Dat zou kunnen. Een goed bod mag natuurlijk ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:16 schreef thom_05 het volgende:
Ik wil niet zeuren maar ik denk dat je voor de eerste fiets te veel vraagt.
Ik zal morgen even meten.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:50 schreef loveli het volgende:
Ik wil op zich wel 50 euro voor de gazelle bieden (it's a start), maar als ik jou was zou ik voor geinteresseerderen wielmaat en framehoogte erbij zetten.
Wat aan de lage kant, we nemen het mee naar achteren.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik bied 25 euro voor de union/superstyle fiets, aangezien de versnellingen kapot zijn.
Het is ook maar een bod, en aangezien de versnelling niet functioneert naar mijn een redelijk bod, ik zou dit weekend of de komende paar dagen in de avond uren langs kunnen komen om de fiets te bekijken/op te halen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat aan de lage kant, we nemen het mee naar achteren.
Tegenbod: 45¤quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het is ook maar een bod, en aangezien de versnelling niet functioneert naar mijn een redelijk bod, ik zou dit weekend of de komende paar dagen in de avond uren langs kunnen komen om de fiets te bekijken/op te halen.
Tegenbod: 110¤quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:11 schreef loveli het volgende:
Onlangs bij mij in de buurt op MP rondgekeken, maar voor 25 euro vind je alleen dingen die echt aftands en lek zijn. Fatsoenlijk fietsbaar begint bij 40 euro en een fatsoenlijke Gazelle moet zeker meer opbrengen dan mijn startbod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |