Nee man, stelt niks voor. Water tegen koken houden. Dan hard roeren tot er een draaikolk ontstaat en dan het ei er in.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:55 schreef 2cv het volgende:
Als ik in m'n huisje woon ga ik achter een voedselthermometer aan. Kan ik eitjes pocheren.
lawlquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
- de brandweer bellen
- het vuur uit proberen te pissen
- om hulp bidden
- flauwvallen
- je kop onder de motorkap steken om te kijken wat er gloeit/smeult/brandt
- uitstappen
- wegrennen
- je schoonmoeder onder de motorkap stoppen
- hopen dat de brandweer snel komt
- BBQ-en op je motorblok
- eieren pocheren in je radiator
- vragen of je vriendin net zo heet is als je motor
- beginnen met kernfusie onder je motorkap
- hopen dat je motorkap niet een gat in de aardbol smelt en wegzakt naar de kern
- je motorblok in een gietmal gieten
- je ontsteking beter afstellen
- thermostaat vervangen
Gokje: Saab ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
lawl
Die van mij heeft momenteel moeite om warm te blijven.. ventilator slaat niet ees meer aan, motor wordt te veel gekoeld. Thermostaatje is denk ik aan vervanging toe.
Weet ik veel. Ik schat het gewoon inquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:01 schreef 2cv het volgende:
* 2cv zet mixer bij op het lijstje
Maar hoe weet ik dat het water tegen het koken aan zit ? Voelen ?
Het zorgt er wel voor dat ik bijna nooit iets 2 keer hoef te reparerenquote:
Zoveel redenen om van Holland te houden op één FB!quote:
Een goeie techneut heeft zo veel inzicht en ervaring dat z'n schattingen kloppen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het zorgt er wel voor dat ik bijna nooit iets 2 keer hoef te repareren
En hoe doe je dat inzicht en die ervaring op ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een goeie techneut heeft zo veel inzicht en ervaring dat z'n schattingen kloppen.
Door te beginnen als slechte techneut.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
En hoe doe je dat inzicht en die ervaring op ?
Of door meteen het juiste gereedschap te gebruikenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Door te beginnen als slechte techneut.
Ik gebruik bijna nooit fysiek gereedschap.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Of door meteen het juiste gereedschap te gebruiken
Zeker, dit is een koopje, kom 'm snel halen zou ik zeggen.quote:
Vergeet het ontbrekende kinderstoeltje en vlaggetje niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:38 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje prijzig, vind je niet? geen elektrische opties, geen gezondheidszadel, geen stuurcam, geen verwarmde handgrepen, geen mandje, geen navi
Zhe plot thinkenzquote:Op zondag 23 februari 2014 11:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Vergeet het ontbrekende kinderstoeltje en vlaggetje niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |