam, geen verwarmde handgrepen, geen mandje, geen navi
Zhe plot thinkenzquote:Op zondag 23 februari 2014 11:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Vergeet het ontbrekende kinderstoeltje en vlaggetje niet.
Huh, dat hoort toch op de nieuwe fiets?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Vergeet het ontbrekende kinderstoeltje en vlaggetje niet.
Zou eerst die prijs maar verlagen.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zeker, dit is een koopje, kom 'm snel halen zou ik zeggen.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 23 februari 2014 18:52 schreef Paladijn het volgende:
Ga jij helemaal naar Gouda rijden om een fiets op te halen?
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zou eerst die prijs maar verlagen.
Ik zeg, deal.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:52 schreef Paladijn het volgende:
Ga jij helemaal naar Gouda rijden om een fiets op te halen?
welterustenquote:
goedemorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, drie keer raden welke PTA-legende dat op z'n facebook heeft gezet
Over lange piemels gesproken.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Uhm..... geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, drie keer raden welke PTA-legende dat op z'n facebook heeft gezet
Over lange piemels gesproken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, drie keer raden welke PTA-legende dat op z'n facebook heeft gezet
Heeft ie het dan over die überbrakke kut-BMW die eruit ziet alsof hij 3 keer Parijs-Dakar heeft gedaan inclusief 16 keer over de kop van een duin af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, drie keer raden welke PTA-legende dat op z'n facebook heeft gezet
Duhuuuuuwd![]()
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Godverquote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft ie het dan over die überbrakke kut-BMW die eruit ziet alsof hij 3 keer Parijs-Dakar heeft gedaan inclusief 16 keer over de kop van een duin af?![]()
[ afbeelding ]
Duhuuuuuwd![]()
Hóe veel plamuur?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft ie het dan over die überbrakke kut-BMW die eruit ziet alsof hij 3 keer Parijs-Dakar heeft gedaan inclusief 16 keer over de kop van een duin af?![]()
[ afbeelding ]
Duhuuuuuwd![]()
Factory freshquote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duhuuuuuwd![]()
is het een minibike dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef densmee het volgende:
Goedenavond.
Rijdt die bmw op campinggas?
Nee op de weg met een beetje pech.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef densmee het volgende:
Goedenavond.
Rijdt die bmw op campinggas?
Hij had wat velgen te koop in een facebookgroep, ik herkende een half afgebouwde Golf en toen ging ik verder kijken.quote:
Maar wel sneller dan jij.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee op de weg met een beetje pech.
De ZX staat om de hoek, en tweety voor de deur; lamaar komen die mafketelquote:
Gelukkiger dan jij in ieder geval, volgens de eigenaar zelf dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:50 schreef Barcaconia het volgende:
Goedemorgen, wat een mooie bmw daarboven. Ik wou dat ik zo'n auto had ipv mijn schrale v6je
Wat moet die eigenaar gelukkig zijn zeg
R&P / Hoe voel je je nu? #858quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit bij de rdw binnen nu. Ik ben relatief ongelukkig op dit moment.
ennequote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:01 schreef Barcaconia het volgende:
Of ik daar post is afhankelijk van of ik dadelijk goedkeur of afkeur krijg.
Daarvoor hebben ze toch Twitter.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat topic moeten ze hernoemen naar 'vertel hier waarom je krast'
Wilde je betalen met bitcoins?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit bij de rdw binnen nu. Ik ben relatief ongelukkig op dit moment.
Steekproef ? Op dit tijdstipquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:51 schreef Barcaconia het volgende:
Steekproefcontroleur is net weg, goedkeur.
bij de rdw inderdaad, daar gaat dat dag en nacht doorquote:
Niet volgens wat ik gehoord heb, dus ik ben erg nieuwschierig hoe de vork in de steel zit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:18 schreef densmee het volgende:
[..]
bij de rdw inderdaad, daar gaat dat dag en nacht door
Harde werkers bij de RDW, niet verwacht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:18 schreef densmee het volgende:
[..]
bij de rdw inderdaad, daar gaat dat dag en nacht door
Het verwachtingspatroon bedoel je?quote:
Toen ging ik weer naar huis...quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kwam pas rond 2 uur uit bed ofzo..
Al beter voor morgen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kwam pas rond 2 uur uit bed ofzo..
Interessante video. Dat een klein beetje gas al zo dodelijk kan zijn.quote:
Is een paar kuub gas hoor, zo'n hele silo zit vol.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Interessante video. Dat een klein beetje gas al zo dodelijk kan zijn.
nee ammonia blijft redelijk laag hangen tot op circa 2 meter hoogtequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef 2cv het volgende:
Ik vraag me af of die gassen nou zweven of niet. Ik vermoed van niet.
Een kleine teug bedoel ik dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is een paar kuub gas hoor, zo'n hele silo zit vol.
Een autootje gelost?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:42 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh.
Machinist @ work. Vanmorgen een autootje gelost, nu op machine nummer 2, ik heb de deur al open en dicht gedaan, rest van de dag aan de koffie denk ik
Hè, watte?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:12 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Ben m'n stem kwijtStomme verkoudheid .
Welterusten
De hele week ben ik al niet fit. Gisteravond ging het ineens rap. Wel een paar keer van bed afgeweest om water te halen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:13 schreef Anne het volgende:
Ik heb je trouwens aangestoken misschien (via de SC hè) .Neovo..
Sinds dinsdag lag/lig ik met griep op bed. Vewy nice yes.
Wij waren toevallig maandagavond naar de dierenarts geweest. En ik kan niet altijd goed tegen alle honden, dus ik dacht dat ik gewoon een allergische reactie had.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
De hele week ben ik al niet fit. Gisteravond ging het ineens rap. Wel een paar keer van bed afgeweest om water te halen.
In huis zijn ze hier aan het klussen, en de stof die vrij komt kan ik helemaal niet over.
Hoop na het weekend wat opgeknapt te zien. Ben het nu al zat.
Vráchtautootje ja.. Beetje prefab wapenings ijzer.. half uurtje werk. Nu hang ik onderin de tunnel, beetje rommelwerk, kan daar niks met dat lompe ding, zelfs voor- en achteruit rijden is al dramaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Een autootje gelost?
En goedemorgen inderdaad, nog net op tijd.
In Venray stond mooi een vrachtwagen uit Litouwen vast in de blubber met zijn 4 voorste wielen. Denk dat de wielen er minstens tot de helft in stonden. En de chauffeur stond er met een schep een beetje bedenkelijk bij te kijken.
Ik zeg, succes met dat schepje.
Toen ik er later nog eens langs reed stonden er 3 politiewagens met zwaailicht bij. Waarom weet ik ook niet. Hij heeft denk ik meer aan iets wat 'm eruit kan trekken.
de blubber in met je voorste 4 wielenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:00 schreef Anne het volgende:
Op die fiets vrachtwagen.
Ik dacht dat je een autootje zelf ergens vanaf had gelost.
En als dan de wielen loslieten, werd de kraan gekatapulteerdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:58 schreef lipje het volgende:
[..]
de blubber in met je voorste 4 wielen
spektakelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
En als dan de wielen loslieten, werd de kraan gekatapulteerd. Of de vrachtwagen.
Of allebei.
Sterkte met herstellen alvast. Alaaf.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:16 schreef densmee het volgende:
Zo een prettige carnaval allemaal, vanavond verjaardagsfeestje en dan gaat het morgen keihard los
Vertel?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:22 schreef 2cv het volgende:
Ik weet weer waarom ik erg blij ben dat ik niet in het zuiden woon
Geen kraan, tis weer een hydraulisch gebaksvorkiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
En als dan de wielen loslieten, werd de kraan gekatapulteerd. Of de vrachtwagen.
Of allebei.
Overtoom, Overtam, Mavertoom, Manitom, Manitou.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen kraan, tis weer een hydraulisch gebaksvorkie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het noorden heb ik geen last van die carnavalsgekte.quote:
Hier in het zuiden ook niet hoor, zolang je het niet opzoektquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
In het noorden heb ik geen last van die carnavalsgekte.
Het is ontwijkbaar dus ? Fijn, valt er in elk geval één minpunt af.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier in het zuiden ook niet hoor, zolang je het niet opzoekt.
Daar moet je trouwens een beste taart voor bakken, voor dat gebaksvorkiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen kraan, tis weer een hydraulisch gebaksvorkie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat echte aanbiedingen of een 'aanbieding' nadat een week eerder de prijzen verhoogd zijn ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:41 schreef Anne het volgende:
Het heeft ook zijn voordelen trouwens: Lekker rustig morgen in de supermarkt.
Nog een extra pluspunt: In bovengenoemde supermarkt(en), extra veel aanbiedingen ivm > carnaval <.
Echte aanbiedingen. Alleen zijn dat meestal dingen die te maken hebben met carnaval.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zijn dat echte aanbiedingen of een 'aanbieding' nadat een week eerder de prijzen verhoogd zijn ?
Maar wel pannenkoekenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
En, omdat iedere bosmongool hier in de provincie vrij is, mogen de dure mensen ineens ook op zaterdag werken; dat wordt dus alleen boodschappen doen morgen![]()
En nee, ik ga zondag geen mega-cake bakken![]()
Sjit, dat dan weer welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Echte aanbiedingen. Alleen zijn dat meestal dingen die te maken hebben met carnaval.
Erwtensoep en bier enzo.
[..]
Maar wel pannenkoeken![]()
!
Hoelaat mogen wij aanschuivenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Echte aanbiedingen. Alleen zijn dat meestal dingen die te maken hebben met carnaval.
Erwtensoep en bier enzo.
[..]
Maar wel pannenkoeken![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Wie is 'wij'?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hoelaat mogen wij aanschuiven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Als je geluk hebt zit het zó stampvol dat je buiten moet staanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef Dingest het volgende:
Ik vier doorgaans wel carnaval met vrienden, maar hoewel ik wel erg zin heb om m'n vrienden weer eens te zien, heb ik dit jaar eigenlijk niet zo zin in de massa/drukte van stampvolle kroegen.
Dan vinden ze wel een andere toko; de hele meute komt oorspronkelijk uit de regio Kielegat dus die weten alles wel te vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je geluk hebt zit het zó stampvol dat je buiten moet staan.
Was Brabant maar een eigen land, dan konden we de grenzen tenminste sluiten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:43 schreef densmee het volgende:
Wat is dat voor flauwekul
Zoals lamme frans zingt: was het maar altijd carnaval
Goedemorgen, lekker op tijd en lekker chemisch actief dus?quote:
lekker op tijd ja; reed om iets voor 5 uur weg vanmorgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 06:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker op tijd en lekker chemisch actief dus?
Al die verbasterde namenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:43 schreef densmee het volgende:
Wat is dat voor flauwekul
Zoals lamme frans zingt: was het maar altijd carnaval
Waar blijft het piccie?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
lekker op tijd ja; reed om iets voor 5 uur weg vanmorgen.
En nee, zit niet op DSM, ben weer een tunneltje aan het bouwen in Maastriiiiigchhhdt![]()
Daggik trouwens dat ik gisteren op een nieuwerwets ding zat.. zit nu in de space shuttle, lijkt wel een BMW; iDrive dit dat.. Ben anderhalf uur bezig geweest om de kaggol aan de praat te krijgen
Zal zo effe een piccie uplooden.
druk druk druk..quote:
Je mag dus niet roken in de cabinequote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
druk druk druk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mwoah, cafeïne, nicotine, theïne, coca... Allemaal drugsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:09 schreef Duvel het volgende:
Mooi spul!
Maar met chemisch actief doelde ik eigenlijk op de cafeïne.
ge meuchdt zoveul nie wa?quote:
De kloterij is dat ze mooie glazen ook niet meer bij elke slijterij verkopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:50 schreef Barcaconia het volgende:
Afwas aan het opruimen, pleurt mijn laatste Leffe glas kapot
Gelukkig hebben we hier in het dorp een goede drankhandel die dat wel doet, het is alleen zo duur. Ik had het glas beter heel kunnen houden. (quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De kloterij is dat ze mooie glazen ook niet meer bij elke slijterij verkopen.
Shinyquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
druk druk druk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeah, heel fijne machine om op te draaien ook itt die lompe Manitou van gisteren. Allebei dezelfde capaciteit eigenlijk, alleen heeft de Manitou 30 meter giek en de Magny 'maar' 28, maar de Magny heeft wél een 360 graden fatsoenlijk werkbereik op banden, waar de Manitou maar 15 graden links en rechts toelaat. Bij de Manitou zit je de hele dag de sleutel om te draaien om enigszins te kunnen werken, en vandaag heb ik het niet één keer hoeven doenquote:
Merlo heeft onderhoudstechnisch wat nare kantjes, maar als je hem huurt heb je daar geen last van natuurlijkquote:
Is dat niet gevaarlijk ? Dat je je hoofd er af rijdt o.i.d. ?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij de Mani hang je de halve dag uit het raam om te kijken of je nergens overheen banjert
Zo krap maneuvreren doe je niet voor de lol, dat gaat op kruipsnelheid lijkt mequote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is dat niet gevaarlijk ? Dat je je hoofd er af rijdt o.i.d. ?
Is ook. Dan voel je de bouwkeet wel in je nekquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo krap maneuvreren doe je niet voor de lol, dat gaat op kruipsnelheid lijkt me
Ze zijn in de straat hier achter ook aardig bezig, volgens mij zijn ze een beetje aan het proefdraaien met een wagen ofzo.. oldskool hardcore, goeie shit, maar nou niet bepaald carnavals krakersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |